Tarviin nyt vertaistukea etten laita miehelle enää viestiä
Mies jätti roikkumaan. Meillä oli seksisuhde ja halusin enemmän ja sanoin sen. Mies laittoi että puhutaan joku päivä. Kun kysyin käykö huomenna niin ei sopinut. Laittoi viestillä että katsotaan joku påivä. Laitoin sitten että ehkä parempi näin ettei nähdä kun antaa epämääräisiä vastauksia.
Nyt oon ihan rikki ja tekisi mieli laittaa viestiä vaikka miestä ei selkeästi kiinnosta =(
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Tällä tarkoitetaan sitä ettei kannata harrastaa seksiä ensimmäisillä eikä vielä toisillakaan treffeillä. Ei todellakaan mitään viikkojen tai kuukausien viivyttelyä. Ne miehet jotka ovat kiinnostuneita vain seksistä eivät viitsi nähdä montaa kertaa jos ei ala tippumaan seksiä. He siirtyvät kyllä heti seuraavaan.
Oikeasti en usko, etteikö pelkän seksin perässä oleva jaksaisi lusia pari kertaa kahvilatreffejä lämmitelläkseen seuraavaa kaatoa. Ja toisaalta kun suurin osa tapaa treffikumppanin julkisella paikalla, erittäin harvalla varmaan onkaan seksiä ekoilla treffeillä, usein ei vielä tokillakaan. Poikkeus ovat ennestään tutut ihmiset. En oikeasti usko, että syy ap:n tapaisiin pettymyksiin olisi liian varhaisessa seksin aloittamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä välillä näin miehen näkökulmasta surullista ja myötähäpeää herättävää miten naiset toimivat.
Olen todistanut pikkusiskoni tapauksessa häneltä lähes vastaavaa käytöstä ja kun olen tavannut joskus näitä hänen tinder tms. miehiään, niin olen nähnyt millisekunnissa, millä aikeilla kukakin on liikenteessä, eli yleensä sen "yhden asian", kuten tinderissä suurin osa. Mutta kun ei uskota, niin ei uskota. Lopputuloksena itkua ja kipua.
Mutta joo, 18-25 vuotiaiden märinänlähteitä.
Ja ap:lle, Kuten sanottu anna s******* olla, äläkä nöyryytä itseäsi yhtään enempää.
T: Mies 36
18-25 vuotiaiden? Missä iässä vaan voi noin käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä välillä näin miehen näkökulmasta surullista ja myötähäpeää herättävää miten naiset toimivat.
Olen todistanut pikkusiskoni tapauksessa häneltä lähes vastaavaa käytöstä ja kun olen tavannut joskus näitä hänen tinder tms. miehiään, niin olen nähnyt millisekunnissa, millä aikeilla kukakin on liikenteessä, eli yleensä sen "yhden asian", kuten tinderissä suurin osa. Mutta kun ei uskota, niin ei uskota. Lopputuloksena itkua ja kipua.
Ja ap:lle, Kuten sanottu anna s******* olla, äläkä nöyryytä itseäsi yhtään enempää.
Voi toki, mutta yleensä viimeistään 30-40v ikävälillä pariudutaan pysyvästi ja tuollaiset touhut jäävät pois, eikä sitä tapahdu merkittävästi enää +30 jälkeen. Kuka neljääkymppiä lähestyvä mies hakkaa tinderiä "saanti" silmissä? Tätä tekevät poikaset.
Ne vanhemmat ihmiset ovat siellä usein ihan oikeasti etsimässä kumppania, vaikka toki sekaan mahtuu varmasti kaikenlaista säätäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noiden idea on, että päätösvalta on aina heillä. Mitä tahansa toivot, se haluaa päinvastoin. Aina väärinpäin. Kun soitat, häntä ei kiinnosta. Mutta sitten kun et enää soittele, hän aktivoituu. Se on niin sairasta peliä. Ne ei koskaan kykene tasavertaiseen vuorovaikutukseen.
Ymmärräthän että tuollainen ei muutu.
Tämä on niin turhauttavaa! En ole itse mikään ripustautuja, epätoivoinen tai helposti hyväksikäytettävä, mutta ilmeisesti jotenkin yksinkertainen kun haluan ihmisten ja asioiden olevan selkeitä. Joko ollaan tai ei olla ja se mitä haluaa pitää tuoda reilusti ilmi eikä pelleillä toisten tunteilla.
Ap poista numero äläkä tosiaan vaan ota yhteyttä enää. Jos hän ottaa älä vastaa. Todennäköisesti hänellä on silloin taas jotain henkilökohtaista kriisiä tai ihan vaan tylsää joten tuo sama tunne mikä si
En mä usko, että tällä miehellä on mitään henkilökohtaista kriisiä, mutta toki ap:lla on edellytykset joutua uudestaan romanssin toivossa miehen seksuaalisten tarpeiden täyttäjäksi, koska pahoin pelkään, että ap lähtisi tälläkin hetkellä antamaan itseänsä jos vain vain mies vähänkin vihjaisi, että olisipa kivaa viettää iltaa yhdessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toki, mutta yleensä viimeistään 30-40v ikävälillä pariudutaan pysyvästi ja tuollaiset to
Olispa tosiaankin noin. Tinder on täynnä viiskymppisiä, jotka hakee nopeaa seksiä. Nuorempia myös. Eronneet miehet ei ehkä halua enää parisuhteita ja ovat voineet olla vuosia ilman naisen kosketusta ja kiire on kova.
T. Aikuinen nainen, joka haluaisi parisuhteen
Itsekin olen nuorena ja "rakastuneena" tehnyt samantyyppisiä virheitä, joista olen sata varmaksi oppinut sen, että elä enää viestittele miehelle, jos se ei vastaa, ei ole sinusta kiinnostunut. Viestittely vain ärsyttää miestä ja kenties naureskelee kavereidensa kanssa sinulle. Olet varmaan rakastunut, mutta kokemuksesta tiedän, että sekin menee ohi aikanaan. Nyt vain uutta matoa koukkuun ja todellakin muuta ajateltavaa. Jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Teinkö mä jotain väärin?
Ap
Nyt Ap hyvä järki käteen. Sinulle on kirjoitettu 7 sivua vastauksia, joissa on jokaisessa sama asia sanottuna. Jos jatkat tuolla linjalla, niin sinua tullaan käyttämään samallalailla loputtomasti. Kuulostaa julmalta, mutta niin se vaan on. Tiedät kyllä miten asiat on ja varmistukseksi voit lukea vielä koko viestiketjun läpi alusta loppuun ja lopusta alkuun, siellä se totuus on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu etten nyt pääse tästä tunteesta ja itkettää. Pidän itseäni syyllisenä että painostin miestä ja tein jotain väärin. En ollut tarpeeksi hyvä
Ap
Olen eri, mutta mitä tällä odottelulla oikeastaan tarkoitetaan? Sitäkö, että kun tilanne etenisi luontevasti seksiin, molemmat haluaisivat ja on kiihkeää ja kuumaa, iskee sitten keinotekoisesti jarrut pohjaan? Kun eikö tuollainen vaikuta joko estoiselta, siltä että on seksin kanssa ongelmia, tai ettei seksi yleisesti ottaenkaan kauheasti kiinnosta? Mietin vaan, että voiko se edes teoriassa toimia aikuisten kesken. Ja eikö silloin tavallaan anna itsestään valheellisen kuvan, mikä sitten voi MYÖS johtaa muuten toimivan jutun kaatumiseen, jos mies tulkitsee, että nainen ei halua häntä seksuaalisesti ta
Pyytäkää tautitestit ekaan kertaan. Karsii ääliöimmät.
Vierailija kirjoitti:
Teinkö mä jotain väärin?
Ap
Ei ihmissuhteet ole mitään peliä, jossa pitää osata oikeat taktiset siirrot. Ette vain olleet miehen kanssa ihan samalla sivulla, mutta vaikka olisit toiminut jotenkin toisin, ette edelleenkään olisi olleet samalla sivulla. Nyt toimit vain, kuten sinun tilanteesta käsin toimittiin, ja sen seurauksena sinulle selvisi, että ette ole samalla sivulla.
Poistat numeron. Kiinnität huomion itseesi. Mitä kivaa haluan tänään? Pitkä kävelylenkki, pullakahvit, kampaaja, kasvohoito, jalkahoito, vaikka kotona. ..Sinä itse edellä. Hyvä olo loistaa kauas. Löytyy vielä sellainen mies, joka vie eikä vikise.
Tuntuu että haluaisin jonkun päätöksen. Nyt tämä jäi tavallaan roikkumaan. Tuntuu että hankala jatkaa tästä eteenpäin. Ei kiinnosta mikään ja edelleen olen itkuherkkä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla tollaisen jälkeen käy edes mielessä, että laittaisko viestiä, saati että joudut pidättelemään, ettet laita? Niin selkeä tapaus, eikä se puhumalla kummene. Kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Ei muuta ku etiäpäin, tyttö.
Ap saattaa olla rakastunut. Silloin on vaikea kuunnella järjen ääntä. Seksisuhteet loppuvat usein näin, toisen kyyneliin.
Ap, älä ota yhteyttä. Päivä kerrallaan uutta kohti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulle aina käy näin, mä en jaksa. Itkettää!!! En mene enää sänkyyn kenenkään kanssa
Ap
No, minulla oli "parisuhde", jossa hankalien tilanteiden tullessa mies ghostasi täysin. Ja ghostasi myös silloin jos laitoin muuten vaan viestiä kertoen päivästäni.
Mutta niin paljon sanojensa mukaan välitti ja rakasti että !
Siinä erosurua läpikäydessä päätin, ettei tätä tarvitse enää käydä. Yksin pystyy elämään ihan hyvää elämää, en koe tarpeelliseksi aloittaa yhtäkään suhdetta.
Käväisin deittisovelluksessa heikkona hetkenä, mutta "onneksi" sielläkin tapahtui ghostaus hyvin alkaneen keskustelun jälkeen, niin muistin miksen enää halua lähteä tapailuihin tai suhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, saman on meistä moni kokenut. Sinun pitäisi saada nyt ajatuksesi muualle.
Miksi? Vahvat itsenäiset naiset jotka eivät miehiä mihinkään tarvitse. Miten olette rikki jostain panosta? Samanlaisia säälittäviä reppanoita näköjään riittää kun on noin paljon yläpeukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että haluaisin jonkun päätöksen. Nyt tämä jäi tavallaan roikkumaan. Tuntuu että hankala jatkaa tästä eteenpäin. Ei kiinnosta mikään ja edelleen olen itkuherkkä.
Ap
Mies sanoi että jutellaan joku päivä. Mikä ihmeen kiire sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, saman on meistä moni kokenut. Sinun pitäisi saada nyt ajatuksesi muualle.
Miksi? Vahvat itsenäiset naiset jotka eivät miehiä mihinkään tarvitse. Miten olette rikki jostain panosta? Samanlaisia säälittäviä reppanoita näköjään riittää kun on noin paljon yläpeukkuja.
Koita ymmärtää ettei naisista ole mihinkään. Pelkkää puhetta ja valheita.
Vahvat itsenäiset naiset jotka eivät miehiä mihinkään tarvitse. Miten olette rikki jostain panosta? Samanlaisia säälittäviä reppanoita näköjään riittää kun on noin paljon yläpeukkuja
Tällä tarkoitetaan sitä ettei kannata harrastaa seksiä ensimmäisillä eikä vielä toisillakaan treffeillä. Ei todellakaan mitään viikkojen tai kuukausien viivyttelyä. Ne miehet jotka ovat kiinnostuneita vain seksistä eivät viitsi nähdä montaa kertaa jos ei ala tippumaan seksiä. He siirtyvät kyllä heti seuraavaan.