Orpo: "Olemme saaneet Suomen jaloilleen"
Kommentit (15)
Orpo kannattais vaihtaa uraa ja alkaa stand up koomikoks
Todellisuudentaju. PitÀisikö huolestua?
Ăöö... Kauheesti lisÀÀ velkaa, eriarvoisuuden kasvua ja ennĂ€tystyöttömyys. Kaikki sÀÀstĂ€vĂ€t epĂ€toivoisesti omia turvaverkkojaan ja maksavat silti valtavasti veroja eivĂ€tkĂ€ saa mitÀÀn takaisin.
Petteri painaa kaasua ja jarrua samaan aikaan kÀdet savessa. Hopealuoti sai Suomen velkalaivan jaloilleen.
Suomen viimeisistĂ€ pÀÀministereistĂ€ surkeimmat ovat tulleet kokoomuksesta: JykĂ€ ja Petteri molemmille jaettu đ„tila
Vierailija kirjoitti:
Ăöö... Kauheesti lisÀÀ velkaa, eriarvoisuuden kasvua ja ennĂ€tystyöttömyys. Kaikki sÀÀstĂ€vĂ€t epĂ€toivoisesti omia turvaverkkojaan ja maksavat silti valtavasti veroja eivĂ€tkĂ€ saa mitÀÀn takaisin.
NiinpÀ! AlijÀÀmÀ 12 miljardia. Ja Kokoomus on hyvin hiljaa velkaantumisesta.
Niin no mitÀ Petteri on oikeasti Suomen eteen tehnyt muuta kuin siirtÀnyt rahaa köyhiltÀ rikkaille?
Vierailija kirjoitti:
Niin no mitÀ Petteri on oikeasti Suomen eteen tehnyt muuta kuin siirtÀnyt rahaa köyhiltÀ rikkaille?
Ei mitÀÀn. Se idi-ootti kun luulee itsestÀÀn liikoja
TyypillistÀ son taa. TöötÀtÀÀn niin jÀrkyttÀviÀ valheita ilmoille ettÀ huomio kiinnittyy niihin ja pienemmÀt alkavat jo nÀyttÀÀ yhdentekeviltÀ. Samalla myyrÀntyö jatkuu.
millon oikeisto myöntÀÀ kansalaisille yksilönvapaudet ja lopettaa työtÀtekevien kannabiken kÀytön rangaistuksen?
Milloin annetaan signaali ettÀ kansalainen itse omistaa itsensÀ ja pÀÀtösvallan omaan raittiuteensa?
Milloin niitÀ yksilönvapauksia ajetaan, eikÀ ajeta venÀlÀistÀ arvopolitiikkaa? Kaikki oikeistoa ÀÀnestÀneet odottaisi kovasti tÀtÀ. Kansa vapaaksi! Kansa vapaaksi orjuudesta! NeljÀsataa vuotta orjuutta. Ensin ruotsin venÀjÀn ja sitten omien orjuuttamana. Milloin kansa saa vapauden itse pÀÀttÀÀ omasta kehostaan?
Hallelujaa ja amen! Kiitos Jeesukselle.
Vierailija kirjoitti:
millon oikeisto myöntÀÀ kansalaisille yksilönvapaudet ja lopettaa työtÀtekevien kannabiken kÀytön rangaistuksen?
Milloin annetaan signaali ettÀ kansalainen itse omistaa itsensÀ ja pÀÀtösvallan omaan raittiuteensa?
Milloin niitÀ yksilönvapauksia ajetaan, eikÀ ajeta venÀlÀistÀ arvopolitiikkaa? Kaikki oikeistoa ÀÀnestÀneet odottaisi kovasti tÀtÀ. Kansa vapaaksi! Kansa vapaaksi orjuudesta! NeljÀsataa vuotta orjuutta. Ensin ruotsin venÀjÀn ja sitten omien orjuuttamana. Milloin kansa saa vapauden itse pÀÀttÀÀ omasta kehostaan?
Hallelujaa ja amen! Kiitos Jeesukselle.
Nuoret on pettyneet syvÀsti oikeistoon. Suurin osa nuorista ÀÀnesti kannabiksen laillistamisen vuoksi oikeistoa, mutta oikeisto petti heidÀt.
KyllÀ orpo sai hetkeksi suomen varpailleen, sit orpopurra veti maton jalkojen alta.
Niin siis Orpo on saanit Suomen polvilleen, kai sen noinkin voi ilmaista.