Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviin nyt vertaistukea etten laita miehelle enää viestiä

Vierailija
25.04.2024 |

Mies jätti roikkumaan. Meillä oli seksisuhde ja halusin enemmän ja sanoin sen. Mies laittoi että puhutaan joku päivä. Kun kysyin käykö huomenna niin ei sopinut.  Laittoi viestillä että katsotaan joku påivä. Laitoin sitten että ehkä parempi näin ettei nähdä kun antaa epämääräisiä vastauksia. 

Nyt oon ihan rikki ja tekisi mieli laittaa viestiä vaikka miestä ei selkeästi kiinnosta =(

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit komealle miehelle pillua ja nyt harmittaa kun se ei halua seurustella.

Vierailija
102/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mulle aina käy näin, mä en jaksa. Itkettää!!! En mene enää sänkyyn kenenkään kanssa

Ap

Miksi lähdit seksisuhteeseen jos haluat enemmän?442

En ole ap, mutta eihän sitä aina alussa tiedä itsekään, haluaako lopulta jutulta enemmän vai pelkkää seksiä. Itse lähdin yhteen juttuun sillä ajatuksella, että tulee ehkä yhden yön juttu tai muu lyhyt seksijuttu, mutta sitten kävikin niin, että juttu syveni ja aloimmekin seurustella. Toisaalta joskus on käynyt myös päinvastoin, että olen lähtenyt juttuun pitkää juttua toivoen, mutta huomasin heti alkuun, että omatkin fiilikset lopahti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä välillä näin miehen näkökulmasta surullista ja myötähäpeää herättävää miten naiset toimivat.

Olen todistanut pikkusiskoni tapauksessa häneltä lähes vastaavaa käytöstä ja kun olen tavannut joskus näitä hänen tinder tms. miehiään, niin olen nähnyt millisekunnissa, millä aikeilla kukakin on liikenteessä, eli yleensä sen "yhden asian", kuten tinderissä suurin osa. Mutta kun ei uskota, niin ei uskota. Lopputuloksena itkua ja kipua.

Mutta joo, 18-25 vuotiaiden märinänlähteitä.

Ja ap:lle, Kuten sanottu anna s******* olla, äläkä nöyryytä itseäsi yhtään enempää.

T: Mies 36

Ja mielestäsi noilla miehillä ei ole mitään hävettävää harhaanjohtavassa ja epärehellisessä käytöksessään?

Varmasti on, mutta sellaista se on

Mistä sitten tunnistaa aidon kiinnostuksen? Tympeydestä ja haukuista?

Vierailija
104/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.🤬

Vierailija
105/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ystävällisille tässä ketjussa. Edelleen itkettää. Mies kyllä jo alussa antoi ymmärtää että etsii parisuhdetta. On niin loukattu olo.  Ja ikävä sitä ettei enää nähdä.

Ap

Vierailija
106/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu etten nyt pääse tästä tunteesta ja itkettää. Pidän itseäni syyllisenä että painostin miestä ja tein jotain väärin. En ollut tarpeeksi hyvä

Ap

Mies ei alun perinkään ollut kiinnostunut sinusta muussa kuin seksimielessä. Et sinä voi tehdä mitään, mikä muuttaisi tilanteen. Mies ei ole koskaan halunnut sinua.

Älä enää jatkossa suostu pelkkään seksisuhteeseen tai FWB-kuvioihin. Jos sinulle on useinkin käynyt niin, että tuntuu, että kelpaat vain seksiin, niin ei kannata mennä heti sänkyyn  miehen kanssa. Odottaminen on paras keino karsia vain seksin perässä olevat miehet.

On sitä paitsi normaalia, että seksi saa naisen kiintymään mieheen. Hormonitoiminta menee sekaisin seksiä harrastaessa, ja se vaikuttaa kaikkeen. Arvostelukyky heikentyy, ja nainen tekee huonoja päätöksiä ja rupeaa sietämään mieheltä huonoa

Olen eri, mutta mitä tällä odottelulla oikeastaan tarkoitetaan? Sitäkö, että kun tilanne etenisi luontevasti seksiin, molemmat haluaisivat ja on kiihkeää ja kuumaa, iskee sitten keinotekoisesti jarrut pohjaan? Kun eikö tuollainen vaikuta joko estoiselta, siltä että on seksin kanssa ongelmia, tai ettei seksi yleisesti ottaenkaan kauheasti kiinnosta? Mietin vaan, että voiko se edes teoriassa toimia aikuisten kesken. Ja eikö silloin tavallaan anna itsestään valheellisen kuvan, mikä sitten voi MYÖS johtaa muuten toimivan jutun kaatumiseen, jos mies tulkitsee, että nainen ei halua häntä seksuaalisesti tai että naisella on jotain ongelmia seksiin liittyen? Varmasti toki saa karsittua vain seksin perässä olevat miehet, mutta eikö tuossa kuitenkin ole riskinä, että tulee karsittua myös ne miehet, jotka ovat intohimoisia ja tykkäävät seksistä, ja joiden kanssa seksuaalista kemiaa olisi ollut? Jäljellehän jäävät todennäköisimmin ne, joille seksi ei niin tärkeä olekaan, tai joilla itsellään on sen suhteen jotain ongelmaa.

Vierailija
107/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mulle aina käy näin, mä en jaksa. Itkettää!!! En mene enää sänkyyn kenenkään kanssa

Ap

Taas tää "miksmulleainakäynäin".

Jos sulle aina käy näin, se ei ole sattumaa, vaan valintakriteereissäsi tai toiminnassasi on jotain pielessä. Pysähdy joksikin aikaa miettimään, mitä haluat (pysyvän parisuhteen?), ja miten sen saavuttaisi. Mitä kriteereitä pitäisi miehelle asettaa jne. Muuta toimintaasi, "ettei sulle aina käy noin".

Olen eri, mutta aika monen kohdalla tuo "miksi minulle AINA käy näin" tarkoittaa lopulta vain muutamaa tapausta. Se vaan tuntuu itse tilanteessa siltä, että "aina" käy niin ja "en koskaan" löydä ketään. Kuitenkin usein sekä sellainen suhde, jolla on edellytyksiä syventyä vakavaksi suhteeksi, ja sellainen suhde, joka ei toisen osapuolen taholta syvene, voivat alussa vaikuttaa hyvin samanlaisilta. Ne ihmiset, jotka sitten eivät haluakaan sen enempää, eivät yleensä eroa mitenkään niistä, joytka haluavat - koska kuitenkin nämä samat tyypit voivat jonkun toisen kanssa halutakin syvällisemmän suhteen. Harvemmin on kyse mistään vakaumuksellisista seksisuhteen harrastajista. Eikä sitoutumiskammokaan tule esiin aluksi - usein se nostaa päätään vasta parin, kolmen kuukauden kuluttua. Joten monenkaan kohdalla ei ole mahdollista havaita mitään merkkejä. Erikseen ovat sitten vain jotkut rakkauspommittajat ja muut, mutta silloin on kyse eri asiasta. Periaatteessa, vaikka jollekin kävisi toistuvasti niin, että suhteet eivät alun jälkeen syvenekään, ei kyseessä silti ole välttämättä mikään vääräntyyppisistä ihmisistä kiinnostuminen tms.

Vierailija
108/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle aikaa . Laita viestiä viellä että olet valmis tutustumaan paremmin ja olet halukas seurusteluun , jos mies niin haluaa koska sinulla on tunteita häntä kohtaan . Sitten annat hänen rauhassa vastata ja keksi mukavaa tekemistä odotellessa . Jätä vaikka puhelin kotiin . 

Vierailija
109/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehelle aikaa . Laita viestiä viellä että olet valmis tutustumaan paremmin ja olet halukas seurusteluun , jos mies niin haluaa koska sinulla on tunteita häntä kohtaan . Sitten annat hänen rauhassa vastata ja keksi mukavaa tekemistä odotellessa . Jätä vaikka puhelin kotiin . 

Onko näin toimivilla ihmisillä minkäänlaista omanarvontuntoa?

Vierailija
110/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranisä mitä lätinää huoh. Jokaiselle miehelle ainakin tässä ketjussa on heti ollut itsestään selvää, että miestä-ei-kiinnosta, eikä sitä muuta mikään "aika" tai "paremmin tutustuminen" eikä "anna sen vastata rauhassa". Ei se todennäköisesti vastaa ap:lle lopulta yhtään, mitään kuin korkeintaan kuin ympäripyöreyksiä kohteliaisuussyistä, koska Tällä ns. miehellä ei ollut tunteita ap:ta kohtaan ikinä missään muualla kuin kullinnupissa.

En voi väliin uskoa mitä luen täältä.

Vierailija
111/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei kannata tarjoilla seksiä niin helposti. Sillä saat erotettua kuka on tosissaan ja kuka löpisee mitä vaan päästäkseen pöksyihin."

Hyvin vanhakantainen ja sterotyyppinen näkemys. Tuossa siis nainen on se joka "tarjoaa" seksiä ja mies saa.

En itse miehenä ole koskaan hakenut mitään satunnaista seksiä vaan parisuhdetta. Mutta minulle on myös tärkeää että seksi ei ole suhteessa mitään peliä tai toisen testailua vaan seksiä harrastetaan koska halutaan itse sitä harrastaa.

Siksi se että naisen kannattaisi olla jotenkin vaikea ja miehen pitäisi sitten jollain kärsivällisyydellä lunastaa oikeus seksiin on minusta kummallinen.

Ja olen muuten naimisissa naisen kanssa jonka kanssa päädyttiin sänkyyn heti ensitapaamisella. Eikä se vaikuttanut mitenkään siihen syntyikö siitä parisuhde vai ei.

Mutta et vissiin ymmärrä sitä, että enemmistö deittimarkkinoilla pyörivistä miehistä on seurustelukelvottomia ja -haluttomia. Enemmistö on seksin perässä. Ja jos ei jaksa odottaa seksiä vähän aikaa, niin eipä taida kovin syvästä kiinnostuksesta olla kyse. Kyllä sitä seksiä ehtii harrastamaan loppuelämänsä, jos/kun parisuhteeseen päätyy.

Vierailija
112/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille ystävällisille tässä ketjussa. Edelleen itkettää. Mies kyllä jo alussa antoi ymmärtää että etsii parisuhdetta. On niin loukattu olo.  Ja ikävä sitä ettei enää nähdä.

Ap

Mies vaikuttaa narsistilta. Alun rakkauspommitus vaihe muuttuu turhista lupauksista lopulta hylkäämiseen kun et toimi hänen haluamallaan tavalla.

Vierailija
113/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka luuseri kyselee tällaisia netissä?

Vierailija
114/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mies vaikuttaa narsistilta. Alun rakkauspommitus vaihe muuttuu turhista lupauksista lopulta hylkäämiseen kun et toimi hänen haluamallaan tavalla.

Rauhoittukaa nyt jo näiden narskudiagnoosienne kanssa. Miehestä ei voi tästä ketjusta päätellä muuta kuin että hän ei ole kiinnostunut aapeestä muutoin kuin pillun kannalta. Se on aivan normaalia.

Vierailija
115/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, selviät tästä. Ajattele itsekunnioitustasi äläkä missään tapauksessa laita viestiä. Pyydä vaikka kaveri avuksi vahtimaan, jos et pysty hillitä itseäsi. Kaikki kommunikaatio teidän välillä tulee vain pahentamaan oloasi. 

Olet toimimut oikein ja suoraan ja kertonut toiveistasi. Ihastuminen on inhimillistä ja normaalia seurausta intiimistä suhteesta. Sinussa ei ole mitään vikaa. Voimia sisko. 

Vierailija
116/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä. Ap on jo kertonut miehelle, mitä haluaa, eli ei tuossa miehelle mikään epäselvää ole.  Nyt ap:n nimenomaan EI kannata enää lähettää miehelle mitään viestejä eikä jatkaa roikkumista miehessä. Mikäli mies huomaakin kohta haluavansa sittenkin seurustella, niin kyllä hänellä ap:n yhteystiedot on. Ap:n kannattaa keksiä itselleen mukavaa tekemistä ihan ilman mitään viestittelyjä. Todennäköisesti miehestä ei kuulu enää mitään, mutta JOS hän nyt jostain kumman syystä sittenkin haluaisi seurustella, niin kyllä kiinnostunut ihminen laittaa ITSE viestiä.

Vierailija
117/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta et vissiin ymmärrä sitä, että enemmistö deittimarkkinoilla pyörivistä miehistä on seurustelukelvottomia ja -haluttomia. Enemmistö on seksin perässä. Ja jos ei jaksa odottaa seksiä vähän aikaa, niin eipä taida kovin syvästä kiinnostuksesta olla kyse. Kyllä sitä seksiä ehtii harrastamaan loppuelämänsä, jos/kun parisuhteeseen päätyy."

Olen eri, mutta ihan uteliaisuudesta kysyn, että minkälaista odottelua tässä nyt taas suositellaan? Kuinka pitkää odottelua, ja mitä olisi tarkoitus odotusaikana tehdä? Itselleni on todella luonnoton ajatus, että jos kumpikin haluaa seksiä, pitäisi alkaa sen osalta pelaamaan jotain outoja pelejä, jotta voisi varmistaa suhteen alkamisen. Mieluummin ainakin itse sitten käyn läpi vain lyhyitä seksisuhteita kuin teen seksistä jonkin taktiikkapelin. No, ei ole kyllä itselläni tullut ikinä ongelmia, vaikka seksi tuleekin kuvioihin mukaan nopeasti - eikä toisaalta itseäni harmita tapailun päättyminen yhtään vähempää, jos seksiin asti ei oltu ehditty. 

Vierailija
118/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää mies valehteli kaiken mulle. Olin ihana, kaunis ja täydellinen. Nyt itsetunto ihan nollasa. Miten voin enää luottaa kenenkään sanomisiin?

Ap

Sama täällä :* ( halusi perhettä ja kaikkea. Pelkkää illuusio. Milsi miehet AINA tekevät tätä?

Aina tota. Ei oo tunteita, ei oo fiiliksiä. Ei jaksa enää.

Vierailija
119/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi lähteä baariin tänään ja huomenna ja vappuna ja iskeä sieltä uusia miehiä. Se on paras tapa unohtaa joku entinen.

Vierailija
120/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kannattaisi lähteä baariin tänään ja huomenna ja vappuna ja iskeä sieltä uusia miehiä. Se on paras tapa unohtaa joku entinen.

Ei joku itselle yhdentekevä ihminen auta unohtamaan sellaista, josta oli oikeasti kiinnostunut. Eikä todennäköisesti yhdentekevä irtoseksi myöskään tässä auta. Miksi auttaisi? Ainoa tapa oikeasti on nyt vain märehtiä nuo ikävät tunteet ja sitten yrittää keksiä itselleen jotain tekemistä niin, että pysyy ainakin puuhakkaana, ja voi hetkellisesti keskittyä muihinkin asioihin. Aika auttaa tällaisiin pettymyksiin. Toki joskus sekin, jos kohtaa uuden, oikeasti kiinnostavan ihmisen - mutta sen pitäisi sitten olla oikeasti kiinnostava, vaikka olisikin laastarisuhde.