Tiesittekö että Suzanne Ines-Stubb maksaa edustusasunsa itse!
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen muijan loimissa ei ole mitään kiinnostavaa.
Mutta kiinnostaa kuitenkin niin paljon, että tänne pitää kirjoitella?
Tämä keskustelu nyt vain sattui pompsahtamaan ylös. Annan tämän kommentin omaperäisyydestä 1/5. Kulunutta turhaa paskaa, sillä eihän tähän kirjoitteluun kauaa mene.
Äläpä ja vaikkei yhtään kiinnostanut, niin päätiti kirjoittaa mielipiteesi. Ja toisenkin kerran kirjoitit. Vaikkei yhtään kiinnosta, niin aiotko pysytellä täällä kauankin vastailemassa?
Loppujen lopuksi rouva Stubb ei varmasti maksa näistä vaatteista täytää hintaa suunnittelijoilla ja valmisteljoille, koska se on jonkinlaista mainosta näille suunnittelijoille ja frimoille, jos presidentin puoliso käyttää heidän valmistamiaan vaatteita.
Voihan hän myös sitten myydä nämä vaatteet vaikka huutonetissä tai second hand-kaupoissa, jos rahat loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suzanne maksaa itse asunsa. Koru oli lainassa. Haluaa käyttää suomalaisten suunnittelijoiden tekemiä vaateita ja asusteita edustaessaan, mikä on mielestäni todella hieno asia. Ja täällä vaan naristaan siitä, että hän on syntyjään britti? Ihan vaan tiedoksi, että Suzanne on Suomen kansalainen.
Niin ja vielä sellaista m a a h a n m u u t t o a, mistä aina haaveillaan. Koulutettu, fiksu, pätevä, hyväpalkkainen.
Yksi kymmenientuhansien maa hanmuu ttajien joukossa. Mitäpä lottoat, olisiko tullut, jos miehensä olisi päässyt vaikka wolttikuskiksi?
Pukeutuu Rohkeasti! Todellakin mutta mauttomasti: olkapäätön puku (ei jatkoon), valkoinen puku joo oli suomalaisen suunnittelema ja rahastaa. Otappa kaapista lakana ja kietaise se samoin päällesi, kuvia tuohon luomukseen löytyy ja paljon. Ei oo vaikeeta ja varmasti onnistuu ja hinta max. 20€ koska lakanasi on käytetty (tässä vaiheessa). Missä istuvuus? Oletteko lukenut kuninkaasta jonka vaatetta kehuttiin ja hänellä ei ollut päällä kuin kruunu.
Kauhean näköinen "edustusnainen" ja lisäksi tyhmä. koska on naimisissa Stubbin kanssa.
Hjalliksen misu muun muassa puhui vaaterahan puolesta ennen vaaleja.
Eli sellaista ei ennestään ole.
Vierailija kirjoitti:
Kauhean näköinen "edustusnainen" ja lisäksi tyhmä. koska on naimisissa Stubbin kanssa.
Tai sitten ei -voihan sitä valtaa käyttää noinkin.
Minusta on aina tuntunut, että vaimo on tuon suhteen aivot. Hänhän sen presidenttiehdokkuudenkin keksi.
Koska suurin osa asuista on lainassa, niitä ei ole korjattu oikeaan pituuteen. Toisaalta kangaskin tuossa menee pilalle jos hiertyy maahan ja astelee jatkuvasti helmojen päälle. Mutta ilmeisesti vuokraaminen on siitäkin huolimatta edullisempaa.
En siis kritisoi, mietin vain mitä vuokraamoa käyttää ja saako asuihin tehdä mitään muutoksia. Olen itse melko lyhyt, ja tarvitsen iltapuvun asusteineen erääseen tilaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan suurin kateusketju.
Ihan en ymmärrä mitä pitäisi kadehtia. En tykkää hänen vaatteistaan ja enkä ulkonäöstä.
Katsoin että meni jossain formulakuskin haalarissa. Vain sponsorin merkit puuttui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aina tuntunut, että vaimo on tuon suhteen aivot. Hänhän sen presidenttiehdokkuudenkin keksi.
No jos keksi tuon ehdokkuuden niin luultavasti sitten rouva haluaa olla paljon esillä. Ehkä kyllästynyt nykyisiin töihinsä ja on ihan mielissään kun pääsee edustamaan ja myös sinne Aaltoon.
Vierailija kirjoitti:
Koska suurin osa asuista on lainassa, niitä ei ole korjattu oikeaan pituuteen. Toisaalta kangaskin tuossa menee pilalle jos hiertyy maahan ja astelee jatkuvasti helmojen päälle. Mutta ilmeisesti vuokraaminen on siitäkin huolimatta edullisempaa.
En siis kritisoi, mietin vain mitä vuokraamoa käyttää ja saako asuihin tehdä mitään muutoksia. Olen itse melko lyhyt, ja tarvitsen iltapuvun asusteineen erääseen tilaisuuteen.
Voi tyhmyys, hän saa ihan varmasti ilmaiseksi vaatteet suunnittelijoilta, jos vain haluaa. Se on vain suunnitteiljoille mainosta, jos joku käyttää heidän vaatteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuu Rohkeasti! Todellakin mutta mauttomasti: olkapäätön puku (ei jatkoon), valkoinen puku joo oli suomalaisen suunnittelema ja rahastaa. Otappa kaapista lakana ja kietaise se samoin päällesi, kuvia tuohon luomukseen löytyy ja paljon. Ei oo vaikeeta ja varmasti onnistuu ja hinta max. 20€ koska lakanasi on käytetty (tässä vaiheessa). Missä istuvuus? Oletteko lukenut kuninkaasta jonka vaatetta kehuttiin ja hänellä ei ollut päällä kuin kruunu.
Omituisen väritön. En käsitä miksi, koska vanhoissa kuvissa näkyy ihan värikkäitä asuja joiden sävyt on valittu hyvin.
"No onpas ihmeellistä, jos joutuu tekemään 60 tuntia viikkossa. Moni joutuu. Pelkkää palturia kaikki mitä tästä asiasta kirjoitetaan".
Työntekijä ei joudu tekemään viikkotyöajan yli meneviä tunteja ellei itse niin halua tehdä joko ylitöinä tai joustoina. Työantaja ei voi siihen pakottaa. Mutta vaikka tekisikin 60 tuntia viikossa ei sen päälle ole presidentin puolisolle kuuluvia edustustehtäviä.
Yrittäjät kyllä tekevät todella pitkiä päiviä ja varsinkin yksinyrittäjät.
Että siinä sitä palturia sulle, kun et edes ymmärrä mitä kaikkea presidentin puolisolle kuuluu ihan vain siksi kun sattuu olemaan presidentin puoliso.
Vierailija kirjoitti:
"No onpas ihmeellistä, jos joutuu tekemään 60 tuntia viikkossa. Moni joutuu. Pelkkää palturia kaikki mitä tästä asiasta kirjoitetaan".
Työntekijä ei joudu tekemään viikkotyöajan yli meneviä tunteja ellei itse niin halua tehdä joko ylitöinä tai joustoina. Työantaja ei voi siihen pakottaa. Mutta vaikka tekisikin 60 tuntia viikossa ei sen päälle ole presidentin puolisolle kuuluvia edustustehtäviä.
Yrittäjät kyllä tekevät todella pitkiä päiviä ja varsinkin yksinyrittäjät.
Että siinä sitä palturia sulle, kun et edes ymmärrä mitä kaikkea presidentin puolisolle kuuluu ihan vain siksi kun sattuu olemaan presidentin puoliso.
No kiva kun sinä kerrot totuuden, koska niin olet tietävinään sen. Itse on ainakin ollut pakko tehdä omalla ajalla töitä, jos työaikana ei ole saanut niitä tehtyä. Työtunteja kertyy runsaasti yli työajan. Näin joutuu moni muukin tekemään..... En ole yrittäjä.....
Lisäksi noita edustustehtäviä liioitellaan. Ei niitä niin paljon ole tai ei ainakan ole PAKKO mennä kaikkiin paikkoihin. Mutta kun rouva Stubb on koko tämän presidenttiyden takana....
Saakohan vaatekuluja laittaa verotukseen edustuskuluina tms? Kun ei tehtävästä makseta palkkaakaan ja presidentin palkkio on veroton.
Luulen kyllä että suunnittelijat, kuten tällä kertaa Katri Niskanen, lähtevät mielellään vaatettamaan Suzannea, onhan PR-arvo ihan huomattava. Veikkaan että ei tarvitse ihan täyttä hintaa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos keksi tuon ehdokkuuden niin luultavasti sitten rouva haluaa olla paljon esillä. Ehkä kyllästynyt nykyisiin töihinsä ja on ihan mielissään kun pääsee edustamaan ja myös sinne Aaltoon.
Voi pyhä yksinkertaisuus. Että vaimo käski miehen hakemaan pressaksi jot sais olla itse esillä (mammapalstan rääpittävänä). Juristivaimo jolla on oma ura.
Av-palsta ei petä koskaan.
Katsoin muuten noita vanhoja kuvia rouva Stubbista edustustehtävissä. Ihan hyvän näköisiä kolttuja hänellä on ollut aiemmin, kun ovat olleet presidentin linnan kutsuilla. Melkeinpä paremman näköisiä kuin nämä viimeisimmät. On siis kyllä tottunut edustamaan ja käyttämään näitä juhlaluomuksia.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin muuten noita vanhoja kuvia rouva Stubbista edustustehtävissä. Ihan hyvän näköisiä kolttuja hänellä on ollut aiemmin, kun ovat olleet presidentin linnan kutsuilla. Melkeinpä paremman näköisiä kuin nämä viimeisimmät. On siis kyllä tottunut edustamaan ja käyttämään näitä juhlaluomuksia.
Ne juhlaluomukset ovat sivuroolissa tämän naisen elämässä. Hän on tehnyt omaa uraa koko ikänsä. Ikävää kun häntä yritetään nyt sulloa johonkin pikkuvaimon rooliin jonka ainoa tehtävä on näyttää hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus. Että vaimo käski miehen hakemaan pressaksi jot sais olla itse esillä (mammapalstan rääpittävänä). Juristivaimo jolla on oma ura.
Av-palsta ei petä koskaan.
Kenestäkään ei voi olla täysin varma. Joskus siihen uraankin kyllästyy ..... ja saattaa kaivata jotain uutta elämään.... Kirjoitan ihan nyt yleisellä tasolla.
Muuten, mitenkä nyt täällä maammapalstalla olet..... kun kerran olet noin fiksu?
Ai kamala. Ei varmaan ole rahaa ja eiköhän ne suunnittelijat/tekijät sponsaa ilmaiseksi, kun nimi mainitaan.
Ookko tyhymä. Nii tyhymä.