Tarviin nyt vertaistukea etten laita miehelle enää viestiä
Mies jätti roikkumaan. Meillä oli seksisuhde ja halusin enemmän ja sanoin sen. Mies laittoi että puhutaan joku päivä. Kun kysyin käykö huomenna niin ei sopinut. Laittoi viestillä että katsotaan joku påivä. Laitoin sitten että ehkä parempi näin ettei nähdä kun antaa epämääräisiä vastauksia.
Nyt oon ihan rikki ja tekisi mieli laittaa viestiä vaikka miestä ei selkeästi kiinnosta =(
Kommentit (148)
Mokasinko itse jotenkin vai oliko niin että miestä ei kiinnosta?
Ap
Kuvittele että tyyppi näyttää sun säälittävät viestit kavereilleen ja nauravat niille yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulle aina käy näin, mä en jaksa. Itkettää!!! En mene enää sänkyyn kenenkään kanssa
Ap
Miksi lähdit seksisuhteeseen jos haluat enemmän?442
Tuntuu etten nyt pääse tästä tunteesta ja itkettää. Pidän itseäni syyllisenä että painostin miestä ja tein jotain väärin. En ollut tarpeeksi hyvä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla tollaisen jälkeen käy edes mielessä, että laittaisko viestiä, saati että joudut pidättelemään, ettet laita? Niin selkeä tapaus, eikä se puhumalla kummene. Kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Ei muuta ku etiäpäin, tyttö!
Öö no olisko vaikka ne tunteet, joita ei ole järjellä niin helppo ohjailla. Ei ole itsellä kokemusta tällaisesta, mutta ymmärrän että onko yhtäkkiä vaikea lopettaa koko juttu vaikka hetki sitten kertoi juuri miehelle että haluaisi enemmän.
Poista sen numero puhelimesta ja lopeta seuraaminen somessa. Pahalla hetkellä et enää voi ottaa yhteyttä. Toimii.
Kannattaa selkiyttää oma pää ennen kuin lähtee mihinkään suhteeseen. Etsitkö seksisuhdetta vai jotain muuta.
Tässä mua häiritsee nyt se, että on ollut seksiä ja sitten toinen haluaa enemmän. Eikö seksiä voi olla, ilman enemmän haluamista? Mun mielestä voi, eikä siinä ole mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Tässä mua häiritsee nyt se, että on ollut seksiä ja sitten toinen haluaa enemmän. Eikö seksiä voi olla, ilman enemmän haluamista? Mun mielestä voi, eikä siinä ole mitään väärää.
Miten estetään se ettei halua enemmän sitten myöhemmin? :D
Vierailija kirjoitti:
No menettihän hänkin ihanan ja välittävän ihmisen
Ap
Totta. Mutta hän ei välitä. Se ei johdu sinusta, se johtuu hänestä: hänestä ei vain tunnu siltä, eikä hän edes välttämättä osaa sanoittaa, miksi. Se on ihan paskaa, ja kertoo miehestä enemmän kuin ne kivat sanat, joita hän sinulle puhui saadakseen sinulta siinä hetkessä jotain mitä halusi juuri sillä hetkellä. Hänellä on ehkä seuraava jo kierroksessa, ihania ja välittäviä naisia riittää maailmassa paljon enemmän kuin miehiä. Kun nyt pysyt lujana nämä ensimmäiset viikot, haet vaikka elämään muuta sisältöä, niin alkaa helpottaa. Lopulta huomaat, että oli todella onnellinen käänne elämässä, että hän poistui siitä pikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on se sama "särkynyt sydän", joka eilen (?) avasi ketjun siitä miten varattu mies ei enää vaikuta kiinnostuneelta hänestä, siihen ei tullut ihan näin tsemppaavia kommentteja. Tästä on taktisesti jättänyt pois sen faktan, että kyseessä oli siis varattu / ukkomies.
En edes tiesä kyseistä ketjua. Joten en ole sen aloittaja
Qp
Joopa joo.. No se on näköjään poistettu, niin avasit sitten uuden.
En sitä toista keskustelua lukenut mutta jo tästä tuli heti mieleen että ollut suhteessa varatun kanssa. Niihin kuvioihin ei kannata kenenkään sekaantua siinä vaan satuttaa itseään tai toisia. Tuokin kun ap sanoi miten mies on puhunut hänestä kauniisti niin tottakai on kun on halunnut saada ap:n ihastumaan itseensä jotta voi roikottaa häntä sen aikaa kuin huvittaa.
Keskity omaan elämään. Tee töitä, opiskele jotain uutta, harrasta liikuntaa, näe ystäviä. Yritä olla ajattelematta koko asiaa, pidä itsesi kiireisenä. Nyt sun kehossa jyllää hormonit, jotka ovat kuin riippuvuuden vieroitusoireet, evoluutiosta johtuen, yrittävät saada sinut palaamaan miehen luokse. Odota että nämä hormonit loppuvat, ja käsittele asia vasta sitten. Paljon helpompaa kun ei ole voimakasta tunnereaktiota, joka virheellisesti yrittää biologian vuoksi palauttamaan sut miehen luokse (jolloin syntyisi mahdollisia jälkeläisiä).
Vierailija kirjoitti:
Poista sen numero puhelimesta ja lopeta seuraaminen somessa. Pahalla hetkellä et enää voi ottaa yhteyttä. Toimii.
Ja odota. ODOTA että mies ottaa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja odota. ODOTA että mies ottaa yhteyttä.
Älä odota vaan estä tarvittaessa. Mies ei ole kiinnostunut, ottaa yhteyttä vain kun haluaa taas pesää.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu etten nyt pääse tästä tunteesta ja itkettää. Pidän itseäni syyllisenä että painostin miestä ja tein jotain väärin. En ollut tarpeeksi hyvä
Ap
Mies ei alun perinkään ollut kiinnostunut sinusta muussa kuin seksimielessä. Et sinä voi tehdä mitään, mikä muuttaisi tilanteen. Mies ei ole koskaan halunnut sinua.
Älä enää jatkossa suostu pelkkään seksisuhteeseen tai FWB-kuvioihin. Jos sinulle on useinkin käynyt niin, että tuntuu, että kelpaat vain seksiin, niin ei kannata mennä heti sänkyyn miehen kanssa. Odottaminen on paras keino karsia vain seksin perässä olevat miehet.
On sitä paitsi normaalia, että seksi saa naisen kiintymään mieheen. Hormonitoiminta menee sekaisin seksiä harrastaessa, ja se vaikuttaa kaikkeen. Arvostelukyky heikentyy, ja nainen tekee huonoja päätöksiä ja rupeaa sietämään mieheltä huonoa kohtelua. Siksi pitää suojella itseään eikä hypätä heti tuntemattoman kanssa sänkyyn.
Täällä vähän sama tilanne, paitsi että jo yli 2 vuotta ollut sellaista juupas-eipäs-meininkiä. Välillä puhutaan kihloista, välillä mies taas katoaa viikoiksi... Pää alkaa minulla hajota täysin joten poistin numeron ja kamppailen samojen tunteiden kanssa kuin ap.
Tuttu tunne.
Tiedän, että se on vaikeaa. Mieli rupeaa kuvittelemaan kaikkia hyviä hetkiä ja "pyyhkii" huonot jutut mielestä pois.
Haaveilet ja muistelet, yhä uudelleen ja uudelleen niitä ihania päiviä hänen kanssaan. Hänen tuoksunsa leijailee kuin ihmeen kaupallakin aina välillä jostain.
Sitten mieli tekee tepposia. Mietit, yrititkö tarpeeksi ja jos hän ei ole täysin selvillä, että tykkäät hänestä. Mielessä käy, jos vielä viestiä laittaisin ja vähän kuulumisia kyselisi. Jos kuitenkin olisi se mahdollisuus, että hän luulee, ettet tykkääkään ja haluat tehdä sen selväksi.
Haaveilet vaan ja elämä tuntuu kurjalta, ikävä on kova ja ajattelet, ettei koskaan parempaa löydä.
TÄSSÄ kohtaa pitää nyt hälytyskellot soida.
Kyllä se mies tietää, että sä tykkäät siitä. Tietää sen varsin hyvin. Hän kun ei tykkää tarpeeksi, eikä niin välitä, mitä tunnet. Jos se tykkäisi, laittaisi varmasti viestiä, tai soittaisi. Siitä ei olisi epäilystäkään.
Nyt sinun pitää keskittyä muuhun. Laitat kaikki huonot puolet, mitä hän on tehnyt, paperille. Itsekin tein noin ja kyllä niitä huonoja puolia tuli paperi täyteen. Hyvätkin puolet laitoin, niitä ei ollut montaa.
Alat harrastaa ja suunnittelet jotain kivaa, mitä odotat.
Ja aikanaan löytyy se ihana, kunnioittava mies. Niin kävi minulle myös. Ei oo enää yhtään ikävä sitä vanhaa, inhottavasti toimivaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten estetään se ettei halua enemmän sitten myöhemmin? :D
Olemalla lähtemättä seksisuhteeseen. Ihmisen keho toimii siten, että seksin kautta muodostuu ns. rakkaushormoneita. Voi olla vaikea estää tunteita syttymästä, jos on terve, normaalilla tunne-elämällä varustettu ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi olla noin tyhmä?!
Mitä tarkoitat?
AP
Töh täh. Live, love, laugh.
Joopa joo.. No se on näköjään poistettu, niin avasit sitten uuden.