Mies 50 v, kelpaisiko sinulle enää yli 40-vuotias nainen?
itselleni ei, olen 52,5 v ja näytän ihan
Timothy Olyphant lta un hän oli vielä 40 vuotias siinä Justified-sarjassa, nythän se on kai 55 v.
myöös colin farrelliksi on haukuttu
minulle kelpaa vain nuori veri, 35-40 v max tai nuorempi
nainen pilaantuu siinä 42 vuotiaana viiimeistään fyysisesti
Kommentit (130)
Olen nelikymppinen nainen. Miehet ovat olleet yleensä 3-7 vuotta nuorempia.
Vanhempi mies voi olla ihan vetävä, mutta ahdistaa se, miten miten dominoivasti moni heistä käyttäytyy (mua luullaan myös usein nuoremmaksi mitä olen). Tasa-arvoinen suhde on helponta saada hiukan nuoremman kanssa.
Minä kuuntelin kerran sivusta työpaikalla neljän eronneen 50-60 v miehen keskustelua. He puhuivat, että naisen pitää olla suurin piirtein saman ikäinen. Kukaan heistä ei halunnut jäädä eläkkeelle yksin. Kaikki etsivät kumppania ja kaveria, ja siihen on samanikäinen on paras.
Miehiä on moneksi. No, he olivat kaikki akateemisia ja älykkäitä ihmisiä.
Minä kuulin erään 45-vuotiaan miehen säälittelevän nuorille serkkupojilleen, kun he joutuvät ottamaan nuoren naisen. Vasta nelikymppinen nainen alkaa olla sellainen, että hänen kanssaan pärjää. Kaikki nuoremmat vain kiukuttelevat.
Harvaa nuorempaa naista kiinnostaa setämiehet. Ihan eri ikäluokkaa niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. 😌
Vierailija kirjoitti:
Itse en haluaisi olla 50 v äijän kanssa. Suurin syy siihen on se, että olen 36 ja haluaisin sitten ehkä joskus eläkkeellä ollessa reissata ja tehdä kumppanin kanssa kaikka, enkä toimi omaishoitajana.
Aika pitkälle mietit sitä paitsi jos noin pienellä ikäerolla omaishoitajaksi voi joutua kumppanisikin. Dementia voi tulla alkoholista jo ikäisellesi. Suurin osa pariskunnista eroaa ennen eläkeikää. Suomalaisten avioliitot ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä itselleni ainakaan kelpaa,olen 51v ja vaimo on 34v ,en ikinä ottaisi yli nelikymppistä tai puhumattakaan oma ikäistä.
Meinasitko vaihtaa kuuden vuoden päästä vaimon 30 vuotta itseäsi nuorempaa?
Taitaa ukkoparan naiskontaktit rajoittua kuuden vuoden päästä maksullisiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä kuuntelin kerran sivusta työpaikalla neljän eronneen 50-60 v miehen keskustelua. He puhuivat, että naisen pitää olla suurin piirtein saman ikäinen. Kukaan heistä ei halunnut jäädä eläkkeelle yksin. Kaikki etsivät kumppania ja kaveria, ja siihen on samanikäinen on paras.
Miehiä on moneksi. No, he olivat kaikki akateemisia ja älykkäitä ihmisiä.
Ei ne naisen perusluonnetta viisaudestaan huolimatta tunteneet jos edelleen luulevat että naisesta on kaveriksi. Ei ihme että olivat sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Harvaa nuorempaa naista kiinnostaa setämiehet. Ihan eri ikäluokkaa niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. 😌
Ei näköjään kelpaa muutkaan valkoiset miehet hesan katukuvasta päätellen. Joka toisella justiinalla käkkäräpää lastenvaunuissa.
Minulle kelpaisi yli 40v nainen jos hän miellyttää silmää ja haluaa pitää itsensä kunnossa ja ei ole ikisinkku vaan on jo kokemusta parisuhteesta tai -suhteista. Itse olen eronnut 47v ja mielelläni eläisin vanhaksi minulle sopivan naisen seurassa kuin että olisin lopun elämästäni yksin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 43-v nainen enkä todellakaan ottaisi viisikymppistä miestä, enkä näe että kukaan kavereistakaan ottaisi.
Sinun mielipiteellä ei ole merkitystä. Menehän siitä jakamaan katkeruuttasi nuorille naisille, niinkuin te teette. Mitä tahansa kunhan suomalainen mies ei saisi naista.
Vierailija kirjoitti:
mihin kukaan niin vanhaa akkaa tarvitsisi?
Sinäkin olet jo niin vanha ukonkäppänä, että et kelpaa enää mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi yli 40v nainen jos hän miellyttää silmää ja haluaa pitää itsensä kunnossa ja ei ole ikisinkku vaan on jo kokemusta parisuhteesta tai -suhteista. Itse olen eronnut 47v ja mielelläni eläisin vanhaksi minulle sopivan naisen seurassa kuin että olisin lopun elämästäni yksin.
Jos olet itse timmissä kunnossa suuntaa etelään. Siellä voi naiset arvostaa pohjoismaalaista miestä eksoottisena. Unohda viina ja suomalainen nöyristely.
Olen juuri tuommoinen viisikymppinen ukko ja epäilen Ap:n olevan 30 vuotta nuorempaa vuosikertaa. Eikös osunutkin maaliin? Nyt vaan nopsaan koulun penkille. Olet jo tunnin myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
mihin kukaan niin vanhaa akkaa tarvitsisi?
Ja huvittavaa vanhaa ukon käppänää🤭
Vierailija kirjoitti:
No eipä itselleni ainakaan kelpaa,olen 51v ja vaimo on 34v ,en ikinä ottaisi yli nelikymppistä tai puhumattakaan oma ikäistä.
Aiotko erota vaimostasi viimeistään kuuden vuoden kuluttua.
Hyi helvetti millainen ruppana sinä olet kuuden vuoden kuluttua. Tuskin saat enää edes epätoivoista naista silloin.
Täällä 49 v säkenöivä mies naisen käyttöön. Olen lupsakka, rento ja muistutan paljon rölliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No makunsa kullakin. Ei mies sillä nuorene, että jahtaa 20 vuotta nuorempia naisia. Se ikä on mikä on.
Ja nuoremmat naiset ei tykkää vanhemmista miehistä, heidän kanssaan ollaan vain rahan takia.
Käy mulle T: Hopeakettu.
Vierailija kirjoitti:
Olen 43-v nainen enkä todellakaan ottaisi viisikymppistä miestä, enkä näe että kukaan kavereistakaan ottaisi.
Olin juuri aikeissa kirjoittaa saman tekstin. Olen saman ikäinen.