Olisiko sinulla ottajia, jos tulisit sinkuksi?
Kommentit (219)
Olisi, olen löytänyt aina nopeasti uuden suhteen. Tuskin se on miksikään muuttunut iän tullessa.
Vaikea sanoa, mutta aina aikaisemmin olen hyvin helposti miehen löytänyt. Tosin en kovin monen kanssa ole ollut, vaan pitkissä suhteissa, joista yksi päättyi mieheni kuolemaan. Olen nyt jo yli 50-vuotias. Harrastusten myötä olen paljon tekemisissä miesten kanssa, ja ainakin he tuntuvat kanssani mielellään juttelevan.
En kyllä välttämättä kaipaisi kumppania, jos jäisin yksin.
En tiedä, jos erottaisiin niin itse en ketään huolisi vaan eläisin tasan oman mielen mukaan. N 52
Mun mielestä ei pitäis olla, mutta veikkaan että kumminkin olis. Nainen, 40v.
Vierailija kirjoitti:
M50+. Akateeminen koulutus, työpaikka, omaisuutta. Jos jäisin leskeksi, juoksisin pakoon vakisuhteita ja harrastaisin pelkkiä yhden illan juttuja.
Onko nykyinen suhteesi niin kamala?
Ilmeisesti olisi. Tosin eihän sitä voi tietää, kuinka tosissaan joku työkaveri heittää "jos olisit vapaa" -juttuja. Enkä kevyin perustein edes lähtisi uuteen suhteeseen. Olen ollut käytännössä vain tässä yhdessä parisuhteessa/avioliitossa vuodesta 1999/2002.
M45
En usko. Olen luonteeltani surumielinen ja raskas, kuka sellaista jaksaisi.
Varmasti joku olisi, mutta todennäköisesti he eivät kiinnostaisi minua.
Ei minulla ole koskaan ollut ottajia. Siksi olenkin ollut sinkku koko elämäni.
M34
Vierailija kirjoitti:
M34
En usko, ettei olisi ollut.
Päät kääntyy kyllä mutten usko että löytäisin yhtä mahtavaa tyyppiä ja kilttiä kuin oma mies on.
Koko ikäni olen ollut sinkku, eikä ole ollut ottajia. Kukaan ei ole niin itseensä suuttunut, että minut haluaisi. M64
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
En usko, ettei olisi ollut.
Miksi et? Tapaan erittäin harvoin vapaita naisia, ja niillä harvoilla kerroilla kun siinä onnistun, saan pakit. Yksikään nainen tuttavapiiristäni esimerkiksi töistä tai koulusta ei ole koskaan osoittanut kiinnostusta tutustua minuun, eivätkä harrastuskaverini kuulemma tunne yhtäkään naista, jonka voisivat esitellä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sinkku viimeiset 6 vuotta eikä ole ollut ottajia. N42
Taitaa rima olla aavistuksen liian korkealla. Ehkä peiliin katsomisen paikka.
Rane sä olet niin riman alapuolella ettei kukaan sua ota. Joku raja nyt sentään.
N48. Tuskin olisi nk. kunnon miestä (ei mt-, päihde- tai pers.ongelmia) muuhun kuin sxiin. Olen ilmeisesti kaunis ikäisekseni ja hoikka. Hyvä yleissivistyskin on. Itseluottamus on melko alhaalla nykyään ja elämässä on kuormia, joita en usko ihmisten jaksavan jakaa. Menneisyydessäni on myös onnettomia asioita.
eipä ole ollut ottajia
ikisinkku n28
Todellakin mutta minä taas en ota ketä tahansa.
Olisi kyllä mutta rakastuin itseeni. Tunteelle en mahda mitään kun se vie mennessään. Tänään katsoin monta kertaa peilistä ja tuntuu että rakkaus syvenee joka viikko.
Olen sinkku ja ei ole yhtään ottajaa :D