Tarviin nyt vertaistukea etten laita miehelle enää viestiä
Mies jätti roikkumaan. Meillä oli seksisuhde ja halusin enemmän ja sanoin sen. Mies laittoi että puhutaan joku päivä. Kun kysyin käykö huomenna niin ei sopinut. Laittoi viestillä että katsotaan joku påivä. Laitoin sitten että ehkä parempi näin ettei nähdä kun antaa epämääräisiä vastauksia.
Nyt oon ihan rikki ja tekisi mieli laittaa viestiä vaikka miestä ei selkeästi kiinnosta =(
Kommentit (148)
Ap, RAUHOITU JO!!! Tämän ketjun jatkuva nostelu ja märinä eivät auta sua. Sulle on faktat todettu jo monta kertaa.
Ap, miehet ovat siitä yksinkertaisia, että jos heitä kiinnostaa, se todellakin käy ilmi. Mielestäni on nyt täysin selvää, että tässä ei miestä kiinnostanut. Ikävää mutta ei epätyypillistä, että hän ei halua ilmaista asiaa selvästi. Mutta juuri selkeyden puute on se kaipaamasi vastaus; jos hän olisi kiinnostunut sinä tietäisit sen. Älä mieti teitkö jotain väärin, sillä vaikka olisit tehnyt mitä tahansa, lopputulos olisi silti tämä tai vielä pahempaa, että mies pitäisi sinua varalla roikkumassa. Ei sellainen ole mikään hyvä parisuhde. Jatka elämääsi ja poista miehen yhteystiedot. Älä ota yhteyttä enää äläkä myöskään vastaa hänelle, sillä et halua olla varavaihtoehtona, joka on ainoa sinulle hänen kanssaan tarjolla oleva asema. Hän ei todellakaan ollut sitä mitä etsit. Tätä parempaa ei luulisi olevan vaikeaa löytää, sillä varallaolona oleminen on aika pohjalla, jos mietit asiaa tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Teinkö mä jotain väärin?
Ap
Tuskimpa. Teit varmasti kaiken ihan niin oikein kuin pystyit. Miestä ei silti kiinnostanut. Se ei johdu sinusta, vaan hänen omista syistään, joita hän tuskin edes itse tajuaa. Sirry eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinkö mä jotain väärin?
Ap
Nyt Ap hyvä järki käteen. Sinulle on kirjoitettu 7 sivua vastauksia, joissa on jokaisessa sama asia sanottuna. Jos jatkat tuolla linjalla, niin sinua tullaan käyttämään samallalailla loputtomasti. Kuulostaa julmalta, mutta niin se vaan on. Tiedät kyllä miten asiat on ja varmistukseksi voit lukea vielä koko viestiketjun läpi alusta loppuun ja lopusta alkuun, siellä se totuus on.
Niin. Voi käydä kuten itselleni, eli kyynistyä ja erakoitua, eikä ihmissuhteet enää vähääkään kiinnosta.
Toivon, että ap säilyttää optimismin ja löytää lopulta sen oikeasti hyvän suhteen.
Aloit hyödykesuhteeseen, ilmaiseksi panoksi ja nyt itket kun miestä ei kiinnosta. En minäkään itse maitopurkkia, joka tyhjenee. Ole viisaampi ensi kerralla ja jalat ristiin kunnes näät mikä mies on.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä välillä näin miehen näkökulmasta surullista ja myötähäpeää herättävää miten naiset toimivat.
Olen todistanut pikkusiskoni tapauksessa häneltä lähes vastaavaa käytöstä ja kun olen tavannut joskus näitä hänen tinder tms. miehiään, niin olen nähnyt millisekunnissa, millä aikeilla kukakin on liikenteessä, eli yleensä sen "yhden asian", kuten tinderissä suurin osa. Mutta kun ei uskota, niin ei uskota. Lopputuloksena itkua ja kipua.
Mutta joo, 18-25 vuotiaiden märinänlähteitä.
Ja ap:lle, Kuten sanottu anna s******* olla, äläkä nöyryytä itseäsi yhtään enempää.
T: Mies 36
Naisen pitäisi hävetä, kun mies on ääliö? Eiköhän sen miehen kuuluisi hävetä tässä kohtaa, uskotellut haluavansa parisuhdetta ja ties mitä.
Kysy itseltäsi, että haluatko oikeasti olla miehen kanssa, joka ei halua olla sun kanssa? Tässä olisi surullisuuden sijasta paikka suuttua ja tulla vihaiseksi tuon kusipään toimista, ja ajatella että vaikka se rukoilisi sun ikkunan alla, niin et koskaan ota sitä takaisin. Eli koita kerätä itsekunnioituksesti jostain. Siinä on nyt se ongelma nimittäin... Että pidät itseäsi niin pienessä arvossa, että ottaisit valehtelevan kusipään takaisin, jotta edes jollekin "kelpaisit". Näinhän ei siis ole.
Up