Tarviin nyt vertaistukea etten laita miehelle enää viestiä
Mies jätti roikkumaan. Meillä oli seksisuhde ja halusin enemmän ja sanoin sen. Mies laittoi että puhutaan joku päivä. Kun kysyin käykö huomenna niin ei sopinut. Laittoi viestillä että katsotaan joku påivä. Laitoin sitten että ehkä parempi näin ettei nähdä kun antaa epämääräisiä vastauksia.
Nyt oon ihan rikki ja tekisi mieli laittaa viestiä vaikka miestä ei selkeästi kiinnosta =(
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä välillä näin miehen näkökulmasta surullista ja myötähäpeää herättävää miten naiset toimivat.
Olen todistanut pikkusiskoni tapauksessa häneltä lähes vastaavaa käytöstä ja kun olen tavannut joskus näitä hänen tinder tms. miehiään, niin olen nähnyt millisekunnissa, millä aikeilla kukakin on liikenteessä, eli yleensä sen "yhden asian", kuten tinderissä suurin osa. Mutta kun ei uskota, niin ei uskota. Lopputuloksena itkua ja kipua.
Mutta joo, 18-25 vuotiaiden märinänlähteitä.
Ja ap:lle, Kuten sanottu anna s******* olla, äläkä nöyryytä itseäsi yhtään enempää.
T: Mies 36
Ja mielestäsi noilla miehillä ei ole mitään hävettävää harhaanjohtavassa ja epärehellisessä käytöksessään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen viestiin jossa mies kirjoitti "katsotaan joku päivä" ei olisi pitänyt vastata yhtään mitään, itse en olisi edes sitä avannut, lukenut vain ilmoiutksista ja jättänyt siihen tilaan.
Sen jälkeen ei laiteta miehelle yhtään mitään, kunnes mies ottaa itse yhteyttä. Silloin kuin ottaa niin haluaa tietysti seksiä, ja siinä tilanteessa sulla on taas pelivaraa.
Näin sitä nykyajan peliä pelataan. Mokasit AP heti kättelyssä.
NIin mokasin. Voiko tässä enää mitään tehdä? En löydä enää ketään yhtä hyvää
Ap
YHTÄ HYVÄÄ?????
Anna mun kaikki kestää. Tämäkö oli hyvä? Ei ihme, jos "Aina mulle käy näin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on se sama "särkynyt sydän", joka eilen (?) avasi ketjun siitä miten varattu mies ei enää vaikuta kiinnostuneelta hänestä, siihen ei tullut ihan näin tsemppaavia kommentteja. Tästä on taktisesti jättänyt pois sen faktan, että kyseessä oli siis varattu / ukkomies.
En edes tiesä kyseistä ketjua. Joten en ole sen aloittaja
Qp
Joopa joo.. No se on näköjään poistettu, niin avasit sitten uuden.
En avannut vaan tämän ketjun ap on eri ihminen. Itse otin ylläpitoon yhteyttä, että poistavat mun ketjun.
Särkynyt sydän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on se sama "särkynyt sydän", joka eilen (?) avasi ketjun siitä miten varattu mies ei enää vaikuta kiinnostuneelta hänestä, siihen ei tullut ihan näin tsemppaavia kommentteja. Tästä on taktisesti jättänyt pois sen faktan, että kyseessä oli siis varattu / ukkomies.
En edes tiesä kyseistä ketjua. Joten en ole sen aloittaja
Qp
Joopa joo.. No se on näköjään poistettu, niin avasit sitten uuden.
En avannut vaan tämän ketjun ap on eri ihminen. Itse otin ylläpitoon yhteyttä, että poistavat mun ketjun.
Särkynyt sydän
Taasko sinä vaja kki olet trollaamassa hieman muutetulla variaatiolla sun eilisestä troll
Sulla on pahoja vaikeuksia luetun ymmärtämisessä.
Särkynyt sydän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ap minä eli Särkynyt sydän. Mulla ei ole lainkaan ajatuksia, että haluaisin laittaa miehelle viestiä. En ole kertonut miehelle tunteistani eikä mies ole laittanut viestiä, että jutellaan myöhemmin.
Avasin tämän ketjun ja aloin lukea kun arvasin, että joku vajaki ki luulee ap:n olevan mä.
Särkynyt sydän
Hyvä yritys ap XD
Mä EN ole tämän ketjun ap. Mä EN ole kertonut miehelle tunteistani ja että haluaisin enemmän. Mulla EI ole halua laittaa miehelle viestiä. Mies EI ole laittanut viestiä, että jutellaan myöhemmin. Mies EI ole puhunut mulle, että olen ihana yms.
Aika hel vetin tyhmä pitää ihmisen olla jos luulee täällä palstalla olevan vain yksi nainen jolla ollut seksisuhde ja tullut tunteita miestä kohtaan. Tällä palstallahan käy vaikka kuinka paljon ihmisiä!!!
Särkynyt sydän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä välillä näin miehen näkökulmasta surullista ja myötähäpeää herättävää miten naiset toimivat.
Olen todistanut pikkusiskoni tapauksessa häneltä lähes vastaavaa käytöstä ja kun olen tavannut joskus näitä hänen tinder tms. miehiään, niin olen nähnyt millisekunnissa, millä aikeilla kukakin on liikenteessä, eli yleensä sen "yhden asian", kuten tinderissä suurin osa. Mutta kun ei uskota, niin ei uskota. Lopputuloksena itkua ja kipua.
Mutta joo, 18-25 vuotiaiden märinänlähteitä.
Ja ap:lle, Kuten sanottu anna s******* olla, äläkä nöyryytä itseäsi yhtään enempää.
T: Mies 36
Ja mielestäsi noilla miehillä ei ole mitään hävettävää harhaanjohtavassa ja epärehellisessä käytöksessään?
Varmasti on, mutta sellaista se on kun pelimiesten kanssa pelaa. Úseimmat kehut ja imartelut sanotaan pimpinkiilto silmissä. Tämä olisi hyvä tiedostaa.
Vierailija kirjoitti:
No laita sille viestiä, ei heti odota viikon ainakin, että "sori kun kiehahdin tuossa viimeisessä viestissäsi, kyllä mä voisin olla ihan avoin sille, että katsotaan miten tässä käy"
Sellainen sopivan kryptinen viesti, joka piiloviestittää miehelle että saattaisi tässä edelleen olla pesää sulle. Et voi pakottaa miehen rakastumista suhun, mutta jos ette sekstaile usein niin eihän mies silloin ainakaan tule rakastumaan.
Pro tip: anna sille planeetan paras suíkkari, ja miehen todennäköisyys rakastua suhun kohenee eksponentiaalisesti.
-mies
Pro tip: noin toimitaan maksavien asiakkaiden kanssa. Ketään ei voi pakottaa maksamaan :D
Ymmärrän täysin mitä koet ap. Olin samassa tilanteessa. Tuntui pahalta kun luottamus mieheen meni. Ole nyt vaan vahva. NO CONTACT!. On vaikeaa olla ottamatta yhteyttä jos on ne tunteet pelissä mutta kyllä sä selviät. Ansaitset parempaa. Kiusaus yhteydenottoon helpottuu mitä kauemmin pysyt lujana ja kaukana hänestä.
Taidat olla traumasiteessä häneen. Lue traumasiteestä, siitä paljon tietoa. Minä olen tuon kokenut.
Musta se on väärin, että tässä ketjussa puhutaan "miehistä", kun ap:n ja ja muiden tarinat ovat selkeästi jotain parikymppisten poikasten ja tyttösten draamailua. Huhhuh.
Ei ap:lla ollut varsinaisesti "miestä", vaan jokin parikymppinen tinder-alfa.
Oon mäkin nuorempana ihastunut s-seuralaiseen niin että esitin toiveeni seurustelusta. Sitä mies ei halunnut. Tapailimme s-merkeissä vielä jonkin aikaa ja sitten ilmoitin etten enää jatka järjestelyä.
Meni pari kk ja mies alkoi vaatimaan minua takaisin ja kun sanoin etten lähde enää entiseen niin hän lupasi että voidaan sitten seurustella. Kieltäydyin, olin jo muutenkin löytänyt uuden miehen, jonka kanssa tuli juuri viime viikolla 10v täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Musta se on väärin, että tässä ketjussa puhutaan "miehistä", kun ap:n ja ja muiden tarinat ovat selkeästi jotain parikymppisten poikasten ja tyttösten draamailua. Huhhuh.
Ei ap:lla ollut varsinaisesti "miestä", vaan jokin parikymppinen tinder-alfa.
Oletko ihan tynnyrissä kasvanut? Ei todellakaan ole vain parikymppisten juttu! Eikä kaikki nämä jutut missään Tinderissä ala.
Särkynyt sydän
Omalta isältäni sain aikoinaan ihan parhaan neuvon tällaisiin tilanteisiin. Hän totesi mulle joskus, että hän miehenä tietää, että ripustautujat torjutaan varmimmin.
Varmimmin juuri sellaiset, jotka alkaa heti tutustumisen jälkeen (mahdollisen seksuaalisen kanssakäymisenkin jälkeen) vuodattamaan rakkauden sanoja.
Isä tyttärestään tämän kaavan tunnisti ja tuolloin lausui: Älä ole tai pidä itseäsi millään muotoa tyrkyllä.
Vuosikymmentenkin jälkeen on pakko todeta, että oli ihan oikeassa.
Vaikkakaan ihmissuhteiden ei toivoisi mitään valtapeliä olevan niin olen kyllä todennut, että maltti on valttia. Jos vastapuolesta ei mitään kuulu niin sinnikkäillä yhteydenottopommituksilla ei itseään kukaan ainakaan houkuttelevammaksi kukaan tee.
Päin vastoin, omalla hiljaisuudellani olen parhaat tulokset saavuttanut kulloinkin tavoittelemieni ihmisten suhteen.
Joskus tietysti hiljaisuus on jäänyt pysyväksi, mutta ainakin olen säilyttänyt omanarvontuntoni ja päätellyt, että näiden suhteiden toinen osapuoli ei minusta koskaan todella kiinnostunut ollutkaan.
Itseään pitää arvostaa niin paljon, että karistaa kannoiltaan jo heti alkuunsa sellaiset, jotka eivät riittävästi arvosta.
Oot selvästi ihastunut mieheen ja hän käyttäytyy sitoutumiskammoisesti. Mitähän riittää..Jätä se kokonaan huomiotta. Ei mitään viestejä. Jatkat nyt elämääsi eteenpäin ja tapaat vielä ihmisen joka kunnioittaa sinua ja jonka kanssa et joudu miettimään noita asioita. Mies on/offailee kanssasi. Ja on tehnyt sitä samaa varmaan muidenkin kanssa. Tuskinpa olet ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Mietit, että miksi laittaisit joka kerran kun tekisi mieli laittaa. Palaat realiteetteihin. Älä nöyryytä itseäsi enempää, äläkä anna miehen käyttää sinua enempää. Vaikka sinä olisit korviasi myöten ihastunut mieheen, niin miehen tunteet ei selvästikään ole yhtä syviä sinua kohtaan, vaikka se pahalta tuntuukin myöntää. Muuten mies käyttää ihastustasi ja sen myötä sinua loputtomasti niin kauan, kun annat niin tapahtua.
Aika parantaa ja hoitaa ikävän. Ja tulee jotakin uutta parempaa. Joskus vielä toteat, että onneksi kävi niinkuin kävi, vaikka nyt mahdoton ajatella, että niin ajattelisit. On oikeasti olemassa parempaa ja parempia muita miehiä, sitten kun pystyt taas näkemään sen. Saman kokeneita on paljon ja kaikki olemme elossa selvinneet.
Just näin!👍
"Ei kannata tarjoilla seksiä niin helposti. Sillä saat erotettua kuka on tosissaan ja kuka löpisee mitä vaan päästäkseen pöksyihin."
Hyvin vanhakantainen ja sterotyyppinen näkemys. Tuossa siis nainen on se joka "tarjoaa" seksiä ja mies saa.
En itse miehenä ole koskaan hakenut mitään satunnaista seksiä vaan parisuhdetta. Mutta minulle on myös tärkeää että seksi ei ole suhteessa mitään peliä tai toisen testailua vaan seksiä harrastetaan koska halutaan itse sitä harrastaa.
Siksi se että naisen kannattaisi olla jotenkin vaikea ja miehen pitäisi sitten jollain kärsivällisyydellä lunastaa oikeus seksiin on minusta kummallinen.
Ja olen muuten naimisissa naisen kanssa jonka kanssa päädyttiin sänkyyn heti ensitapaamisella. Eikä se vaikuttanut mitenkään siihen syntyikö siitä parisuhde vai ei.
Äläkä vaan itseäsi syytä. Vika ei ole sinussa. Tuo miehen käytös kertoo vain hänestä itsestään. Hän ei ole valmis tai halua sitoutua. Ehkä ei kykene sitoutumaan kehenkään. Näitä tällaisia hyväksikäyttäjä vaan on valitettavasti. Hänellä voi olla menneisyydessään liuta jätettyjä naisia joiden kanssa on käyttäytynyt samoin. Alun huuma ja seksi kelpaa mutta kun pitäisi mennä astetta vakavampaan suuntaan niin jopa meni vaikeeksi.
Ei muuta kuin unohdat koko tyypin. Itket ne itku ja ajan saatossa kyllä helpottaa. Tulet huomaamaan että tunteet laantuvat ja tapaat vielä jonkun joka on sinulle oikea. Usko siihen. Älä menetä toivoa. Tsemppihalit sulle!
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu etten nyt pääse tästä tunteesta ja itkettää. Pidän itseäni syyllisenä että painostin miestä ja tein jotain väärin. En ollut tarpeeksi hyvä
Ap
Olet riittävän hyvä. On normaalia ottaa esille suhteeseen liittyviä asioita. Et painostanut. Et ole tehnyt mitään väärää.
Ei ole ap minä eli Särkynyt sydän. Mulla ei ole lainkaan ajatuksia, että haluaisin laittaa miehelle viestiä. En ole kertonut miehelle tunteistani eikä mies ole laittanut viestiä, että jutellaan myöhemmin.
Avasin tämän ketjun ja aloin lukea kun arvasin, että joku vajaki ki luulee ap:n olevan mä.
Särkynyt sydän