Mies 50 v, kelpaisiko sinulle enää yli 40-vuotias nainen?
itselleni ei, olen 52,5 v ja näytän ihan
Timothy Olyphant lta un hän oli vielä 40 vuotias siinä Justified-sarjassa, nythän se on kai 55 v.
myöös colin farrelliksi on haukuttu
minulle kelpaa vain nuori veri, 35-40 v max tai nuorempi
nainen pilaantuu siinä 42 vuotiaana viiimeistään fyysisesti
Kommentit (130)
Jos on isot rinnat niin kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisten miesten harhaisuus itsestään on kyllä huvittavaa. Aatellaan, että koska joku Goerge Clooney tai joku muu karismaattisesti ikääntynyt on löytänyt rinnalleen 20 vuotta nuoremman kumppanin, niin kyllähän nyt Pekka Perustavis löytää myös. Pekka vaan unohtaa, että hänen hiusrajansa lähti karkaamaan jo alle 30 vuotiaana, pientä kaljapötsiä on kasvateltu jo muutama vuosikymmen ja muutenkaan vuoden eivät ole kohdelleet ulkoista olemusta samalla armolla kuin Georgea. Myös sellainen luontainen karisma ja hyvä supliikki loistaa poissaolollaan. Rahaa saattaa löytyä, mutta sillä voi kompensoida vain tiettyyn pisteeseen asti.
Helpottiko? Onko kovinkin tuskallista katsoa vanhenevaa ja rypistyvää naamaa aamulla peilistä?
Taisi kalahtaa ja kovasti🤭
Haluaisin suomalaisen kauniin naisen mutta yli 40v sinkuissa naisissa on asenteissa ja käytöksessä.jotain usein vialla jos ovat sinkuksi jääneet tai sitten ovat paisuneet sidukan ja fazerin sinisen voimalla. Mulla ei libido kestä sellaista. Eli jotain vaaditaan sentään naisihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 43-v nainen enkä todellakaan ottaisi viisikymppistä miestä, enkä näe että kukaan kavereistakaan ottaisi.
Olin juuri aikeissa kirjoittaa saman tekstin. Olen saman ikäinen.
10 vuoden ikäero tuossa vaiheessa ei ole dramaattinen. 60 vuotias haaveilemassa alle 30 vuotiaasta on epätoivoista ja säälittävää.
52,5-vuotiaalla on ollut yli 45 vuotta aikaa opetella miten pilkut, pisteet ja yhdyssanat kirjoitetaan, mutta ei suju ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 43-v nainen enkä todellakaan ottaisi viisikymppistä miestä, enkä näe että kukaan kavereistakaan ottaisi.
Miten tämä käy yksi yhteen sen kanssa, että vaihdevuosien jälkeen intiimielämä ei enää maistu. Täällä oli taannoin pitkä ketju aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Yli 40v naisten kannattaisi keskittyä vain krvän metsästämiseen. Kukaan järkevä ei halua vakavaa suhdetta niin vanhan naisen kanssa
Tai eltaantuneen vanhan ukon🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 vuoden ikäero tuossa vaiheessa ei ole dramaattinen. 60 vuotias haaveilemassa alle 30 vuotiaasta on epätoivoista ja säälittävää.
Totta, poikkeuksena Danny.
Ihmetyttää nämä jatkuvan naisen ikääntymiseen liittyvät dissausketjut. Miehet ikäöntyvät yhtä lailla. Miehet pystyvät lisääntymään kauemmin, mutta iäkkäiden isien jälkeläisillä on suurempi riski esim. tiettyihin psykoosisairauksiin.
Vierailija kirjoitti:
52,5-vuotiaalla on ollut yli 45 vuotta aikaa opetella miten pilkut, pisteet ja yhdyssanat kirjoitetaan, mutta ei suju ei.
Pilkut on just se tärkeä asia sun elämässä, kun pilkun viilaaminen on se sun juttu. Noh...kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseä kiinnostaa alle parikympisenä miehenä, että minkä ikäisiä sitten huolitte? Eikö tuon ikäisillä naisilla rupea jo vaihdevuodet ja siitä johtuen kasvamaan parta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä itselleni ainakaan kelpaa,olen 51v ja vaimo on 34v ,en ikinä ottaisi yli nelikymppistä tai puhumattakaan oma ikäistä.
Oletko kertonut armaallesi, että parisuhteenne päättyy noin kuuden vuoden kuluttua, kun hänen käyttöikänsä tulee umpeen?
Luulen että rouva ymmärtää lähteä ennen sitä. Saattaa löytää fiksun miehen, ehkä jopa nuorehkon ja jäntevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli keskitytte pelkästään vain mlkun metsästykseen? Kyllä sellaisikin naisia tarvitaan jalkavaimoiksi.
Sori, en koskisi kaltaiseesi edes vahingossa.
Miksi muuten olet kännissä jo tähän aikaan arkipäivänä? Työtönkin vielä, ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä käy yksi yhteen sen kanssa, että vaihdevuosien jälkeen intiimielämä ei enää maistu. Täällä oli taannoin pitkä ketju aiheesta.
Kyllä osalle maistuu.
Enpä enää ihmettele, vaikka yli 50-vuotiaiden avio/avoliitot ovatkin yhtä samaa P*A*S*K*A*A! Naisissa on parasta ennen päiväys mennyt, miehet ovat eltaantuneita vanhoja kurppia. Tämän opin, kun lukaisin avaukseen tulleita kommentteja:D
N27
Vierailija kirjoitti:
Alle 1% 40-vuotiaista naisista on niin hyvässä kunnossa ja niin hyvin säilynyt, että kelpaisi jonkinlaiseen suhteeseen.
Tämä on totta. Ei kait ikä ole ainut kriteeri? Olen nähnyt todella sexyjä 55-60v ja kunnostaan huolta pitäviä, ja vielä menestyviäkin daameja joilla on fyrkkapuoli kunnossa, sellainen kävisi mainiosti vaikka oltaisiin samaa ikäluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en haluaisi olla 50 v äijän kanssa. Suurin syy siihen on se, että olen 36 ja haluaisin sitten ehkä joskus eläkkeellä ollessa reissata ja tehdä kumppanin kanssa kaikka, enkä toimi omaishoitajana.
Voi mennä niinkin päin,että tarvitsisit itse omaishoitajaa. Ei se läheskään aina iästä ole kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseä kiinnostaa alle parikympisenä miehenä, että minkä ikäisiä sitten huolitte? Eikö tuon ikäisillä naisilla rupea jo vaihdevuodet ja siitä johtuen kasvamaan parta?
Tämä on taas niin inhottava ketju ettei mitään rajaakaan...
N48 (parraton, halukas ja hyväkroppainen)
Vierailija kirjoitti:
Enpä enää ihmettele, vaikka yli 50-vuotiaiden avio/avoliitot ovatkin yhtä samaa P*A*S*K*A*A! Naisissa on parasta ennen päiväys mennyt, miehet ovat eltaantuneita vanhoja kurppia. Tämän opin, kun lukaisin avaukseen tulleita kommentteja:D
N27
Sinulla ei enää ole kovin pitkä matka vaihdevuosiin. Parikymmentä vuotta menee nopeasti.
Eli keskitytte pelkästään vain mlkun metsästykseen? Kyllä sellaisikin naisia tarvitaan jalkavaimoiksi.