Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinulla ottajia, jos tulisit sinkuksi?

Vierailija
26.04.2024 |

Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi. 

Kommentit (219)

Vierailija
21/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan heti joitakin, mutta ei sellaisia, joita itse haluaisin. 

N39

Vierailija
22/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä minä sen tietäisin. Toisaalta, mitä väliä kun en kerran sinkku ole?  Jos nyt ollaan naimisissa oltu 25 vuotta, niin eiköhän olla loppuun asti. Ja jos ei, niin sitten ei. Ei mulla mitään pakottavaa tarvetta olisi siinä tapauksessa uudelleen pariutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikaakin ottajia ja valitsen olla sinkku.

N30

Vierailija
24/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti saisin seuraa baareista ja ne jotka kaipaa äidillistä huolenpitoa ottaisi yhteyttä. En varmaan tasokkaampaa saisi. Syynä ylipaino (laihdutan nyt mutta vasta 5kg tippunut) ja olen onnistunut sotkemaan raha-asiani ja menettänyt luottotietoni. Velkaa kymppitonni eli ei mahdottomia mutta kuitenkin. Olen velkaneuvojalle nyt menossa että ehkä senkin saan vielä hoidettua. Onneksi en ole sinkku vaan naimisissa oleva perheenäiti.

Vierailija
25/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku fani täällä julkisessa paikassa, jossa käytän koneita.

Vierailija
26/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kun niitä olisi nyt varattunakin. Olen 37-vuotias nainen ja paperilla sitä kaikkea minkä pitäisi toimia miehenkarkoittimena palstaulien mielestä.

Vierailija
27/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille sinkkuuntuville tulee järkytyksenä se, ettei ottajia olekaan kuten itse kuvitteli. Ollaan jumiuduttu niihin oman ulkonäön kulta-aikoihin ja kuvitellaan, että flaksi käy samalla tavalla vielä nelikymppisenä, koska on "niin nuorekas".

Vierailija
28/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v sinkkunainen, eronnut vajaa vuosi sitten. Ei ole ottajia muuta kuin seksiin. En suostu olemaan mikää spermaäm*äri vaan haluan parisuhteen. Eli yksin joudun olemaan ilmeisesti loppuelämän. 

N-79

Vierailija
29/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Erosin pitkästä liitosta noin 8v. sitten, ja sain valita uuden kumppanin monen joukosta. Nettipalstalta valkkasin parhaan. Jos nyt eroaisin, niin takuuvarmasti en kelpuuttaisi huonoa. M50v.

On näköä, ja liikunta näkyy kropassa, koulutusta, lapset isoja ja köyhyyttä katson kiikareilla.

Toivottavasti nykyinen kumppanisi on yhtä pinnallinen koska silloin suhteenne saattaa kestää

Vierailija
30/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmille sinkkuuntuville tulee järkytyksenä se, ettei ottajia olekaan kuten itse kuvitteli. Ollaan jumiuduttu niihin oman ulkonäön kulta-aikoihin ja kuvitellaan, että flaksi käy samalla tavalla vielä nelikymppisenä, koska on "niin nuorekas".

No jotkut on kyllä nelikymppisenä vielä tosi kauniita. Jos sinä olet rupsahtanut niin ei se tarkoita että kaikki ovat

N33

Vierailija
31/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ottajia ehkä olisi, jos näkisivät tai kuulisivat että mulla on rahaa yli oman tarpeen. Mutta enpä näitä ottajia kelpuuttaisi jos olisivat vain mammonan perään. 

Mutta kun en omaisuuttani kailota, niin en varmaan ihmisenä tai naisena kovin montaa miestä kiinnosta. Hyvällä tuurilla voisi toki joku kohdalle osua. 

N47

Vierailija
32/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olisi. Jos ei muuten, niin varallisuus houkuttelee. Ja ihan hyvässä kunnossa olen ja kuulemma nätti. 

Nainen 50v. 

Vierailija
33/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sinkku viimeiset 6 vuotta eikä ole ollut ottajia. N42

Taitaa rima olla aavistuksen liian korkealla. Ehkä peiliin katsomisen paikka.

Eipä ole kukaan edes yrittänyt lähestyä sitä rimaa.. N42

Vierailija
34/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Ei.

Vierailija
35/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä miehet ovat tykänneet minusta aina, eikä se oikeastaan ole näyttänyt loppuvan, joten uskoisin, että minulle olisi ottajia, mutta olisiko sellaisia, joista itse pitäisin? Mahdoton sanoa. N56

Vierailija
36/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, enkä tiedä että jaksaisiko sitä enää etsiäkään.

N58v

Vierailija
37/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei o. Sinkkuna oltu jo +10 vuotta. n41

Vierailija
38/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin 

N30

Vierailija
39/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin testata glory holea. Silloin ei kilot haittaa.

Vierailija
40/219 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti. Olen miesvaltaisella alalla ja aika usein miespuoliset uudet tuttavuudet ja työkaverit vaikuttavat kiinnostuneilta. Aina välillä joku kysyy treffeillekin tai on muuten ihan avoimen kiinnostunut. Moni tosin sitten yllättyy/kauhistuu, kun niille selviää, että olen 36-vuotias perheenäiti, joka on ollut yli 10v naimisissa. Monet olettavat minun olevan 10v nuorempi ja sinkku, kun en puhu perheestä työympyröissä. Jos yksityiselämästä pitää puhua, puhun koirastani ja juoksuharrastuksestani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan