Olisiko sinulla ottajia, jos tulisit sinkuksi?
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
Jos aktiivisesti hakisin seuraa ja kelpuuttaisin suhteeseen lähes kenet tahansa, niin enköhän olisi suhteessa vuoden, parin sisällä. Vähintään joku 60-vuotias perheen perustamista suunnitteleva äijä kyllä huolisi, niitä tulee jutuille sen verran usein.
n 28
Joko ne kuuskymppiset ukot on valmiita asettumaan aloilleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N54v
Yksi tai kaksi voisi olla. En kyllä huolisi ketä tahansa.
Siis ei kai nyt kukaan huolisi ihan ketä tahansa vaan
Kyllä niitäkin on, kun on pakko olla joku.
Miten joku voi heti eron jälkeen löytää aina nopeasti uuden suhteen? Ihastuvat joka toiseen, kaikki käy? Joka kulman takana kiinnostava mies/nainen? Outoa
Olen 36v nainen. Olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 31
Annetut pakit 8
Saadut pakit 22, joista joku 7-8 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen.
Yksi vielä avoin tapaus
Eli ei ole ollut ottajia.
Kyse on lähinnä siitä että haluaisinko edes tulla otetuksi. Tällä hetkellä tuntuu ettei olisi edes tarvetta.
-Mies48
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi heti eron jälkeen löytää aina nopeasti uuden suhteen? Ihastuvat joka toiseen, kaikki käy? Joka kulman takana kiinnostava mies/nainen? Outoa
Olisiko seksuaalisesti viriilien ongelma?
Ei todellakaan olisi.
Ihan ok ulkonäkö ja luonnekin, mutta en usko, että kukaan enää tämän ikäisestä kiinnostuisi.
Mutta jos sinkuksi joutuisin 40 vuotta kestäneen parisuhteen jälkeen niin olisihan se katastrofi. Talous on kunnossa, mutta näin pitkään saman miehen kanssa olleena voisi tulla sopeutumisvaikeuksia sinkkuuteen.
N56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aktiivisesti hakisin seuraa ja kelpuuttaisin suhteeseen lähes kenet tahansa, niin enköhän olisi suhteessa vuoden, parin sisällä. Vähintään joku 60-vuotias perheen perustamista suunnitteleva äijä kyllä huolisi, niitä tulee jutuille sen verran usein.
n 28
Joko ne kuuskymppiset ukot on valmiita asettumaan aloilleen?
Ilmeisesti ovat sitä mieltä että eläkkeellä ei parempaakaan tekemistä tule olemaan
Olen sinkku ja olisi kovasti vientiä metsästäjien keskuudessa. Paha kyllä, olen eläinrakas ja metsästäjät/kalastajat niitä viimeisimpiä sopiviksi kumppaneiksi. N51
Christiiina kirjoitti:
Olen 36v nainen. Olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 31
Annetut pakit 8
Saadut pakit 22, joista joku 7-8 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen.
Yksi vielä avoin tapaus
Eli ei ole ollut ottajia.
?
Ilmeisesti. Sellaisia joista olisin itse kiinnostunut ei ole ollut aiemminkaan mitenkään älyttömästi. N30
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku ja olisi kovasti vientiä metsästäjien keskuudessa. Paha kyllä, olen eläinrakas ja metsästäjät/kalastajat niitä viimeisimpiä sopiviksi kumppaneiksi. N51
Sama, mikäköhän siinä on että vetoan myös metsästäjiin ja erämiehiin? N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin siis oikeasti parisuhteessa todella kauniin naisen kanssa, en ole enää mutta koska en mainosta yksityisasioitani, niin moni olettaa edelleen niin. Totuuden nimissä on kuitenkin sanottava, että parisuhteen aikana nainen sai vielä paljon enemmän suoria ja epäsuoria lähestymisiä miehiltä, jopa joiltakin hyviltä kavereiltani.
Syitä siihen, että miksi varattu kiinnostaa, on varmasti useampia. Osa ei vaan välitä kohteen nykyisestä parisuhdestatuksesta, osalle varattuun tutustuminen tuntuu todellakin turvalliselta, kun ei tarvitse punnita suhdetta romanttisesta näkökulmasta ja ihastuminen voikin tulla sitten yllätyksenä tai ajan myötä. Ja osalle ihmisistä se voi olla myös kiihoke, ainakin muiden tekijöiden ohella.
Fiksu vastaus, kiitos. Olen samaa mieltä, siitäkin, että osalle naisista status varattu on ylimääräinen kiihoke. Sille on olemassa psykoanalyyttinen t
Mun miehelle on selkeästi on käynyt näin. Toisaalta elämä mun kanssa on todella saanut hänet hehkumaan eli nyt se mun näkemä potentiaali näkyy ulospäin. Eli on myös parempi catch.
Mikäli joutuisin sinkkumarkkinoille, harrastaisin varmaankin kevyitä suhteita ja noihin olisi seuraa tarjolla.
Kumppanin löytäminen vakavaan suhteeseen olisi vaikeaa, koska olen tottunut niin hyvään puolisoon. Vastaavalla tavoin yhteensopivan kumppanin löytymiseen menisi varmasti aikaa, ehkä vuosia, ehkä ei koskaan.
Kuvitelmani viennistäni sinkkumarkkinoilla pohjautuu nykyisin saamiin kehuihin sekä ehdotuksiin.
Vaikka olisikin vientiä, en muuttaisi enää yhteen. Toki helppo nyt on sanoa kun on naimisissa, mutta en haluaisi enää pettyä.
M43
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä.
t. kiltti mies
Sama. t. kiltti waimo
Christiiina kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Olen 36v nainen.
?
X
Ei ole koskaan ollut ja tuskin onkaan.
Ikisinkku M30
En tiedä enkä enää välitä. Löysin elämäni rakkauden. Jos tämä suhde päättyy ja minä jään yksin, ei voi tulla enää ketään muuta. Tämän elämän aikana en toista tällaista rakkautta enää voi kokea enkä enää vähempään lähtisi.