Tiesittekö että Suzanne Ines-Stubb maksaa edustusasunsa itse!
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhean näköinen "edustusnainen" ja lisäksi tyhmä. koska on naimisissa Stubbin kanssa.
Tai sitten ei -voihan sitä valtaa käyttää noinkin.
Minusta on aina tuntunut, että vaimo on tuon suhteen aivot. Hänhän sen presidenttiehdokkuudenkin keksi.
No jos keksi tuon ehdokkuuden niin luultavasti sitten rouva haluaa olla paljon esillä. Ehkä kyllästynyt nykyisiin töihinsä ja on ihan mielissään kun pääsee edustamaan ja myös sinne Aaltoon.
Voi pyhä yksinkertaisuus. Että vaimo käski miehen hakemaan pressaksi jot sais olla itse esillä (mammapalstan rääpittävänä). Juristivaimo jolla on oma ura.
Av-palsta ei petä koskaan.
Pyh!
Kyllä oli kamalia kokottiasuja. Hillitty tyyli nyt vaan sopii pohjoismaalaiselle edustusrouvalle.Ei Iines mikään Melania Trump ole. Olisi vaan oma itsensä; ummikkoulkomaalainen joka puhuu vaan bättreä, koska sillä saa etuoikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli kamalia kokottiasuja. Hillitty tyyli nyt vaan sopii pohjoismaalaiselle edustusrouvalle.Ei Iines mikään Melania Trump ole. Olisi vaan oma itsensä; ummikkoulkomaalainen joka puhuu vaan bättreä, koska sillä saa etuoikeuksia.
Pyh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No onpas ihmeellistä, jos joutuu tekemään 60 tuntia viikkossa. Moni joutuu. Pelkkää palturia kaikki mitä tästä asiasta kirjoitetaan".
Työntekijä ei joudu tekemään viikkotyöajan yli meneviä tunteja ellei itse niin halua tehdä joko ylitöinä tai joustoina. Työantaja ei voi siihen pakottaa. Mutta vaikka tekisikin 60 tuntia viikossa ei sen päälle ole presidentin puolisolle kuuluvia edustustehtäviä.
Yrittäjät kyllä tekevät todella pitkiä päiviä ja varsinkin yksinyrittäjät.
Että siinä sitä palturia sulle, kun et edes ymmärrä mitä kaikkea presidentin puolisolle kuuluu ihan vain siksi kun sattuu olemaan presidentin puoliso.
No kiva kun sinä kerrot totuuden, koska niin olet tietävinään sen. Itse on ainakin ollut pakko tehdä omalla ajalla töitä, jos työaikana ei ole saanut niitä tehtyä. Työtunteja ker
Se on puhtaasti sinun henkilökohtainen ongelmasi jos pakosti suostut tekemää töitä omalla ajallasi ja vieläpä ilman asianmukaista korvausta. Ei sillä ainakaan leveillä kannata, mielestäni se on silkkaa tyhmyyttä jos ei osaa neuvotella korvausta tekemistään töistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No onpas ihmeellistä, jos joutuu tekemään 60 tuntia viikkossa. Moni joutuu. Pelkkää palturia kaikki mitä tästä asiasta kirjoitetaan".
Työntekijä ei joudu tekemään viikkotyöajan yli meneviä tunteja ellei itse niin halua tehdä joko ylitöinä tai joustoina. Työantaja ei voi siihen pakottaa. Mutta vaikka tekisikin 60 tuntia viikossa ei sen päälle ole presidentin puolisolle kuuluvia edustustehtäviä.
Yrittäjät kyllä tekevät todella pitkiä päiviä ja varsinkin yksinyrittäjät.
Että siinä sitä palturia sulle, kun et edes ymmärrä mitä kaikkea presidentin puolisolle kuuluu ihan vain siksi kun sattuu olemaan presidentin puoliso.
No kiva kun sinä kerrot totuuden, koska niin olet tietävinään sen. Itse on ainakin ollut pakko tehdä omalla ajalla töitä, jos työ
No meidän alalla se on kaikilla niin. Voi olla, että olen tyhmä, mutta en halua jäädä työttömäksikään. Olisiko se parempi vaihtoehto????
Kyllä joku elää jossain hienostokuplassa, että ei käsitä, että moni tekee töitä omalla ajallaan tietyissä ammateissa. Olisko parempi sitten jäädä työttömäksi ja liittyä siihen pitkään jonoon....
Siis tosi monella on tuontapainen työ kuin presidentin rouvalla... Työt täytyy saada tehtyä ja niistä maksetaan tietty korvaus.
No miksi ei tämä presidentin rouva sitten on tehnyt niitä 60 tunnin työviikkoja? Onko hänkin ollut tyhmä?
Kyllä kanssa on maailmassa tietämättömiä ihmisiä.
Niin on myös rouva presidentin henkilökohtainen ongelma, jos on tehnyt tai tekee 60 tuntia viikossa niin kuin kaikkien muidenkin, jotka näin tekevät.
Jokainen selvitkööt yskin ongemiensa kanssa. Tämä on juuri se kokkarien kanta moniin asioihin.
Eiköhän tämän asian käsittely saisi olla jo tässä. Voitaisiin pikkuhiljaa siirtyä odottamaan uusia uutisia Stubbeista.
On hyvä, että on erilaisia ihmisiä, jotka osaavat tuoda asioista esiin erilaisia puolia. Kaikki ei aina ole niin mustavalkoista ja kolikoilla on kaksi puolta. Kaikki ei myöskään ole pelkästään ruusuista.
Vierailija kirjoitti:
Niin on myös rouva presidentin henkilökohtainen ongelma, jos on tehnyt tai tekee 60 tuntia viikossa niin kuin kaikkien muidenkin, jotka näin tekevät.
Jokainen selvitkööt yskin ongemiensa kanssa. Tämä on juuri se kokkarien kanta moniin asioihin.
Ihanko oikeasti luulet että juristi ilman palkaa työskentelee. Mistä näitä typeryksiä sikiää.
Jos sinä suostut ilman palkaa työskentelemään se on todellakin vain ja ainostaan sinun ongelmasi.
On ihan yleisesti tiedossa, että presidentin puolisolla ei ole mitään budjettia.
Varmaan maksaakin, muutta kenen rahoista onkin sitten ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti luulet että juristi ilman palkaa työskentelee. Mistä näitä typeryksiä sikiää.
Jos sinä suostut ilman palkaa työskentelemään se on todellakin vain ja ainostaan sinun ongelmasi.
Sinä haluat ihan tahallasi ymmärtää asiaan väärin. Monella on kuukausipalkka, eikä kaikille makseta mitään lisäkorvauksia. Kyllä olet tyhmä. Mistä tosiaan noin typeriä kuin sinä sikiää??
Kokkarit täällä puolustavat omaa herra Stubbiaan, eikä kukaan muu tiedä eikä osaa mitään. Eikä varsikaan saa. Tiedätkö, että moni vaikka jossain kehitysmaassa asuva voi monella tavalla olla paljon fiksumpi kuin vaikka täällä paljonkin kouluja käyneet.
Tottakai maksaa itse vähän niin kuin yli-viikari ja kumpulakin maksoi itse omat ulkonäkö asiat...
Sen on näköisiäkin.Tuo muka jakkupuku ainakin näytti ihan yöpuvulta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö alex yhtään auta? Kenen ne muuten pitäisi maksaa, itse Haukiokin maksoi. En tiedä onko mitään pukurahaa presidentillä itselläänkään.
Ei ole. Aina on presidentin täytynyt puolisoineen hankkia työvaatteensa itse. Eikä niitä saa edes vähentää verotuksessa niin kuin tavallinen palkansaaja vastaavassa tilanteessa saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä haluat ihan tahallasi ymmärtää asiaan väärin. Monella on kuukausipalkka, eikä kaikille makseta mitään lisäkorvauksia. Kyllä olet tyhmä. Mistä tosiaan noin typeriä kuin sinä sikiää??
Kiitän kommentistasi 😁On tässä tyhmyydessä se hyvä puoli että voin ja osaan kuukausipalkkalaisena sopia työnantajan kanssa saanko jokaisesta ylimääräisestä työtunnista joko ylityökorvauksen vai pidänkö vastaavat tunnit vapaina. Typeräähän se on mutta passaa itselle vallan mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitän kommentistasi
Samoin. Sinä et taida ymmärtää, että on erilaisia töitä ja työsuhteita kuin sinulla. Minä kyllä tiedän, että on, sillä joskus olen sellaisiakin töitä tehnyt ja ollut sellaisessa työsuhteessa, jossa oli sinun tapasi toimia. Oikein hyvää elämää!
Oletko varma, että kaikkia voi aina sopia? Joillakin aloilla on valmiit taulukot yms. En sinua ala tässä sivistämään. Ota itse selville, jos kiinnostaa. Maailman mahtuu erilaisia palkkaustapoja.
Jankuti, jankuti.....