Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö että Suzanne Ines-Stubb maksaa edustusasunsa itse!

Vierailija
26.04.2024 |

Oli uutisissa.

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin maksaa itse. Niin ovat muutkin presidentin puolisot tehneet. Heillä ei ole mitään kulukorvauksia koska ei ole mitään virallista tehtävääkään.

On kuitenkin paljon muita etuja. Ilmainen asunto ja sihteeri ym Säästyy vaaterahat näistä.

Toisaalta kun olet tienannut  itse yli 200 k/ vuosi niin kyllähän se säälivirka aallossa ei paljoa lohduta.  Vaikuttaa paljon myös tuleviin eläkkeisiin.

Paljonkohan jää 200k vuosituloista verojen ja sivukujen jälkeen käteen? Paljon, mutta liian vähän silti siihen nähden, että tulot ovat oikeasti kovat. 

Vierailija
122/130 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin maksaa itse. Niin ovat muutkin presidentin puolisot tehneet. Heillä ei ole mitään kulukorvauksia koska ei ole mitään virallista tehtävääkään.

On kuitenkin paljon muita etuja. Ilmainen asunto ja sihteeri ym Säästyy vaaterahat näistä.

Toisaalta kun olet tienannut  itse yli 200 k/ vuosi niin kyllähän se säälivirka aallossa ei paljoa lohduta.  Vaikuttaa paljon myös tuleviin eläkkeisiin.

Paljonkohan jää 200k vuosituloista verojen ja sivukujen jälkeen käteen? Paljon, mutta liian vähän silti siihen nähden, että tulot ovat oikeasti kovat. 

No mitä jää sitten käteen sellaisella, jonka tulot ovat 20.000 euroa vuodessa, vaikka verot ovat pienemmät.  Voisi sanoa, että tyhjästä on paha nyhjästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin sitä, että varmaan olis ollut valmiina iltapukuja kaapissa, monet linnanjuhlat ainakin käytynä. Vai onko ne aina lainapukuja?

Vierailija
124/130 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäänsanomattoman näköinen koko Iines

Vierailija
125/130 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan käynyt mielessä, että SUOMESSA joku aikuinen nainen ei maksaisi itse omia vaatteitaan. Outoa on se, että se tieto olisi jollekin "uutinen".

Some"vaikuttajia" ja muita toisten siivellä eläviä en ole ajatellut, heidän vaatteensa varmaan maksaa joku muu.

Vierailija
126/130 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on myös rouva presidentin henkilökohtainen ongelma, jos on tehnyt tai tekee 60 tuntia viikossa niin kuin kaikkien muidenkin, jotka näin tekevät. 

Jokainen selvitkööt yskin ongemiensa kanssa. Tämä on juuri se kokkarien kanta moniin asioihin. 

Ihanko oikeasti luulet että juristi ilman palkaa työskentelee. Mistä näitä typeryksiä sikiää.

Jos sinä suostut ilman palkaa työskentelemään se on todellakin vain ja ainostaan sinun ongelmasi.

Sinä haluat ihan tahallasi ymmärtää asiaan väärin. Monella on kuukausipalkka, eikä kaikille makseta mitään lisäkorvauksia. Kyllä olet tyhmä. Mistä tosiaan noin typeriä kuin sinä sikiää??

Kiitän kommentistasi

Sitten on niitä ylemmän tehtävätason sopimuksia, joissa sovitaan tehtävän asioita x ja siitä saatavan palkkaa x-määrän. Tavallisen rividuunarin käsityskyky ei riitä (eikä kukaan odotakaan) ymmärtämään näitä sopimuksia.

Vierailija
127/130 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on myös rouva presidentin henkilökohtainen ongelma, jos on tehnyt tai tekee 60 tuntia viikossa niin kuin kaikkien muidenkin, jotka näin tekevät. 

Jokainen selvitkööt yskin ongemiensa kanssa. Tämä on juuri se kokkarien kanta moniin asioihin. 

Ihanko oikeasti luulet että juristi ilman palkaa työskentelee. Mistä näitä typeryksiä sikiää.

Jos sinä suostut ilman palkaa työskentelemään se on todellakin vain ja ainostaan sinun ongelmasi.

Sinä haluat ihan tahallasi ymmärtää asiaan väärin. Monella on kuukausipalkka, eikä kaikille makseta mitään lisäkorvauksia. Kyllä olet tyhmä. Mistä tosiaan noin typeriä kuin sinä sikiää??

Hah, hah.....

Vierailija
128/130 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäkorvaukset yms..

Pyh, jankuti, jankuti ...

Vierailija
129/130 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettaisin juristin tuntipalkan olevan sen verran hyvä, että on varaa tehdä työtä omallakin ajalla. Palkka jaettuna KAIKILLE työtunneille olisi silti varsin kohtuullinen. Se on sitten toinen juttu, jos ei ole sitä vertaa omaa elämää, että tekee 1,5-kertaista työaikaa.

Vierailija
130/130 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi laittanut  muutaman euron lisää nyt Usan vierailulla, että olisi saanut illalliselle kuuluvan pidemmän mekon  päälleen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä