Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moraalinen ongelma, kumpi on pahempi?

Vierailija
26.04.2024 |

Eli pariskunta jolla on ongelmia ja etääntyneet toisistaan vuosien yhdessäolon jälkeen.

Nainen käy usein ulkona ystäviensä kanssa ja selvästi hakee huomiota ja seuraa muilta miehiltä testatakseen markkina-arvoaan, mutta ei varsinaisesti petä puolisoaan.

Mies kyllästyy kotona pihtaamiseen, nalkuttamiseen ja menee käymään maksullisissa hoitamassa fyysisen tarpeensa, mutta ei käy ulkona tai etsi seuraa ja sitoutuu yhä parisuhteeseen ja yrittää selvittää asiaa.

Kumpi on pahempi? Perustele!

Spoiler alert: Tämä tarina on tosi ja pariskunta erosi lopulta.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaus. Poistoon. Mene muille sivustoille kyselemään.

Vierailija
2/86 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempi luonnollisesti on, että pettää puolisoaan. "Hoitaa fyysisen tarpeensa" on kuvottavan kaunisteleva ilmaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina-arvon testaus ja tarina on tosi, eivät mahdu samaan aloitukseen. Poistoon typerä trollijankkaus.

Vierailija
4/86 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollaus. Poistoon. Mene muille sivustoille kyselemään.

Perustele, miksi trollaus? Tämä tarina on täysin tosi ja mitä erikoista siinä on, että kysyy ihmisten mielipidettä asiasta? Mielestäni tässä on mielenkiintoinen moraalinen dilemma.

AP

Vierailija
5/86 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tavasta, jolla kirjoitit tulee ilmi, että sinun mielestä nainen toimii moraalittomammin. Mistä päättelet, että vaikka nainen toimii noin, niin hän ei olisi valmis selvittämään tilannetta ja sitoutamaan uudelleen?

Jos mies vain on kyvytön keskustelemaan ja henkisesti etäinen. 

Minun mielestä tällaisissa tilanteissa ei ole hyvää ja pahaa. Molemmissa on vikaa.

Vierailija
6/86 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkina-arvon testaus ja tarina on tosi, eivät mahdu samaan aloitukseen. Poistoon typerä trollijankkaus.

No ehkä tuon olisi voinut muotoilla toisinkin, mutta kyseessä oli se, että nainen halusi testata kelpaako vielä jollekIn muulle kuin nykysille puolisolle (hänen omat sanat, ei minun).

AP

Vierailija
7/86 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituoidun käyttäjä syyllistyy hyväksikäyttöön ja potentiaaalisesti ihmiskauppaan (joo ne kaikki sanoo olevansa oma-aloitteisia ja vapaaehtoisia ja nauttivansa siitä koska niiden on pakko sanoa niin. Se on ihan yhtä totta kuin gigantin myyntipuheet). Ja ei todeellakaan ole oikeasti sitoutunut parisuhteeseen jos käy maksullisella seksillä muualla. Jos olisi, vetäisi käteen vaan.

Vierailija
8/86 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun trollausta väitetään täällä trollaukseksi?

AP

Vierailija
9/86 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon nämä epävakaan trollin jutut.

Vierailija
10/86 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tavasta, jolla kirjoitit tulee ilmi, että sinun mielestä nainen toimii moraalittomammin. Mistä päättelet, että vaikka nainen toimii noin, niin hän ei olisi valmis selvittämään tilannetta ja sitoutamaan uudelleen?

Minun mielestä tällaisissa tilanteissa ei ole hyvää ja pahaa. Molemmissa on vikaa.

Riippuu miten asian haluaa lukea. En yritä ottaa tässä kantaa puoleen enkä toiseen. Jos niin olisin halunnut, niin olisin kyllä selkeämmin tuonut mielipiteeni esille ja tuominnut toisen.

AP

Vierailija
11/86 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten asian haluaa lukea. En yritä ottaa tässä kantaa puoleen enkä toiseen. Jos niin olisin halunnut, niin olisin kyllä selkeämmin tuonut mielipiteeni esille ja tuominnut toisen.

AP

Painu toisille sivustoille manipulointiasi harjoittamaan.

Vierailija
12/86 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Ehhehe! Onpa hauskaa! 

AP

Vierailija
13/86 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ehhehe! Onpa hauskaa! 

AP

Miksi vastailen itselleni?

AP

Vierailija
14/86 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero oli oikea ratkaisu.Kunnioitus toisiaan kohtaan puuttui, joten hyvä niin.

Vierailija
15/86 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin hoisi tarpeitaan.  Ei ongelmaa.

Vierailija
16/86 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Nyt kyllä osuu jotain kipeästi tai muuten vaan on sukka huonosti jos tälläisestä avauksesta pitää vetää herneet nenään. Älä ihmeessä kommentoi jos tämä aihe sinua niin hirvittävästi häiritsee. Muitakin aiheita on.

AP

Vierailija
17/86 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on moraalisesti väärin?

- antaa jonkun ulkopuolisen tehdä itse valitsemaansa työtä, josta tykkää itse ja on tyytyväinen palkkaansa eikä valita koskaan eikä tämä ole sinulta mitenkään pois

vai

- manipuloida, savustaa, aivopestä, maalittaa vihapuheen ja valheiden  avulla henkilö pois työstään, jota itse tykkää ja jossa itse haluaa olla 

?

Vierailija
18/86 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pippelini on pieni ja toimimaton.

AP

Vierailija
19/86 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahempi luonnollisesti on, että pettää puolisoaan. "Hoitaa fyysisen tarpeensa" on kuvottavan kaunisteleva ilmaus.

Jep. Fyysisen tarpeen voi hoitaa ihan runkkaamalla. 

Ero on joskus hyvä ratkaisu. 

Vierailija
20/86 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Nyt kyllä osuu jotain kipeästi tai muuten vaan on sukka huonosti jos tälläisestä avaukses

Miksi esiinnyt minuna? 

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi