Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 50 v, kelpaisiko sinulle enää yli 40-vuotias nainen?

Vierailija
26.04.2024 |

itselleni ei, olen 52,5 v ja näytän ihan 

Timothy Olyphant lta un hän oli vielä 40 vuotias siinä Justified-sarjassa, nythän se on kai 55 v.

myöös colin farrelliksi on haukuttu

minulle kelpaa vain nuori veri, 35-40 v max tai nuorempi

nainen pilaantuu siinä 42 vuotiaana viiimeistään fyysisesti

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi

toinen M52

Vierailija
22/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyllä toi julki typeryytensä.

T: mies 52v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No makunsa kullakin. Ei mies sillä nuorene, että jahtaa 20 vuotta nuorempia naisia. Se ikä on mikä on. 

Ja nuoremmat naiset ei tykkää vanhemmista miehistä, heidän kanssaan ollaan vain rahan takia. 

Vierailija
24/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kyllä toi julki typeryytensä.

T: mies 52v

Tämän kirjoitti nainen.

Vierailija
25/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpaisi

toinen M52

Tämän kirjoitti nainen.

26/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta, miten kemiat kohtaa jne... 

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
27/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä itselleni ainakaan kelpaa,olen 51v ja vaimo on 34v ,en ikinä ottaisi yli nelikymppistä tai puhumattakaan oma ikäistä.

Oletko kertonut armaallesi, että parisuhteenne päättyy noin kuuden vuoden kuluttua,  kun hänen käyttöikänsä tulee umpeen?

Vierailija
28/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisten miesten harhaisuus itsestään on kyllä huvittavaa. Aatellaan, että koska joku Goerge Clooney tai joku muu karismaattisesti ikääntynyt on löytänyt rinnalleen 20 vuotta nuoremman kumppanin, niin kyllähän nyt Pekka Perustavis löytää myös. Pekka vaan unohtaa, että hänen hiusrajansa lähti karkaamaan jo alle 30 vuotiaana, pientä kaljapötsiä on kasvateltu jo muutama vuosikymmen ja muutenkaan vuoden eivät ole kohdelleet ulkoista olemusta samalla armolla kuin Georgea. Myös sellainen luontainen karisma ja hyvä supliikki loistaa poissaolollaan. Rahaa saattaa löytyä, mutta sillä voi kompensoida vain tiettyyn pisteeseen asti.

Helpottiko? Onko kovinkin tuskallista katsoa vanhenevaa ja rypistyvää naamaa aamulla peilistä?

Vierailija
29/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä haluaa nuoren naisen että on mahdollista saada lapsia. Vanhemmiten about 30v alkaa naiset katkeroitua eikä ole enää miehille hyvää seuraa. Alkaa jankkaaminen kehitysmaalaisten miesten ihmisoikeuksista ja feminismistä.

Vierailija
30/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitella mitään alle 40v naisen kanssa. Ne on jotenkin niin lapsellisia.

M. 52

Sama. M50

Vierailija
31/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpaisi

toinen M52

Tämän kirjoitti nainen.

Ei kirjoittanut, vaan mies

Vierailija
32/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä itselleni ainakaan kelpaa,olen 51v ja vaimo on 34v ,en ikinä ottaisi yli nelikymppistä tai puhumattakaan oma ikäistä.

Meinasitko vaihtaa kuuden vuoden päästä vaimon 30 vuotta itseäsi nuorempaa?

Vierailija
33/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisten miesten harhaisuus itsestään on kyllä huvittavaa. Aatellaan, että koska joku Goerge Clooney tai joku muu karismaattisesti ikääntynyt on löytänyt rinnalleen 20 vuotta nuoremman kumppanin, niin kyllähän nyt Pekka Perustavis löytää myös. Pekka vaan unohtaa, että hänen hiusrajansa lähti karkaamaan jo alle 30 vuotiaana, pientä kaljapötsiä on kasvateltu jo muutama vuosikymmen ja muutenkaan vuoden eivät ole kohdelleet ulkoista olemusta samalla armolla kuin Georgea. Myös sellainen luontainen karisma ja hyvä supliikki loistaa poissaolollaan. Rahaa saattaa löytyä, mutta sillä voi kompensoida vain tiettyyn pisteeseen asti.

Helpottiko? Onko kovinkin tuskallista katsoa vanhenevaa ja rypistyvää naamaa aamulla peilistä?

Ei oo. Mulla on hyvät geenit, terveelliset elämäntavat ja aurinkosuoja säännöllisesti käytössä niin näytän ihan kivalta 37 vuotiaana. :)

Mun itsetunto ei myöskään ole millään tavalla riippuvainen ikääntymisestä tai siitä, että minkä ikäinen kumppani pitäisi olla.

Vierailija
34/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein ottaisi. Ihan kuin se valinta olisi teillä vanhoilla ukoilla eikä meillä nuorilla! Terveisin 26v nainen.

Vierailija
35/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa, jos tietyt edellytykset täyttyy. En kyllä ole ajatellut vaihtaa nykyistä toiseen, kun on jo nyt nuorempi kuin minä. Meillä on ikäeroa 8 vuotta.

M55

Vierailija
36/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi olla 50 v äijän kanssa. Suurin syy siihen on se, että olen 36 ja haluaisin sitten ehkä joskus eläkkeellä ollessa reissata ja tehdä kumppanin kanssa kaikka, enkä toimi omaishoitajana.

Vierailija
37/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei rypisty, kun annan painon pikkuhiljaa nousta. Laihiksille tulee ryppyjä.

Vierailija
38/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein ottaisi. Ihan kuin se valinta olisi teillä vanhoilla ukoilla eikä meillä nuorilla! Terveisin 26v nainen.

Suomi justiinoista ei ole kumppaniksi. Paljon vaatimuksia ei mitään tarjolla. Epätoivoisen valinta.

Vierailija
39/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinno, osaa miehistä kiinnostaa parisuhteessa muukin, kun naisen ulkonäkö. Jännittävä pointti, eikö?

Vierailija
40/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40v naisten kannattaisi keskittyä vain krvän metsästämiseen. Kukaan järkevä ei halua vakavaa suhdetta niin vanhan naisen kanssa