Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinulla ottajia, jos tulisit sinkuksi?

Vierailija
26.04.2024 |

Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi. 

Kommentit (219)

Vierailija
41/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Erosin pitkästä liitosta noin 8v. sitten, ja sain valita uuden kumppanin monen joukosta. Nettipalstalta valkkasin parhaan. Jos nyt eroaisin, niin takuuvarmasti en kelpuuttaisi huonoa. M50v.

On näköä, ja liikunta näkyy kropassa, koulutusta, lapset isoja ja köyhyyttä katson kiikareilla.

Ja paljon kusta päässä.

Vierailija
42/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en olisi sinkku  jos olisi ollut ottajia, muttei sekään ole varmaa, koska kyllä munkin pitäisi tykätä. Muuten ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauvapalstaa on uskominen ei sinkkuäidille olisi ottajaa :D 

Se on sitten oma kysymyksensä kauanko menisi että itse jonkun kelpuuttaisin parisuhteeseen saati samaan asuntoon asumaan.

N37

Vierailija
44/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutaman kuukauden sinkkuna ja yksi ottaja ilmaantui. Sen ottajan kanssa olen nyt pari vuotta ollut. En tiedä, olisiko niitä ollut jossain piilossa enemmänkin.

N40+

Vierailija
45/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt leskeytyisin, niin ei kukaan ottaisi enkä ketään kyllä ottaisikaan.

Vierailija
46/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi jonoksi asti. Rumempia joutuisi hätistelemäön pois.

Vierailija
47/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja olisihan noita ottajia, mutta en halua parisuhdetta ja aseksuaalina en kaipaa seksiäkään.

N34

Vierailija
48/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, siis leski, 72 v, nainen, ja ottajia olisi vaikka kuinka. Juttelen miesten kanssa mielelläni, hymyilen heille ja heitän huulta samalla tasolla. Oli nuori tai iäkkäämpi.

En ole metoo-tyyppi, miehet ovat miehiä, mukavia sellaisia.

Mutta ketään heistä en huoli elämääni ainakaan 24/7, viihdyn hyvin näin.

Vierailija
49/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

38M, hyväpalkkainen työ, liikunnallinen (sali+ulkoilu), kasvoilta peruskomea, pidän eläimistä ja lapsista, vaikka omia ei vielä olekaan. Osaan tehdä ruokaa, tykkään siivota, välitän miltä näytän ja tuoksun.

Olen kiinnostunut maailman kulttuureista ja minulla on aika hyvä yleissivistys, seuraan maailman menoa ja luen paljon. 

Olen seurallinen ja tykkään viihdyyttää.

Kielipäätä on, mutta hallitsen vain kaksi.

Kysyntää minulla on mielenterveysongelmaisissa naisissa, joita en jaksaisi enää kohdata.

Normaalit naiset eivät ole olleet minusta niin kiinnostuneet. Olen miettinyt, johtuuko se siitä, että minulla ei ole ystäviä, mikä on ihan totta vai se, että olen itse mielenterveysongelmallinen tai sen oloinen.

Tietääkseni olen aivan terve mieleltäni. Ystäviä minulla ei ole enää, koska näin se elämä on vain heitellyt. Minulla on kuitenkin aika korkeat standardit ystävillekin.

Vierailija
50/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Omalta osaltani voisin ajatella "silloin tällöin" seuraa, mutta ketään en enää ottaisi pysyvästi. N75

Vierailija
51/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään on ollut, kun pitkien parisuhteiden välissä on aina ollut vain kuukausi. Enkä ole edes ollut missään deittisivuilla. Viimeksi vietiin 41-vuotiaana ja 44-vuotiaana.

Vierailija
52/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmille sinkkuuntuville tulee järkytyksenä se, ettei ottajia olekaan kuten itse kuvitteli. Ollaan jumiuduttu niihin oman ulkonäön kulta-aikoihin ja kuvitellaan, että flaksi käy samalla tavalla vielä nelikymppisenä, koska on "niin nuorekas".

Kai sitä sitten kovasti on muuttunut viidessä vuodessa siitä kun viimeksi oli sinkku ja tyrkkyjä oli koko ajan. Vaikkei huomaakaan ja vaatteetkin on entistä kokoa? Yrittäjiä on tässä varattunakin ollut.

Miten muuten se supernuorekkuus olisi olennaista, jos etsii itsensä ikäistä seuraa, sitä olen aina ihmetellyt? Ei nelikymppiset parikymppisiä kloppeja kaipaile. 

Vierailija
53/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti, minulla on ns.  je ne sais quoi. N55

Vierailija
54/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti löytyisi, olen rupsahtanut N41 enkä käy baareissa tms.

Vierailija
55/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olisi, mutten olisi ketään vaillakaan, jos nykyinen pitkä suhde päättyisi. Olisin oikein tyytyväinen sinkkuna koirieni kanssa. Jos ulkonäkö olisi sellainen, että kehtaisin edes yrittää saada satunnaista seuraa nuoremmista miehistä, voisin joskus jonkun ottaa petiini yöksi tai pariksi, mutta nykyiselläni saisin vain sääliviä katseita, jos jotain yrittäisin  Eikä mulle kertapanoksi edes kelpaisi kuka tahansa, vaan miehen pitäisi olla hiton hyvännäköinen. Parisuhteessa merkitsee sisäinen kauneus, seksisuhteissa ulkoinen.

N40

Vierailija
56/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikisinkkuna 24v ja risat.......

Vierailija
57/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikisinkku ja ei ole tähän ikään (35) mennessä ollut yhtäkään ottajaa. Ruma nainen olen.

Vierailija
58/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M50+. Akateeminen koulutus, työpaikka, omaisuutta. Jos jäisin leskeksi, juoksisin pakoon vakisuhteita ja harrastaisin pelkkiä yhden illan juttuja. 

Vierailija
59/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. M43

Vierailija
60/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi. Nainen 41 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä