Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinulla ottajia, jos tulisit sinkuksi?

Vierailija
26.04.2024 |

Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi. 

Kommentit (219)

Vierailija
101/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää olevan. Puoli vuotta sitten jäin sinkuksi ja tinder laulaa. Mutta en jaksa selittää yhtään enempää, koska trollina täällä pidetään, sillä eihän 45v valkoinen heteromies voi muka mitenkään olla naisten suosiossa.

Päin vastoin! Keski-ikäisenä miehenä markkina-arvon vaaka on kallistunut toiselle reunalle. Nuorena ja nätinä naiset pyörittää miehiä ja valitsevat päältä parhaat. Keski-ikäisenä asetelma on täysin päinvastinen. Sinkkuna olevan 45-vuotias nainen joutuu kääntämään kivet ja kannot löytääkseen siedettävän miehen rinnalleen. Jos on yhtään edes itsestään huolta pitävä ja fiksu mies niin ottajia kyllä riittää.

Vierailija
102/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää olevan. Puoli vuotta sitten jäin sinkuksi ja tinder laulaa. Mutta en jaksa selittää yhtään enempää, koska trollina täällä pidetään, sillä eihän 45v valkoinen heteromies voi muka mitenkään olla naisten suosiossa. 

Se, että "tinder laulaa" ei tarkoita kyllä yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sinkku jo 10 vuotta joten ei ottajia. M34

Vierailija
104/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikisinkku. Ottajia olisi vaan kun minä en huoli. Kaikki vaan rahan perässä ja minä kun en ala muita elättämään. N 43v.

Vierailija
105/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisin ehkä johonkin epämääräiseen joksikin aikaa, jos virittäisin itseni huippuuni, ja heittäisin kaikin tavoin kaikki verkot vesille. Joo. Tinderin laulaminen ei merkitse yhtään mitään, jos etsii viisikymppisenä parisuhdetta. Mies pitää hurmata nykyään jo alkumetreillä niin totaalisesti, että muut viritelmät jäävät. Ei ole helppoa. 

Vierailija
106/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jäisin sinkuksi, en edes etsisi suhdetta.

Haluaisin löytää nuoremman naisen, jonka kanssa tapaisimme silloin tällöin. Pelin henki ja ehdot tehtäisiin selväksi. 

T. Hyvin toimeentuleva, siisti mies, YTT, ikää noin 50.

Kuka sun Vigraista ryppyistä mustanruskeeta ottais edes rahasta, maksua vastaan?

😂 .... nuoremman naisen .... 🤣😅😄

Älä nyt mollaa miestä, saa hän olla mikä on ja on parempikin kun tuo halunsa heti selville etten turhaa käyttäisi aikaa edes reagoimiseen koska maailmamme eivät kohtaa. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Se on nykyaikaa.

N50

Vierailija
107/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jäisin sinkuksi, en edes etsisi suhdetta.

Haluaisin löytää nuoremman naisen, jonka kanssa tapaisimme silloin tällöin. Pelin henki ja ehdot tehtäisiin selväksi. 

T. Hyvin toimeentuleva, siisti mies, YTT, ikää noin 50.

Kummallinen hinku monilla maksullisiin, mutta sinkkuna voi tehdä mitä tahtoo ja toivottavasti muistaa kondomin. Veronmaksajille muuten turhia kuluja.

Vierailija
108/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olisi. Kun viimeksi olin sinkku niin kaikenlaista haahuilijaa tuli vastaan. Olin myös vuosina 25-26 sinkku pari vuotta niin aika rauhassa sai sillonkin olla.

Vierailija
109/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, mutta aina aikaisemmin olen hyvin  helposti miehen löytänyt. Tosin en  kovin monen kanssa ole ollut, vaan pitkissä suhteissa, joista yksi päättyi mieheni kuolemaan. Olen nyt jo yli 50-vuotias. Harrastusten myötä olen paljon tekemisissä miesten kanssa, ja ainakin he tuntuvat kanssani mielellään juttelevan. 

En kyllä välttämättä kaipaisi kumppania, jos jäisin yksin. 

Tämähän se. Viisikymppinen täyttäneet eivät halua enää uutta sitovaa vakisuhdetta löytää, ainakaan muuttaa saman katon alle. 

Äläs nyt. En ole kokonaan sulkenut sitä vaihtoehtoa pois.

Sinkku N52

Vierailija
110/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ottajia, mutta en huoli. N47, sinkku

Vierailija
111/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti, mutta ei ehkä ihan jonoksi asti sellaisia kuin toivoisin. Miehen pitäisi olla lapseton, itsestään huolehtiva, ongelmansa käsitellyt ja henkisesti vakaa. Ei löydy sellaisia enää omasta ikäluokasta sinkkumarkkinoilta. N40

Vierailija
112/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
113/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän hämmentynyt näistä vastauksista. Miten ihmeessä tiedätte, että ottajia olisi?

Ottajia olisi vaikka on varattu.

Mistä sen tiedät? Ei flirtti tarkoita sitä, että on halua parisuhteeseen.

Olen eri, mutta ihmettelen ristiriitaa omien kokemusten ja täällä olevien kokemusten kanssa. Eli täällä väitetään, ettei vanhoilla ole ottajia, mutta kaikki eronneet, joita tunnen, ovat löytäneet uuden kumppanin hyvin nopeasti, sekä miehet että naiset. Ja se kumppani on löytynyt ilman Tinderiä. 

Mistähän tuossakin lienee kyse, kun en usko, että täälläkään ihmiset valehtelevat? Oma otantani on tietysti pieni. 70+ ikäluokassa naisilla alkaa vasta olla vaikeuksia, koska niin moni mies on jo kuollut. 

Vierailija
114/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päin vastoin! Keski-ikäisenä miehenä markkina-arvon vaaka on kallistunut toiselle reunalle. Nuorena ja nätinä naiset pyörittää miehiä ja valitsevat päältä parhaat. Keski-ikäisenä asetelma on täysin päinvastinen. Sinkkuna olevan 45-vuotias nainen joutuu kääntämään kivet ja kannot löytääkseen siedettävän miehen rinnalleen. Jos on yhtään edes itsestään huolta pitävä ja fiksu mies niin ottajia kyllä riittää.

Sukupuolesta riippumatta itsestään huolta pitävällä, taloudellisesti vakaalla ja mukavalla luonteella varustetulla henkilöllä on vientiä iästä riippumatta.

Voimafantasiaa tuo, että kaikki keski-ikäiset miehet olisivat automaattisesti kuuminta hottia. Erektiohaasteitakin löytyy jo monilta. Mutta hyviä yksilöitä toki löytyy, kuten naisissakin. 

Vierailija
115/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38M, hyväpalkkainen työ, liikunnallinen (sali+ulkoilu), kasvoilta peruskomea, pidän eläimistä ja lapsista, vaikka omia ei vielä olekaan. Osaan tehdä ruokaa, tykkään siivota, välitän miltä näytän ja tuoksun.

Olen kiinnostunut maailman kulttuureista ja minulla on aika hyvä yleissivistys, seuraan maailman menoa ja luen paljon. 

Olen seurallinen ja tykkään viihdyyttää.

Kielipäätä on, mutta hallitsen vain kaksi.

Kysyntää minulla on mielenterveysongelmaisissa naisissa, joita en jaksaisi enää kohdata.

Normaalit naiset eivät ole olleet minusta niin kiinnostuneet. Olen miettinyt, johtuuko se siitä, että minulla ei ole ystäviä, mikä on ihan totta vai se, että olen itse mielenterveysongelmallinen tai sen oloinen.

Tietääkseni olen aivan terve mieleltäni. Ystäviä minulla ei ole enää, koska näin se elämä on vain heitellyt. Minulla on kuitenkin aika korkeat standardit ystäv

Millaisia mielenterveysongelmaisia naisia nämä ovat olleet? Tuntuu oudolle, että vain mt-ongelmaiset ovat kiinnostuneet, oletko naisiin nähden jotenkin terapeutin oloinen? Jopa niin, että uskoutuvat, vaikka heillä ei olisikaan mielenterveysongelmia, jolloin luulet heillä olevan ongelmia? Muuten en ymmärrä mistä on kyse, ellet liiku pelkästään mielisairaalan liepeillä etsimässä seuraa :)

Vierailija
116/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän hämmentynyt näistä vastauksista. Miten ihmeessä tiedätte, että ottajia olisi?

Olen eri, mutta ihmettelen ristiriitaa omien kokemusten ja täällä olevien kokemusten kanssa. Eli täällä väitetään, ettei vanhoilla ole ottajia, mutta kaikki eronneet, joita tunnen, ovat löytäneet uuden kumppanin hyvin nopeasti, sekä miehet että naiset. Ja se kumppani on löytynyt ilman Tinderiä. 

Mistähän tuossakin lienee kyse, kun en usko, että täälläkään ihmiset valehtelevat? Oma otantani on tietysti pieni. 70+ ikäluokassa naisilla alkaa vasta olla vaikeuksia, koska niin moni mies on jo kuollut. 

On eri asia olla joku lauma ottajia kärkkymässä kuin se, että löytää parisuhteen.

Vierailija
117/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että loppuelämääni yksin olisin.

olen 33-vuotias nainen, kaksi lasta, hoikka ja aktiivinen, nauravainen ja kokeilunhaluinen, varakas ja arvostetussa ammatissa.

Sunlaisten ongelma on, että katselet niitä kolmevitosia. Laita omasta iästä Tinderiin +10v niin voit yllättyä. Ikähaitarissa 36-43v löytyy hyviä ja fiksuja miehiä, kellä on kroppa kunnossa, lapset myöskin hankittu ja samaten arvostettu sekä kivapalkkainen ammatti. Eivätkä todellakaan ole mitään vanhoja pieruja :D Et myöskään itse ole enää ns. niin nuori, etteikö tuo ikäero olisi ihan ol. Eri asia sitten joku 18v ja 28v. Toki siinäkään nyt ei välttämättä ongelmia olisi. 

Vierailija
118/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän tuossakin lienee kyse, kun en usko, että täälläkään ihmiset valehtelevat? Oma otantani on tietysti pieni. 70+ ikäluokassa naisilla alkaa vasta olla vaikeuksia, k

"On eri asia olla joku lauma ottajia kärkkymässä kuin se, että löytää parisuhteen."

Vastasin monta sivua sitten, että uskoisin, että minulla olisi ottajia, jos ei laumaa, niin jonkun verran kuitenkin, mutta se mitä he haluaisivat tai mitä suhteesta tulisi on ihan eri asia. Se pätee aina, iästä riippumatta. Vanhempana järkevää kysyntää on vähemmän, koska osa on jo kuollut, suurin osa järkevistä tarjokkaista on varattu, osa on rahan tai seksin perässä, osa ei halua enää suhdetta jne. mutta periaatteessa tilanne on sama kuin nuorenakin.

Se taitaa olla huuhaata, että miehet muka jäävät sinkuiksi omasta tahdostaan, koska heillä varsinkin on kiire löytää uusi ja ovat olleet siinä tyrmistyttävän nopeita. Itse en tunne miehiä, joille riittää maksullinen seksiä eikä irtoseksin jahtaaminen ole vanhalla iällä ainakaan helpompaa kuin nuorena puhumattakaan noista fantasioista, että hommataan nuorempi nainen fwb-suhteeseen. Se on lapsellista fantasiaa, jota ei ole todellisuudessa, vaikka tunnen sellaisia miehiä, joille se ulkonäön ja varallisuuden perustella pitäisi olla korkea kysyntä. Mutta kas kummaa, he ovat pariutuneet uudelleen omanikäistensä naisten kanssa, jotka ovat jo jostain kautta olleet ennestään tuttuja tai ainakin samoista piireistä.

Vierailija
119/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi varmasti ottajia, ainakin jonkinlaisia. Mutta olisiko sellaisia joita voisi kumppaniksi kuvitella, en tiedä. Olisin varmasti aika nirso eikä kuka tahansa kelpaa. 

N.34

Vierailija
120/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut, mutta välillä olen hetkellisesti onnistunut pääsemään parisuhteeseen. Enimmäkseen kuitenkin irtosuhteiden ja pelimiesten varassa. Peilistä vastaus taitaa löytyä. 

N47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi