Mies 50 v, kelpaisiko sinulle enää yli 40-vuotias nainen?
itselleni ei, olen 52,5 v ja näytän ihan
Timothy Olyphant lta un hän oli vielä 40 vuotias siinä Justified-sarjassa, nythän se on kai 55 v.
myöös colin farrelliksi on haukuttu
minulle kelpaa vain nuori veri, 35-40 v max tai nuorempi
nainen pilaantuu siinä 42 vuotiaana viiimeistään fyysisesti
Kommentit (130)
Kaikki alle 50 v. ovat itseäni nuorempia, joten kelpaisi jos olisin sinkku.
Sitäpaitsi vaimoni on aavistuksen verran itseäni vanhempi.
M50
Taas sama setämies teki aloituksen siitä mistä hän haaveilee. Tosiasiassa yksinäinen vanhuus häntä vain odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 43-v nainen enkä todellakaan ottaisi viisikymppistä miestä, enkä näe että kukaan kavereistakaan ottaisi.
Olin juuri aikeissa kirjoittaa saman tekstin. Olen saman ikäinen.
Itseä kiinnostaa alle parikympisenä miehenä, että minkä ikäisiä sitten huolitte? Eikö tuon ikäisillä naisilla rupea jo vaihdevuodet ja siitä johtuen kasvamaan parta?
Voi jessus. Kuulehan maitoparta, asia on juuri noin. Olen nelikymppinen nainen; minulla RUPEAA pian vaihtarit, nyt on jo parta kasvanut rinnuksille asti.
Hyi. Kai tuoho saa jotain hormonihoitoa tai lääkettä. Alle parikymppinen.
Minulla on 3 vuotta nuorempi vaimo, jonka kanssa 3 lasta. En vaihtaisi lasteni äitiä kehenkään vain siksi, että hän olisi minua reilut 10 vuotta nuorempi. Mitähän järkeä siinä olisi?
Onko tämä normaalijärkisen miehen tekemä aloitus? Häneltä on vaimo karannut ja katkerana palstailee.
Kelpaa hoikka nainen. T: läski sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Kaikki alle 50 v. ovat itseäni nuorempia, joten kelpaisi jos olisin sinkku.
Sitäpaitsi vaimoni on aavistuksen verran itseäni vanhempi.
M50
Sama. M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin suomalaisen kauniin naisen mutta yli 40v sinkuissa naisissa on asenteissa ja käytöksessä.jotain usein vialla jos ovat sinkuksi jääneet tai sitten ovat paisuneet sidukan ja fazerin sinisen voimalla. Mulla ei libido kestä sellaista. Eli jotain vaaditaan sentään naisihmisiltä.
Suomi-miesten libido ei kestä juuri mitään. Aina tuppaa lerpahtamaan milloin mistäkin syystä. Suomi-miehen libido on niin hauras ja herkkä.
Näinpä, ja nämä reppanat vielä leuhkivat sillä ettei suomalainen nainen saa munaa pystyyn. Espanjalaiset ystäväni olivat ihmeissään, kun heidän kanssaan nauroimme tällaisille kommenteille, ja sanoivat, että heillä tuollaista vikaa sentään tajutaan hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 3 vuotta nuorempi vaimo, jonka kanssa 3 lasta. En vaihtaisi lasteni äitiä kehenkään vain siksi, että hän olisi minua reilut 10 vuotta nuorempi. Mitähän järkeä siinä olisi?
Onko tämä normaalijärkisen miehen tekemä aloitus? Häneltä on vaimo karannut ja katkerana palstailee.
Omg, sun lapset joutuvat tulevaisuudessa maksamaan perintöverot eikä asuntoa voi myydä, kun leski elossa ja sillä on asumisoikeus, voi elää vaikka 40 vuotta vielä sun jälkeen.
Eikä lapsilla ole oikeutta toimeentulotukeen, koska ne omistaa osan tosta asunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 43-v nainen enkä todellakaan ottaisi viisikymppistä miestä, enkä näe että kukaan kavereistakaan ottaisi.
Olin juuri aikeissa kirjoittaa saman tekstin. Olen saman ikäinen.
Itseä kiinnostaa alle parikympisenä miehenä, että minkä ikäisiä sitten huolitte? Eikö tuon ikäisillä naisilla rupea jo vaihdevuodet ja siitä johtuen kasvamaan parta?
Voi jessus. Kuulehan maitoparta, asia on juuri noin. Olen nelikymppinen nainen; minulla RUPEAA pian vaihtarit, nyt on jo parta kasvanut rinnuksille asti.
Hyi. Kai tuoho saa jotain hormonihoitoa tai lääkettä. Alle parikymppinen.
Tarkoittaako Pertti tuo "alle parikymppiä" mahdollisesti älykkyysosamäärääsi?
Vierailija kirjoitti:
Alle 1% 40-vuotiaista naisista on niin hyvässä kunnossa ja niin hyvin säilynyt, että kelpaisi jonkinlaiseen suhteeseen.
Ullatuus sulle, mutta ei tarvitse olla hyvässä kunnossa tai hyvin säilynyt kelvatakseen hyväänkin suhteeseen ;)
Pinnalliset ihmiset asia erikseen, mutta heidän kulissi-suhteiden hyvyyteen en usko muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omg, sun lapset joutuvat tulevaisuudessa maksamaan perintöverot eikä asuntoa voi myydä, kun leski elossa ja sillä on asumisoikeus, voi elää vaikka 40 vuotta vielä sun jälkeen.
Eikä lapsilla ole oikeutta toimeentulotukeen, koska ne omistaa osan tosta asunnosta.
Vielä kivempi, kun ikäero on 20 vuotta.
Kelpaa kyllä. Ikähaarukka on laajentunut kun itselle on tullut ikää lisää. Sanoisin sen olevan tällä hetkellä n. 25-60v. Edellyttäen että iästä riippumasta nainen on pitänyt vartalonsa kunnosta huolta kuten itsekin olen. M54
Ei miehen omaisuudesta ole hyötyä, jos sillä on lapsia ja ne menee lapselle perinnöksi.
Miksi deitti ilmoituksissa lukee, että on kesämökki, omakotitalo ja lapsi.
Ei se nainen tosta omaisuudesta mitään saa eli sun pitää olla hyvännäköinen.
"Tarkoittaako Pertti tuo "alle parikymppiä" mahdollisesti älykkyysosamäärääsi?"
Jäitkö vaihdevuosinesi vanhaksipiiaksi? Vai mikä teinin kommentissa satutti?
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen omaisuudesta ole hyötyä, jos sillä on lapsia ja ne menee lapselle perinnöksi.
Naisen pitäisi mennä siivoamaan tota kesämökkiä ja omakotitaloa, jotka menevät sitten perinnöksi miehen lapselle.
Nainen ei hyödy mitään.
Helpompaa siivota oma vuokrakaksio.
Ei se seksi nyt niin ihmeellistä ole naisten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
52,5-vuotiaalla on ollut yli 45 vuotta aikaa opetella miten pilkut, pisteet ja yhdyssanat kirjoitetaan, mutta ei suju ei.
Pilkut on just se tärkeä asia sun elämässä, kun pilkun viilaaminen on se sun juttu. Noh...kukin tyylillään.
Kyllä se ihmisestä kertoo aika paljon, että on opetellut kirjoittamaan oikein.
Mielummin vähän nuorempi, noin 35v menisi vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitäisi mennä siivoamaan tota kesämökkiä ja omakotitaloa, jotka menevät sitten perinnöksi miehen lapselle.
Nainen ei hyödy mitään.
Helpompaa siivota oma vuokrakaksio.
Ei se seksi nyt niin ihmeellistä ole naisten mielestä.
Eli miehen pitää olla pitkä, hyvännäköinen ja mukava.
Ei tollasesta suhteesta ole muuten mitään iloa.
Eihän tuosta ole kun 8-vuotta viitenkymmeneen. Ootko viellä silloin nuorekas vai mummo? T: Alle parikymppinen.