Olisiko sinulla ottajia, jos tulisit sinkuksi?
Kommentit (219)
Toivottavasti ei. Haluan olla rauhassa.
N52, naimisissa 30v.
Eipä näemmä ole. Avioerosta 8 vuotta. Ainut pidempi suhde eron jälkeen kesti 2 vuotta. Tuosta on jo 4 vuotta, eikä kukaan (järkevä) tunnu "huolivan". Olen normaalipainoinen, koulutettu, kulttuuria ja liikuntaa harrastava eläinrakas 51-vuotias nainen. Fiksuksi, ystävälliseksi ja huumorintajuiseksi minua usein kuvaillaan. Naamataulu ei ole kovin kaksinen, ja ilmeisesti se on tasoteoreetikkojen mukaan käytännössä ainut naista määrittävä juttu. Pikkuhiljaa alan tähän uskoakin, sillä minulle tuntuu olevan tarjolla seuraa lähinnä hieman syrjäytyneistä, mt- tai päihdeongelmaisista miehistä. Olen opetellut viihtymään yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aktiivisesti hakisin seuraa ja kelpuuttaisin suhteeseen lähes kenet tahansa, niin enköhän olisi suhteessa vuoden, parin sisällä. Vähintään joku 60-vuotias perheen perustamista suunnitteleva äijä kyllä huolisi, niitä tulee jutuille sen verran usein.
n 28
Joko ne kuuskymppiset ukot on valmiita asettumaan aloilleen?
Kyllä, koska tarvitsevat hoitajaa
Sinkku olen jo nytkin, ja voin varmuudella sanoa että ei ole kuin yksi henkilö kysynyt treffeille 10 vuoden sinkkuuden aikana. Ei ottajia.
Vierailija kirjoitti:
Sinkku olen jo nytkin, ja voin varmuudella sanoa että ei ole kuin yksi henkilö kysynyt treffeille 10 vuoden sinkkuuden aikana. Ei ottajia.
Ja skippasin iän ja sukupuolen edellisestä, joten nainen, 35 V.
Ei ole ollut. Viime kerrasta kohta 10 vuotta.
N52
EN USKO, että kukaan huolisi enää minua.
Tosin , en minäkään ottaisi "ketä tahansa".
En ottaisi ketään, oikeesti. Rasittavaa jo ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku ja olisi kovasti vientiä metsästäjien keskuudessa. Paha kyllä, olen eläinrakas ja metsästäjät/kalastajat niitä viimeisimpiä sopiviksi kumppaneiksi. N51
Entä jos kalastan särkiä, jotta järvet puhdistuisivat muille kaloille ja eliöille elinkelpoisiksi ja syötän ne särjet sitten kissalleni? Tai metsästän koirani kanssa ainoastaan hirviä, jotta hirvikanta pysyisi metsien kantokyvyn ja autoliikenteen kannalta kohtuullisena?
Ottajia on vaikka kuinka paljon, mutta olen mielummin vapaaehtoisesti sinkku vela. :] :] :] Mies on onnellisin sinkkuna. :) M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku ja olisi kovasti vientiä metsästäjien keskuudessa. Paha kyllä, olen eläinrakas ja metsästäjät/kalastajat niitä viimeisimpiä sopiviksi kumppaneiksi. N51
Sama, mikäköhän siinä on että vetoan myös metsästäjiin ja erämiehiin? N30
Näytät villisialta?
Vierailija kirjoitti:
Vois joku olla.
53v.
Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, koska tarvitsevat hoitajaa
Minusta ei mieheni hoitajaa tule. Ei kiinnosta enkä pysty sairauden takia.
Ohis
Christiiina kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Olen 36v nainen.
?
X
?
En usko, että olisi ottajia. Olen loppuunkulutettu 46-vuotias kolmen lapsen äiti (kaksi aikuista, yksi lukioikäinen), 27 vuotta ollut yhdessä yhden ja saman miehen kanssa. 😁
Vierailija kirjoitti:
On sulla sentään tuo yksi! Mulla tasan 0 kuudessa vuodessa.
N42
Mielenkiintoinen ketju. Olen seurustellut koko aikuisikäni. Olen ollut ainoastaan pari kuukautta sinkkuna täytettyäni 18v, ja nyt oon 40v. Nyt avioliitossa lähes 15 vuotta. Mulla on aina ollut vientiä ja myös varattuna olen saanut paljon huomiota ja ehdotteluja miehiltä. Jännä huomata, mutta kehuja ja huomiota on tullut viime vuosina jopa enemmän kuin koskaan ennen. Seuraa saisin aina, tosin en välttämättä juuri sitä, joka itseäni kiinnostaisi. Jos nyt olisin sinkku, niin uskon vahvasti, että kevyttä seuraa löytyisi vaikka joka illalle ja olisi varaa mistä valita, mutta vakavampaan parisuhteeseen olisi varmaankin vähemmän tunkua sellaisista, jotka kelpuuttaisin. Olen sporttinen, hyvässä fyysisessä kunnossa, naisellinen ja kaunis. On hyvä työpaikka ja ok varallisuus. Olen menevä ja mulla on iso ystäväpiiri, lapsia löytyy enkä enempää halua. Välillä kaipaan villiä ja vapaata sinkkuelämää, mutta sitten koitan miettiä taas järjellä, kuinka hyvä elämäntilanne ja avioliitto mulla on, josta haluan pitää kiinni.
Ehkä? On ollut kaksi miestä jotka on ilmaisseet kiinnostuksensa. N37.
Olen parisuhteessa jossa mies ei tarjoa mitään hellyyttä, on kokoajan äkäinen ja se toisinaan pistää miettimään.
Minä olin sinkkuna jostain kakskutosesta nelikymppiseksi. Neljänkympin jälkeen tsäänssit paranivat selvästi, kun alkoi taas olla vapaita miehiä samassa ikäluokassa enemmän. Ekaa kertaa elämässäni oli tilanne, että saatoin käytännössä valita parhaan ehdokkaan suurinpiirtein ikäisistäni, lapsia haluamattomista miehistä. Valintani on pitänyt nyt vuosia, ja jos jostain syystä taas sinkkuuntuisin niin uskon että saisin kyllä halutessani miehen, mutta en tiedä haluaisinko.
N49