Äänestän sitä joka lupaa suurimmat tuet
Enkä ole ainoa, meitä on kymmeniä tuhansia, vasemmistoliitto voittoon!
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
No ensin pitää lisätä yrityksiä jotka maksavat veroja valtiolle, sitten pitää lisätä työpaikkoja jotta saadaan veronmaksajia.
Ilman verotuloja ei ole tukia luusereille... Ei ole taikaseinää josta ottaa ilmaista rahaa. Nykyinen järjetön valtion Orpopurravelkakin pitää saada lyhennettyä jotenkin.
Ei kiinnosta, tuet tänne. Ap
Eli äänestäisit Trumpia USAssa?
Vai onko se niin, että vain oikeiston lupaamat edut on äänestäjien lahjontaa?
Vierailija kirjoitti:
Huono persutrollukka.
Et edes ymmärtänyt aloitusta 🤣
Ei se haittaa, kyllähän osa työssäkäyvistäkin lyhytnäköisesti äänestää niitä jotka lupaa pienimmiä verot, äänestäköön kukin niitä jotka juuri itselle lupaa parhaat lupaukset, mua ei esimerkiksi euron pensat kiinnosta kun ei autoakaan ole, enkä meinaa hommatakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Huono persutrollukka.
Persut leikkasi suojaosan, vajaaälyinen.
Toi on sitä kuuluisaa housuihin kusemista talvella. Mutta anna mennä vaan niin päästään nopeammin troikan huostaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaa, kyllähän osa työssäkäyvistäkin lyhytnäköisesti äänestää niitä jotka lupaa pienimmiä verot, äänestäköön kukin niitä jotka juuri itselle lupaa parhaat lupaukset, mua ei esimerkiksi euron pensat kiinnosta kun ei autoakaan ole, enkä meinaa hommatakkaan.
Maksat korkeat polttoainekustannukset kaupan hinnoissa
Vierailija kirjoitti:
Höpön löpöä, tai sit ovat todella tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono persutrollukka.
Persut leikkasi suojaosan, vajaaälyinen.
Milä on suojaosa? Kysyy työssäkäyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, paljon enemmän se kuitenkin tuntuu autollisen naapurin lompakossa, pikkaisen kalliimman ruuan lisäksi joutuu kalliilla bensalla ajelemaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono persutrollukka.
Et edes ymmärtänyt aloitusta 🤣
Totta kai ymmärsin.
Persut yrittävät esittää, että muita kuin oikeistoa äänestävät äänestävät ainoastaan tukien takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, paljon enemmän se kuitenkin tuntuu autollisen naapurin lompakossa, pikkaisen kalliimman ruuan lisäksi joutuu kalliilla bensalla ajelemaan :)
Ajan Teslalla. t. Naapurisi
Eniten tukia lupaava kaikkein todennäköisimmin pettää äänestäjänsä. Koska ei hän mistään rahaa saa sen lupauksen katteeksi. Mutta hölmöjen äänet kuitenkin sai.
Vaalilupauksiin voi uskoa, mutta pettyä ei saa. Eikä myöskään vedota niihin jälkikäteen, koska vaalilupakset ovat äänten saamista varten, ne eivät olet ole tae päätöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Eniten tukia lupaava kaikkein todennäköisimmin pettää äänestäjänsä. Koska ei hän mistään rahaa saa sen lupauksen katteeksi. Mutta hölmöjen äänet kuitenkin sai.
Minkä lupauksen persut on toteuttanut?
Vierailija kirjoitti:
Huono persutrollukka.
Persut avoimesti kannattamassa vasemmistoliittoa? No nyt olen nähnyt kaiken.
No ensin pitää lisätä yrityksiä jotka maksavat veroja valtiolle, sitten pitää lisätä työpaikkoja jotta saadaan veronmaksajia.
Ilman verotuloja ei ole tukia luusereille... Ei ole taikaseinää josta ottaa ilmaista rahaa. Nykyinen järjetön valtion Orpopurravelkakin pitää saada lyhennettyä jotenkin.