Olisiko sinulla ottajia, jos tulisit sinkuksi?
Kommentit (219)
N54v
Yksi tai kaksi voisi olla. En kyllä huolisi ketä tahansa.
Ottajia on iltaisin Kaisaniemen puisto täynnä.
Ei ole yksikään kysynyt siviilisäätyäni.
N22
Kuka niitä petileikkejä jaksaa, tulisiko kiusallista. Miksi ne kiinnostavat ketään. n45
En ole varma. Olen komea ja pitkä, mutta raskas ja masentunut persoona, joka vihaa itseään. m36
Olisi mutta en ota enää ketään.
M45
Kyllä on. Erosin pitkästä liitosta noin 8v. sitten, ja sain valita uuden kumppanin monen joukosta. Nettipalstalta valkkasin parhaan. Jos nyt eroaisin, niin takuuvarmasti en kelpuuttaisi huonoa. M50v.
On näköä, ja liikunta näkyy kropassa, koulutusta, lapset isoja ja köyhyyttä katson kiikareilla.
Saattaisi olla mutta en halua enää vakituista suhdetta. Kevyempi tapailu kelpaa.
N 48
No tuskin jonoksi asti, ehkä aktiivisella deittailulla voisi joku löytyä. N45
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sinkku viimeiset 6 vuotta eikä ole ollut ottajia. N42
Taitaa rima olla aavistuksen liian korkealla. Ehkä peiliin katsomisen paikka.
m35 epämiellyttävä kysymys enpä lähde ollenkaan spekuloimaan
Salaisin parhaani mukaan sinkkuuteni, vaikka ottajia ei varmaan olisikaan.
Olen sinkku ja minulle olisi ottajia. En halua ketään, joten mikä järki ketjussasi on?
Olisi ottajia nytkin. Olen nelikymppinen nainen, joka ei ole kadottanut itseään ruuhkavuosiin vaan pidän huolta itsestäni, urheilen ja opiskelen työn ohella. Luonteeltani olen huumorintajuinen, joustava ja rento. En ole mitenkään erityisen kaunis, mutta miehet ympärillä silti usein ihastuvat minuun, ehkä olen rento ja helposti lähestyttävä. Itse en haluaisi uutta vakavaa suhdetta niin kauan lapset asuvat kotona.
Heti oli kun sinkuksi päädyin.
M53 tuolloin, nyt jo 10 v uusissa naimisissa tuon jälkeen.
Tuskin. Mutta eipä se haittaisi, pärjäisin kyllä. Olen tyytyväinen suhteeseeni ja olen joskus miettinyt, että en varmasti jaksaisi alkaa nähdä vaivaa uuden suhteen eteen, mikäli tämä jostain syystä loppuisi.
Viihdyn todella hyvin myös itseni kanssa.
En ymmärrä kysymystä.
t. kiltti mies
Olisi, muttei sellaisia, jotka itseäni kiinnostaisivat, kun olen aika nirso.
Oma mies onkin lottovoittoni.
N43
Olen ollut sinkku viimeiset 6 vuotta eikä ole ollut ottajia. N42