Olisiko sinulla ottajia, jos tulisit sinkuksi?
Kommentit (219)
Onkohan minullekin käynyt noin että varattuna kiinnostan enemmän.. en tiedä. Nyt parisuhteessa ollessa kaksi työkaveria on lyhyen ajan sisään tehnyt selväksi ihastumisensa, mitä pidän hieman outona koska olen ollut pitkään parisuhteessa, on lapset ja talolainat, ei tästä ihan helpolla olla mihinkään lähtemässä.
Sinkkuna taas sitten on kaikki mitkä kuulemma on aivan erityisen turn off naisella eli tatuointeja, lapsia ja koiria. Että sanoisin että ei taida olla ottajia enää.
Nainen 39v
"Ottajia" kyllä olisi, mutta minun kriteereillä "otettavia" ei kovinkaan montaa ole, varsinkaan sopivassa iässä ja vapaana.
Jos leskeytyisin, olisi kenties rahan perässä tulijoita. Muuten 100k€/vuosi, väsähtänyt olemus ja kyyninen asenne tuskin houkuttelisivat. N47
Sinkkuunnuin 44-vuotiaana (nainen) ja ottajia ilmoittautui viisi harrastuspiiristä ja pari sataa nettideittipalvelusta. Löytyi jälkimmäisestä ihana mies, jonka kanssa nyt yhdessä yli kaksi vuotta.
Kävin 2 v todella ahkerasti treffeillä ja valtaosan kanssa treffit jäi yhteen kertaan. Nykyisen miehen tapasin juhlissa, jonne menin sen hetkisen miesystäväni kanssa. Tämä jälkimmäinen palasi yhteen ex n kanssa, jonka vuoksi me erottiin. Nykyinen miesystävä kiinnostui minusta, mutta olin silloin varattu. Vasta, kun miehet kohtasivat, sai nykyinen tietää olen yksin.
Nykyinen miesystävä painii aivan eri sarjassa. En usko olisimme ikinä kohdanneet.
4.s ihminen, kenen kanssa olen seurustellut eron jälkeen. Varmaan kelpaisin treffeille, en tiedä sen enempää. Yllätys on ollut suuri, kuinka iso miinus on pieni tulotasoni. Minulla on omistusasunto, joka on nyt vuokralla, mutta palkkataso pieni. En minä kaipaa mieheltä luottokorttia, osaan maksaa omat menoni.
Ihanaa! Ihmisen tuleekin rakastaa ensin itseään ennen kuin voi rakastas toista ihmistä.
Olen sinkku ja olisi 6 kappaletta, mutta en ole heistä kiinnostunut kuin ystävinä. Tinderissä en ole .
N27
Näyttäisi noita olevan tyrkyllä, mutta eipä ole tullut sellaista vastaan kenet voisin hyväksyä. Olen luultavasti ollut aina väärässä paikassa väärään aikaan, siinä syy? Oikea on jäänyt siten kohtaamatta? Olin naimisissa 27 vuotta ja nyt olen ollut sinkkuna 4 vuotta. Ihan ok menee sinkkunakin, joten en koe sitä ongelmana. Joskus on vähän yksinäisiä iltoja, mutta menköön.
M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän hämmentynyt näistä vastauksista. Miten ihmeessä tiedätte, että ottajia olisi?
Ottajia olisi vaikka on varattu.
Mistä sen tiedät? Ei flirtti tarkoita sitä, että on halua parisuhteeseen.
Tervepäiselle tasapainoiselle ihmiselle parisuhde on yllättävän todennäköinen lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Olisi, olen löytänyt aina nopeasti uuden suhteen. Tuskin se on miksikään muuttunut iän tullessa.
Sinulle siis kelpaa kuka vaan?
Kaikille löytyy ottajia, jos ei ole kranttu.
N60
Vierailija kirjoitti:
Jos jäisin sinkuksi, en edes etsisi suhdetta.
Haluaisin löytää nuoremman naisen, jonka kanssa tapaisimme silloin tällöin. Pelin henki ja ehdot tehtäisiin selväksi.
T. Hyvin toimeentuleva, siisti mies, YTT, ikää noin 50.
Tämä on varmaan nykyaikaa. Monelle sinkkumarkkinoille tulleille, miehille ja naisille.
Todennäköisesti olisi, mutten enää aloittaisi uutta suhdetta, joten merkityksetöntä muuten kuin egon kannalta.
Puoli vuotta ollut sinkkuna. En käytä treffisovelluksia enkä ole käynyt baareissa tänä aikana, joten vaikea sanoa.
Uskon kuitenkin, että ottajia olisi. Olen mielestäni hyvässä kunnossa niin fyysisesti kuin henkisesti.
N40
Vierailija kirjoitti:
Puoli vuotta ollut sinkkuna. En käytä treffisovelluksia enkä ole käynyt baareissa tänä aikana, joten vaikea sanoa.
Uskon kuitenkin, että ottajia olisi. Olen mielestäni hyvässä kunnossa niin fyysisesti kuin henkisesti.
N40
Ei nuo ominaisuudet riitä vielä mihinkään.
Joo mutta taso on huono joten mieluummin olen yksin.
Kohtahan tuon näkee, mutta epäilen vahvasti. Olen ollut elämäni aikana pitkiäkin aikoja sinkkuna, enkä usko, että iän myötä tsäänssit paranisi.
Jos aktiivisesti hakisin seuraa ja kelpuuttaisin suhteeseen lähes kenet tahansa, niin enköhän olisi suhteessa vuoden, parin sisällä. Vähintään joku 60-vuotias perheen perustamista suunnitteleva äijä kyllä huolisi, niitä tulee jutuille sen verran usein.
n 28
Fiksu vastaus, kiitos. Olen samaa mieltä, siitäkin, että osalle naisista status varattu on ylimääräinen kiihoke. Sille on olemassa psykoanalyyttinen termikin.