Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko sinulla ottajia, jos tulisit sinkuksi?

Vierailija
26.04.2024 |

Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi. 

Kommentit (219)

Vierailija
141/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten tinderissa kävi kuhina, varmaan jotain tapahtuisi vieläkin.

N47

Vaikka olisi tuhansia tykkäyksiä, niin ne eivät oikeasti tarkoita yhtään mitään.

Vierailija
142/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nurinkurista, mutta uskoisin, että sinkkuna olisi vähemmän ottajia, kuin nyt, oletetussa parisuhteessa todella kauniin naisen kanssa. Olen johtavassa asemassa, varakas, urheilullinen M44. Olen oikeasti ollut sinkkuna jo useamman vuoden mutta vain muutama tuttu sen tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena uskoisin, että kaikki palomiehet, poliisit ja upseerit on varattuja.

Vierailija
144/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti olisi ja onkin Aasia täynnä. En vain halua enää ketään suhteeseen vaan mielummin hoidan läheisyyden säännöllisellä irtoseksillä. 

M54

Vierailija
145/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan ollut, mutta välillä olen hetkellisesti onnistunut pääsemään parisuhteeseen. Enimmäkseen kuitenkin irtosuhteiden ja pelimiesten varassa. Peilistä vastaus taitaa löytyä. 

N47

Ei peilistä vaan itseluottamuksesta. Päästät tosi lähelle vain ne kaikista häikälemättömät koska et luota itseesi että se asiallinen, hiljainen ja ehkä ujo voisi olla sinusta kiinnostunut.

Olet myöskin rikkonut itseäsi näiden pelimiesten kanssa ja olet pessimisti eli se kauneus ja hyvyys jonka näet niin et usko siihen koska sun kokemus.

Opettele rakastamaan ja arvostamaan itseäsi. Tiedosta oma upeutesi joka on asioissa jotka ovat sinulle tärkeitä ja ihan sama mitä joku muu on siitä mieltä silloin kun noudatetaan Suomen lakeja ja asetuksia.

Rakasta itseäsi ja anna sen näkyä.

Olen eri, mutta olipa fiksusti, viisaasti ja hienotunteisesti kirjoitettu. Harvinaista täällä.

Vierailija
146/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta sitten erosin, enkä vieläkään voi liikkua vapaasti varsinkaan viikonloppuiltaisin, kun naiset tunkee juttusille. 

M 58

Vierailija
147/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon keski-ikäinen tavis, huolehdin ulkonäöstäni, en ole ruma enkä kaunis. Lähinnä itseäni selkeästi vanhemmat miehet ovat osoittaneet kiinnostusta nyt ollessani varattu. Että tuskin olisi jonoa oven takana ;D

Vierailija
148/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta sitten erosin, enkä vieläkään voi liikkua vapaasti varsinkaan viikonloppuiltaisin, kun naiset tunkee juttusille. 

M 58

Olet varmaan palomies, poliisi tai upseeri.

Vierailija
149/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaisin parhaani mukaan sinkkuuteni, vaikka ottajia ei varmaan olisikaan. 

kulissit kuntoon

Vierailija
150/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän nurinkurista, mutta uskoisin, että sinkkuna olisi vähemmän ottajia, kuin nyt, oletetussa parisuhteessa todella kauniin naisen kanssa. Olen johtavassa asemassa, varakas, urheilullinen M44. Olen oikeasti ollut sinkkuna jo useamman vuoden mutta vain muutama tuttu sen tietää.

Mistä se mielestäsi johtuu, että sinkkuna olisi vähemmän ottajia kuin oletetussa parisuhteessa kauniin naisen kanssa?

Ei ole kokemusta, mutta luulen, että tuossa voi olla perää. Kun mies on varattu, niin hänen kanssaan on turvallisempi olla tekemisissä, kun sitä ajattelee, että tuo ei ainakaan ihastu. Siksi naisten kanssa ehkä pääsee noin lähemmäs ja pitemmälle? Se puoliso on siellä ikään kuin pippurisumutteena. Noin pääsee tekemisiin naisten kanssa paljon helpommin, se on minun vahva veikkaukseni, joten tarjonta on helpommin saavutettavissa ja se on jopa parempilaatuista, jos puhutaan live-elämän kohtaamisista? Sen sijaan jossain Tinderissä varotaan varatuiksi ilmoittautuneita miehiä, koska heitä pidetään (ihan oikeutetusti) niljakkeina. Näin oletan, mitään kokemusta Tinderistä ei ole.

Vai miten tästä ajattelet?

Vierailija
151/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että voisi ollakin. En tosin tiedä, mistä sellaista lähtisin etsimään kun en ole koskaan mitään deittisovelluksia käyttänyt. Kenties sitten tuttavien tmv kautta, jos tulisi joku miellyttävä herrasmies vastaan.

Oma ammatti, varallisuus ja harrastukset sekä aikuistuvat lapset tosin riittävät itselläni elämän sisällöksi, joten saattaa olla, että jatkaisin elämääni sinkkuna tyytyväisenä ilman miestäkin. Kavereista saan seuraa niin teattereihin kuin feastareillekin ja tekemistä keksin ilman miestäkin. Mutta sellainen kevyt seurustelukumppani voisi olla ihan virkistäväkin asia ilman yhdessä asumista. Yhdenillanjutuista en ole koskaan ollut kiinnostunut enkä useamman pyörittämisestä yhtä aikaa, joten tuskin olisin nytkään sinkkuutuessani.

N48v

Käykö N48 oikeasti festareilla? Jos, niin millaisilla?

Miksei kävisi? Ainakin Jysäreillä on paljonkin tuon ikäluokan porukka, samoin esim. Tuskassa. Ja varmasti kaikilla muillakin festareilla jonkin verran. 

Vierailija
152/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että voisi ollakin. En tosin tiedä, mistä sellaista lähtisin etsimään kun en ole koskaan mitään deittisovelluksia käyttänyt. Kenties sitten tuttavien tmv kautta, jos tulisi joku miellyttävä herrasmies vastaan.

Oma ammatti, varallisuus ja harrastukset sekä aikuistuvat lapset tosin riittävät itselläni elämän sisällöksi, joten saattaa olla, että jatkaisin elämääni sinkkuna tyytyväisenä ilman miestäkin. Kavereista saan seuraa niin teattereihin kuin feastareillekin ja tekemistä keksin ilman miestäkin. Mutta sellainen kevyt seurustelukumppani voisi olla ihan virkistäväkin asia ilman yhdessä asumista. Yhdenillanjutuista en ole koskaan ollut kiinnostunut enkä useamman pyörittämisestä yhtä aikaa, joten tuskin olisin nytkään sinkkuutuessani.

N48v

Käykö N48 oikeasti festareilla? Jos, ni

Ei kai niihin festarilippuihin oikein muilla olekaan varaa kuin keski-ikäisillä.

Vierailija
153/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhteeseen ainakin. Edelleen saan satunnaisesti viestejä miehiltä, joita en ole vuosiin tavannut ja jotka tietävät parisuhteestani.

N40, nykyisessä suhteessa 8 vuotta

Vierailija
154/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48v

Käykö N48 oikeasti festareilla? Jos, niin millaisilla?

Monet keski-ikäiset käy festareilla. Se on joillekin ihan perinne, on käyty jo vuosikymmenten ajan niillä samoilla festareilla kaveriporukalla. Eihän siellä pakko ole rymytä ja örveltää, vaikka tosin jotkut keski-ikäiset tekee sitäkin. Sitä paitsi tuossa iässähän sitä on aikaa kun lapset on todennäköisesti jo aika isoja ja rahaakin on monilla käytettävissä festarilippuihin paljon enemmän kuin nuorena. 

Vierailija
155/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla, on vähän vihjailtu sinne päin. Itse kuitenkin jatkaisin sinkkuna hautaan asti, en ainakaan avioituisi.

M58

Vierailija
156/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti. Olen ihan kivan näköinen, fiksu ja hauska ja varattunakin olisi "jonossa" väkeä. Varmaan nyt kun on lapsi, niin olisi vähemmän kiinnostuneita.

Mutta täytyy sanoa, nyt kun tässä toisinaan eroa pohdin, niin en varmaan edes haluaisi uutta miestä. Jotain satunnaista kivaa tutun kanssa, mutta ei enää miestä saman katon alle.

Vierailija
157/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti. Olen ihan kivan näköinen, fiksu ja hauska ja varattunakin olisi "jonossa" väkeä. Varmaan nyt kun on lapsi, niin olisi vähemmän kiinnostuneita.

Mutta täytyy sanoa, nyt kun tässä toisinaan eroa pohdin, niin en varmaan edes haluaisi uutta miestä. Jotain satunnaista kivaa tutun kanssa, mutta ei enää miestä saman katon alle.

Niin joo, N32.

Vierailija
158/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei. Never again.

Vierailija
159/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis oikeasti parisuhteessa todella kauniin naisen kanssa, en ole enää mutta koska en mainosta yksityisasioitani, niin moni olettaa edelleen niin. Totuuden nimissä on kuitenkin sanottava, että parisuhteen aikana nainen sai vielä paljon enemmän suoria ja epäsuoria lähestymisiä miehiltä, jopa joiltakin hyviltä kavereiltani.

Syitä siihen, että miksi varattu kiinnostaa, on varmasti useampia. Osa ei vaan välitä kohteen nykyisestä parisuhdestatuksesta, osalle varattuun tutustuminen tuntuu todellakin turvalliselta, kun ei tarvitse punnita suhdetta romanttisesta näkökulmasta ja ihastuminen voikin tulla sitten yllätyksenä tai ajan myötä. Ja osalle ihmisistä se voi olla myös kiihoke, ainakin muiden tekijöiden ohella.  

Vierailija
160/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edellinen oli siis 142:n vastaus 150:lle. Lainaus ei näytä toimivan.