Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinulla ottajia, jos tulisit sinkuksi?

Vierailija
26.04.2024 |

Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi. 

Kommentit (219)

Vierailija
81/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäisin sinkuksi, en edes etsisi suhdetta.

Haluaisin löytää nuoremman naisen, jonka kanssa tapaisimme silloin tällöin. Pelin henki ja ehdot tehtäisiin selväksi. 

T. Hyvin toimeentuleva, siisti mies, YTT, ikää noin 50.

Vierailija
82/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehillä mitään kriteerejä ole. Sen kun hakee jos tekee mieli. Niitä löytyy kun laittaa itsensä esille. Ei vain kiinnosta niin en ole missään hakemassa. Somessakin seuraan kukkasia ja miesten seuraamispyynnöt poistan ja viestit hävitän lukematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Olin sinkku 26-vuotiaana ja silloin olisi ollut ottajia paljonkin kahdesta pienestä lapsesta huolimatta. Yhteen ihastuin ja olemme olleet nyt 18 vuotta yhdessä ja naimisissa. Nyt lapset ovat isoja, mutta en ole enää nuori ja kaunis niin tuskin ketään tällainen keski-ikäinen haahka kiinnostaisi, jos syystä tai toisesta sinkuksi jäisin. Toisaalta, en koe asialla enää olevan merkitystäkään, osaan olla yksinkin. 

Vierailija
84/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varma. Olen komea ja pitkä, mutta raskas ja masentunut persoona, joka vihaa itseään. m36

ANDROPAUSSI  vie kullin matalaksi.

Puhumaton jörrikkä oot.

Olet tehnyt elämäsi virheen.

Vierailija
85/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jäisin sinkuksi, en edes etsisi suhdetta.

Haluaisin löytää nuoremman naisen, jonka kanssa tapaisimme silloin tällöin. Pelin henki ja ehdot tehtäisiin selväksi. 

T. Hyvin toimeentuleva, siisti mies, YTT, ikää noin 50.

Kuka sun Vigraista ryppyistä mustanruskeeta ottais edes rahasta, maksua vastaan?

😂 .... nuoremman naisen .... 🤣😅😄

Vierailija
86/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole naiset koskaan itse lähestyneet, tuskin ketään saisin ainakaan odottamalla että joku ottaisi.

Kauan sitten tein baarissa aloitteen joka johti hyvään liittoon (jatkuu siis edelleen).

M42

Vierailija
87/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, mutta aina aikaisemmin olen hyvin  helposti miehen löytänyt. Tosin en  kovin monen kanssa ole ollut, vaan pitkissä suhteissa, joista yksi päättyi mieheni kuolemaan. Olen nyt jo yli 50-vuotias. Harrastusten myötä olen paljon tekemisissä miesten kanssa, ja ainakin he tuntuvat kanssani mielellään juttelevan. 

En kyllä välttämättä kaipaisi kumppania, jos jäisin yksin. 

Tämähän se. Viisikymppinen täyttäneet eivät halua enää uutta sitovaa vakisuhdetta löytää, ainakaan muuttaa saman katon alle. 

Vierailija
88/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että loppuelämääni yksin olisin.

olen 33-vuotias nainen, kaksi lasta, hoikka ja aktiivinen, nauravainen ja kokeilunhaluinen, varakas ja arvostetussa ammatissa.

Vierailija
89/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi, mutta vääristä syistä. 

Työskentelen vastaanottoyksikössä. 

Vierailija
90/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi, mutta en enää haluaisi asua tai elää kenenkään kanssa. Haluaisin olla ihan vain yksin. N43

Vierailija
91/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän hämmentynyt näistä vastauksista. Miten ihmeessä tiedätte, että ottajia olisi?

Vierailija
92/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mutta en ota enää ketään.

M45

Sama täällä.

N

Vierailija
93/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän hämmentynyt näistä vastauksista. Miten ihmeessä tiedätte, että ottajia olisi?

Ottajia olisi vaikka on varattu.

Vierailija
94/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottajia olisi vaikka on varattu.

Mistä sen tiedät? Ei flirtti tarkoita sitä, että on halua parisuhteeseen.

Vierailija
95/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi, mutta en enää haluaisi asua tai elää kenenkään kanssa. Haluaisin olla ihan vain yksin. N43

Juuri näin. Työ ja harrastukset vie sen verran aikaa, etten ainakaan yhteen muuttaisi.

Matkustelu ja mökkeily sen sijaan olisi paljon kivempaa kahdestaan, jos jäisi yksin. Eli sellainen viikonloppuauhde olisi ideaali.

Mutta parisuhteessa olen, M54.

Vierailija
96/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin, että naisista on vain harmia. Keskittyisin elämässä oleellisempiin asioihin kuten tulevan kesän kalastusreissuihin ja venen kunnostukseen.

Vierailija
97/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottajia olisi, vaikka olen varattu. se vaan, että kuka minulle ns. kelpaa, onkin paljon kovempi juttu.

N54, mieluummin sinkku kuin "kenen tahansa" kumppanin kanssa

Vierailija
98/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon av-mammalla on jatkuvasti Tinderit tulilla ja haku päällä. Ihan vaan oman markkina-arvon määrittämiseksi.

Vierailija
99/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan. Puoli vuotta sitten jäin sinkuksi ja tinder laulaa. Mutta en jaksa selittää yhtään enempää, koska trollina täällä pidetään, sillä eihän 45v valkoinen heteromies voi muka mitenkään olla naisten suosiossa. 

Vierailija
100/219 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jäin sinkuksi 2kk sitten ja kyllä, ottajia löytyisi. Järkytyin vähän itsekin. Viestiä ja puhelua tulee jatkuvasti, treffeille on pyydetty jopa ihan kun kävelin kauppakeskuksen käytävällä, kavereiden kaverit kyselevät perään jne. Olen hämmentynyt.

N42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä