Mies 50 v, kelpaisiko sinulle enää yli 40-vuotias nainen?
itselleni ei, olen 52,5 v ja näytän ihan
Timothy Olyphant lta un hän oli vielä 40 vuotias siinä Justified-sarjassa, nythän se on kai 55 v.
myöös colin farrelliksi on haukuttu
minulle kelpaa vain nuori veri, 35-40 v max tai nuorempi
nainen pilaantuu siinä 42 vuotiaana viiimeistään fyysisesti
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta.
Tämä.
En voisi kuvitella mitään alle 40v naisen kanssa. Ne on jotenkin niin lapsellisia.
M. 52
30v nainen alkaa nopeasti rupsahtaa. Munasolut alkaa olla kuollut liittyy varmasti siihen.
Vierailija kirjoitti:
En voisi kuvitella mitään alle 40v naisen kanssa. Ne on jotenkin niin lapsellisia.
M. 52
Tämän kirjoitti nainen.
Vierailija kirjoitti:
30v nainen alkaa nopeasti rupsahtaa. Munasolut alkaa olla kuollut liittyy varmasti siihen.
Sinä et trolli osaa edes kirjoittaa. Mene pentu takaisin kouluun.
En minä niitä pikkukikattelijoita jaksa katsella mutta aikuinen nainen siinä 24-32v paikkeilla on hyvä.
No makunsa kullakin. Ei mies sillä nuorene, että jahtaa 20 vuotta nuorempia naisia. Se ikä on mikä on.
mihin kukaan niin vanhaa akkaa tarvitsisi?
enää 6 minuuttia niin tämäkin ketju deletoidaan s ovinistisena kello 8 00 kun mode herää töihin
Vierailija kirjoitti:
Ai sieltä itä-rajan takaa huutelet? Poistoon nämä aloitukset menee.
No eipä itselleni ainakaan kelpaa,olen 51v ja vaimo on 34v ,en ikinä ottaisi yli nelikymppistä tai puhumattakaan oma ikäistä.
Etsit siis mieskaveria rupatteluun, mutta et soisi löytäväsi, kun jos et kelpaakaan.
Alle 1% 40-vuotiaista naisista on niin hyvässä kunnossa ja niin hyvin säilynyt, että kelpaisi jonkinlaiseen suhteeseen.
Jos olisin vielä perhettä kaipaamassa, niin ei. Pitäisi olla lähempänä kolmeakymmentä, mutta jos ei olisi lapsista väliä, niin kelpaisi oman ikäinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Passi & KelaGold
Vierailija kirjoitti:
M. 52
Lapsellisia? Jokainen on oma yksilönsä, lapsellisuus ei ole iästä kiinni.
Keski-ikäisten miesten harhaisuus itsestään on kyllä huvittavaa. Aatellaan, että koska joku Goerge Clooney tai joku muu karismaattisesti ikääntynyt on löytänyt rinnalleen 20 vuotta nuoremman kumppanin, niin kyllähän nyt Pekka Perustavis löytää myös. Pekka vaan unohtaa, että hänen hiusrajansa lähti karkaamaan jo alle 30 vuotiaana, pientä kaljapötsiä on kasvateltu jo muutama vuosikymmen ja muutenkaan vuoden eivät ole kohdelleet ulkoista olemusta samalla armolla kuin Georgea. Myös sellainen luontainen karisma ja hyvä supliikki loistaa poissaolollaan. Rahaa saattaa löytyä, mutta sillä voi kompensoida vain tiettyyn pisteeseen asti.
34-vuotiaana naisena ei kyllä todellakaan kiinnosta noin iäkäs seura.
Ketään ei kiinnosta.