Olisiko sinulla ottajia, jos tulisit sinkuksi?
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
N54v
Yksi tai kaksi voisi olla. En kyllä huolisi ketä tahansa.
Siis ei kai nyt kukaan huolisi ihan ketä tahansa vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että loppuelämääni yksin olisin.
olen 33-vuotias nainen, kaksi lasta, hoikka ja aktiivinen, nauravainen ja kokeilunhaluinen, varakas ja arvostetussa ammatissa.
Sunlaisten ongelma on, että katselet niitä kolmevitosia. Laita omasta iästä Tinderiin +10v niin voit yllättyä. Ikähaitarissa 36-43v löytyy hyviä ja fiksuja miehiä, kellä on kroppa kunnossa, lapset myöskin hankittu ja samaten arvostettu sekä kivapalkkainen ammatti. Eivätkä todellakaan ole mitään vanhoja pieruja :D Et myöskään itse ole enää ns. niin nuori, etteikö tuo ikäero olisi ihan ol. Eri asia sitten joku 18v ja 28v. Toki siinäkään nyt ei välttämättä ongelmia olisi.
Miksi pitäisi katsella 10v vanhempia jos omassakin ikäluokassa on vientiä, kuten noilla spekseillä todennäköisesti on? Olen kyllä samaa mieltä siitä että n. 43v ei vielä ole erityisen vanha, mutta mieluummin silti max 5v ikäero, jos hakusessa on pidempi parisuhde.
Luulen että voisi ollakin. En tosin tiedä, mistä sellaista lähtisin etsimään kun en ole koskaan mitään deittisovelluksia käyttänyt. Kenties sitten tuttavien tmv kautta, jos tulisi joku miellyttävä herrasmies vastaan.
Oma ammatti, varallisuus ja harrastukset sekä aikuistuvat lapset tosin riittävät itselläni elämän sisällöksi, joten saattaa olla, että jatkaisin elämääni sinkkuna tyytyväisenä ilman miestäkin. Kavereista saan seuraa niin teattereihin kuin feastareillekin ja tekemistä keksin ilman miestäkin. Mutta sellainen kevyt seurustelukumppani voisi olla ihan virkistäväkin asia ilman yhdessä asumista. Yhdenillanjutuista en ole koskaan ollut kiinnostunut enkä useamman pyörittämisestä yhtä aikaa, joten tuskin olisin nytkään sinkkuutuessani.
N48v
Kukaan ei ole vieläkään osannut kertoa, että miten tämä "on ottajia" ilmenee?
Vierailija kirjoitti:
En usko että loppuelämääni yksin olisin.
olen 33-vuotias nainen, kaksi lasta, hoikka ja aktiivinen, nauravainen ja kokeilunhaluinen, varakas ja arvostetussa ammatissa.
Joo sama. Tosin pitkän parisuhteen jälkeen en edes heti haluaisi uutta, olen kuitenkin käytännössä koko aikuisikäni ollut saman miehen kanssa. Lapsetkin jo tehtynä eli sen suhteen ei kiirettä löytää ketään. Seksistä kyllä tykkään, mutta seksikumppanin löytämisen en ainakaan usko tuottavan mitään vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut, mutta välillä olen hetkellisesti onnistunut pääsemään parisuhteeseen. Enimmäkseen kuitenkin irtosuhteiden ja pelimiesten varassa. Peilistä vastaus taitaa löytyä.
N47
Ei peilistä vaan itseluottamuksesta. Päästät tosi lähelle vain ne kaikista häikälemättömät koska et luota itseesi että se asiallinen, hiljainen ja ehkä ujo voisi olla sinusta kiinnostunut.
Olet myöskin rikkonut itseäsi näiden pelimiesten kanssa ja olet pessimisti eli se kauneus ja hyvyys jonka näet niin et usko siihen koska sun kokemus.
Opettele rakastamaan ja arvostamaan itseäsi. Tiedosta oma upeutesi joka on asioissa jotka ovat sinulle tärkeitä ja ihan sama mitä joku muu on siitä mieltä silloin kun noudatetaan Suomen lakeja ja asetuksia.
Rakasta itseäsi ja anna sen näkyä.
Pari lähestymistä tuli suht heti eron jälkeen, niistä pari tuttuja vuosien takaa. Sen jälkeen sitten pari varattua lähestynyt. En liiku missään missä voisi miehiä tavata, enkä ole missään deitti-sovelluksissa. En oikein tiedä mistä näitä mahdollisia ottajia lähtisi etsimään.
N47
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Erosin pitkästä liitosta noin 8v. sitten, ja sain valita uuden kumppanin monen joukosta. Nettipalstalta valkkasin parhaan. Jos nyt eroaisin, niin takuuvarmasti en kelpuuttaisi huonoa. M50v.
On näköä, ja liikunta näkyy kropassa, koulutusta, lapset isoja ja köyhyyttä katson kiikareilla.
🤦 Myötähäpeä..
Sinkkuna ollut kohta 6v. Aluksi olisi ollut ottajia, mutta ei ketään kiinnostavaa. Nyt ei ole enää sitäkään vähää, ainakaan ei kukaan ole tullut kertomaan. Jos vielä joskus löydän jonkun jonka kanssa kiinnostukset kohtaavat ja edetään suhteeseen asti, pidän hemmetin tiukasti kiinni, koska tiedän millaisen työn takana on löytää oikeanlainen ihminen. N29
Erosin 49 v ja pari vuotta myöhemmin noin 25 nettitreffit takana löysin uuden. Olemmme samaa ikäluokkaa ja koulutustasoa. Nuorena olimme kaunis ja komea, enää ei niinkään. Nyt jo vuosia yhdessä. Olen nainen ja lapsia on molemmilla.
Ei ole ketään näkynyt eikä ketään kiinnosta. t.m42
Jos jäisin sinkuksi, vientiä olisi. Töissä yliopistolla, erittäin naisvaltaisessa (95%) yhteisössä, opiskelijat ja henkilökunta.
Koulutettu, liikunnallinen, pitkä, kielitaitoinen, fiksu mies joutuu mm yhteisillä seminaari- ja konferenssimatkoilla suorastaan pakoilemaan naisten iskuyrityksiä, kun käydään illlallisella ja pari lasia viiniä alla.
Keski-ikä ylitetty, sen tarkemmin en kerro.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ketään näkynyt eikä ketään kiinnosta. t.m42
Tuolla asenteella takuulla saa olla sinkkuna ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi, mutta en enää haluaisi asua tai elää kenenkään kanssa. Haluaisin olla ihan vain yksin. N43
Juuri näin. Työ ja harrastukset vie sen verran aikaa, etten ainakaan yhteen muuttaisi.
Matkustelu ja mökkeily sen sijaan olisi paljon kivempaa kahdestaan, jos jäisi yksin. Eli sellainen viikonloppuauhde olisi ideaali.Mutta parisuhteessa olen, M54.
Tämä. Yksin mökille, yksin grillata, yksin saunoa, yksin nukkua ei hyvä. Parempi olisi kaksin.
Pari vuotta sitten tinderissa kävi kuhina, varmaan jotain tapahtuisi vieläkin.
N47
Vierailija kirjoitti:
Luulen että voisi ollakin. En tosin tiedä, mistä sellaista lähtisin etsimään kun en ole koskaan mitään deittisovelluksia käyttänyt. Kenties sitten tuttavien tmv kautta, jos tulisi joku miellyttävä herrasmies vastaan.
Oma ammatti, varallisuus ja harrastukset sekä aikuistuvat lapset tosin riittävät itselläni elämän sisällöksi, joten saattaa olla, että jatkaisin elämääni sinkkuna tyytyväisenä ilman miestäkin. Kavereista saan seuraa niin teattereihin kuin feastareillekin ja tekemistä keksin ilman miestäkin. Mutta sellainen kevyt seurustelukumppani voisi olla ihan virkistäväkin asia ilman yhdessä asumista. Yhdenillanjutuista en ole koskaan ollut kiinnostunut enkä useamman pyörittämisestä yhtä aikaa, joten tuskin olisin nytkään sinkkuutuessani.
N48v
Käykö N48 oikeasti festareilla? Jos, niin millaisilla?
Vierailija kirjoitti:
Jos jäisin sinkuksi, vientiä olisi. Töissä yliopistolla, erittäin naisvaltaisessa (95%) yhteisössä, opiskelijat ja henkilökunta.
Koulutettu, liikunnallinen, pitkä, kielitaitoinen, fiksu mies joutuu mm yhteisillä seminaari- ja konferenssimatkoilla suorastaan pakoilemaan naisten iskuyrityksiä, kun käydään illlallisella ja pari lasia viiniä alla.
Keski-ikä ylitetty, sen tarkemmin en kerro.
Uskon, että sinulla olisi ja on todella kovaa vientiä. Vastaavanlaisilla miehiä todella on, vaikka olisivat lyhyitäkin.
No seksiseuraa uskoisin löytäväni vaikka samalle päivälle, mutta parisuhteen kanssa voisikin olla sitten vaikeampaa. Kahden pienen lapsen äiti ei ole mikään kovin haluttu kumppani, vaikka ihan hoikka ja nätti olen edelleen. Toisaalta en tähän elämäntilanteeseen eron sattuessa haluaisikaan muuta kuin seksiä ja vaivatonta matkustus/hauskanpitoseuraa silloin tällöin. Esim. yhdessä asumiseen tai uusperhekuvioihin ei olisi mitään mielenkiintoa ainakaan ennen lasten pois muuttoa.
N36
Hetikö ne kysyy rahaa. Vai aloitatko itse ekana, hei mulla on muuten sit rahaa