Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviin nyt vertaistukea etten laita miehelle enää viestiä

Vierailija
25.04.2024 |

Mies jätti roikkumaan. Meillä oli seksisuhde ja halusin enemmän ja sanoin sen. Mies laittoi että puhutaan joku päivä. Kun kysyin käykö huomenna niin ei sopinut.  Laittoi viestillä että katsotaan joku påivä. Laitoin sitten että ehkä parempi näin ettei nähdä kun antaa epämääräisiä vastauksia. 

Nyt oon ihan rikki ja tekisi mieli laittaa viestiä vaikka miestä ei selkeästi kiinnosta =(

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä mua häiritsee nyt se, että on ollut seksiä ja sitten toinen haluaa enemmän. Eikö seksiä voi olla, ilman enemmän haluamista? Mun mielestä voi, eikä siinä ole mitään väärää.

Miten estetään se ettei halua enemmän sitten myöhemmin? :D

Sehän on sitten sen ajan murhe. Niin voi käydä tai olla käymättä. Elämä on vaarallista, mutta itse ainakin mielummin elän kuin odottelen. Kannattaa yrittää opetella erottamaan seksuaalinen halu muista tunteista ja oma itse muista henkilöistä.

Vierailija
62/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi aiheuttaa aina reaktioita kehossa, halusi nainen sitä tai ei. Ei sitä voi estää tahdonvoimalla tai ajattelemalla, että tämä nyt vain on kevyttä hauskanpitoa.

Ei kasuaali seksi ilman tunteita ole luonnollista naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö AP, mieshän sanoi katsotaan JOKU PÄIVÄ. Se tarkoittaa sitä että mies tarvitsee aikaa, ja sinä hölmö menit heti ehdottamaan huomista.

Siinä vaiheessa ottaisin miehenä heti askeleen takavasemmalle, ihan sama millä sanoilla sen viestittelyn lopetat.

Vierailija
64/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi aiheuttaa aina reaktioita kehossa, halusi nainen sitä tai ei. Ei sitä voi estää tahdonvoimalla tai ajattelemalla, että tämä nyt vain on kevyttä hauskanpitoa.

Ei kasuaali seksi ilman tunteita ole luonnollista naisille.

Eli siis nainen ei voi harrastaa seksiä ilman toiveita sitoutumisesta ja elämän jakamisesta? Mä olen tästä eri mieltä. Hyvä seksi on nimenomaan mahdollisuus hyvään syvään yhteyteen, mutta se voi myös jäädä sille seksin tasolle se yhteys. N47

Vierailija
65/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää mies valehteli kaiken mulle. Olin ihana, kaunis ja täydellinen. Nyt itsetunto ihan nollasa. Miten voin enää luottaa kenenkään sanomisiin?

Ap

Tottakai valehtelemme teille saadaksemme pesää mahdollisimman nopeasti. Se on pelin henki. Find her, fuck her, forget her.

Vierailija
66/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen viestiin jossa mies kirjoitti "katsotaan joku päivä" ei olisi pitänyt vastata yhtään mitään, itse en olisi edes sitä avannut, lukenut vain ilmoiutksista ja jättänyt siihen tilaan.

Sen jälkeen ei laiteta miehelle yhtään mitään, kunnes mies ottaa itse yhteyttä. Silloin kuin ottaa niin haluaa tietysti seksiä, ja siinä tilanteessa sulla on taas pelivaraa.

Näin sitä nykyajan peliä pelataan. Mokasit AP heti kättelyssä.

Vierailija
67/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää mies valehteli kaiken mulle. Olin ihana, kaunis ja täydellinen. Nyt itsetunto ihan nollasa. Miten voin enää luottaa kenenkään sanomisiin?

Ap

Tottakai valehtelemme teille saadaksemme pesää mahdollisimman nopeasti. Se on pelin henki. Find her, fuck her, forget her.

Miksei olisi tarkoittanut sanomisiaan? Olet varmasti ihana, kaunis, täydellinen. On ehkä kuitenkin myös muita ihania, kauniita ja täydellisiä naisia maailman sivu täynnä. Se on vaan naisena ja miehenä hyväksyttävä. Ei tuosta kannata itsetuntoaan menettää, eikä itsetuntoaan kannata missään tapauksessa antaa vieraan ihmisen määriteltäväksi, otat sieltä vaan ne hyvät sanat ja rakennat niillä itseäsi, jos haluat.

Vierailija
68/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen viestiin jossa mies kirjoitti "katsotaan joku päivä" ei olisi pitänyt vastata yhtään mitään, itse en olisi edes sitä avannut, lukenut vain ilmoiutksista ja jättänyt siihen tilaan.

Sen jälkeen ei laiteta miehelle yhtään mitään, kunnes mies ottaa itse yhteyttä. Silloin kuin ottaa niin haluaa tietysti seksiä, ja siinä tilanteessa sulla on taas pelivaraa.

NIin  mokasin. Voiko tässä enää mitään tehdä? En löydä enää ketään yhtä hyvää

Ap

Vierailija
69/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Varmasti löydät ja vielä parempia. Anna nyt vaan ajan kulua.

Vierailija
70/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän tuo mies ole lähelläkään hyvää tasoa sinulle, koska ei yksinkertaisesti ole sinuun rakastunut. Rakastuminenhan on siitä merkillinen asia, että emme voi päättää keneen rakastumme tai emme rakastu. Se on päätöksistä riippumatonta aivokemiaa. Sinulla ne prosessit käynnistyivät, hänellä ei. Se nyt pitää vaan hyväksyä.

Kyllä sä ihan varmasti löydät jonkun vielä paremman, kuulostat ihanalta naiselta! Ja oot varmaan kaunis myös..

M31

Vierailija
71/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutista teidän v a j a k k i e n "peleille"

Vierailija
72/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tehnyt mitään väärin. Jos hän olisi ollut kunnolla kiinnostunut, kyllä hän sen olisi tuonut esille aika nopeasti. Joten se ainakin tuli selville, etkä sä halua varmasti miestä jota ei kiinnosta tuota enempää. Ehkä voit vaan todeta, ettei kannata odottaa ihmeitä tapahtuvan hänen suunnaltaan ja mennä elämässä eteenpäin. Eli älä turhaan laita mitään viestejä enää, koska se pitkittäisi omaa pahaa mieltäsi, kun asia on ihan selvä. 

Vierailija
73/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä mua häiritsee nyt se, että on ollut seksiä ja sitten toinen haluaa enemmän. Eikö seksiä voi olla, ilman enemmän haluamista? Mun mielestä voi, eikä siinä ole mitään väärää.

Miten estetään se ettei halua enemmän sitten myöhemmin? :D

Sehän on sitten sen ajan murhe. Niin voi käydä tai olla käymättä. Elämä on vaarallista, mutta itse ainakin mielummin elän kuin odottelen. Kannattaa yrittää opetella erottamaan seksuaalinen halu muista tunteista ja oma itse muista henkilöistä.

Hyvä vastaus.

Ap: Voi ei, tunteeni syvenivät seksisuhteessa ja nyt haluaisin enemmän mutta mies ei.

Sinä: Miksei voi vain harrastaa seksiä ilman tunteita?

Minä: Tunteiden syntymistä ei voi estää, niin saattaa vain käydä.

Sinä: No, niin elämässä voi käydä, kannattaa pitää seksi erillään tunteista.

Ns. Nollakeskustelu. Ei kai kukaan lähde seksisuhteeseen sillä ajatuksella että tunteita tulee ja sitten kärsii.

Vierailija
74/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisiko mies sanonut viestissä jos olisi rakastunut? Koska hän sanoi livenä kysyessäni että voisi rakastua minuun. 

Mä pilasin kaiken, itkettää ja tekisi mieli pyytää anteeksi

Ap

Vierailija
75/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Amatöörin puuhastelua. Tosimies saa pillua valehtelemattakin. Kaikki naiset eivät halua yhteistä kotia ja perhettä kun niitä panee.

Vierailija
76/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olisiko mies sanonut viestissä jos olisi rakastunut? Koska hän sanoi livenä kysyessäni että voisi rakastua minuun. 

Mä pilasin kaiken, itkettää ja tekisi mieli pyytää anteeksi

Ap

Älä nyt s aa tana pyydä anteeksi sitä että sinua on kusetettu.

Ja tuo voisin rakastua sinuun on juuri sitä jargonia mitä niljake käyttää saadakseen sinut sidottua sopivasti määrin mukaan tuohon touhuun. Ei liikaa, koska ei kiinnosta, mutta niin että mies pääsee aina halutessaan petiin. Sinä et olisi harrastanut seksiä jos mies olisi sanonut ettei koskaan voisi rakastaa sinua. Hän tietää sen.

Vierailija
77/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mulle aina käy näin, mä en jaksa. Itkettää!!! En mene enää sänkyyn kenenkään kanssa

Ap

Taas tää "miksmulleainakäynäin".

Jos sulle aina käy näin, se ei ole sattumaa, vaan valintakriteereissäsi tai toiminnassasi on jotain pielessä. Pysähdy joksikin aikaa miettimään, mitä haluat (pysyvän parisuhteen?), ja miten sen saavuttaisi. Mitä kriteereitä pitäisi miehelle asettaa jne. Muuta toimintaasi, "ettei sulle aina käy noin".

Vierailija
78/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita sille viestiä, ei heti odota viikon ainakin, että "sori kun kiehahdin tuossa viimeisessä viestissäsi, kyllä mä voisin olla ihan avoin sille, että katsotaan miten tässä käy"

Sellainen sopivan kryptinen viesti, joka piiloviestittää miehelle että saattaisi tässä edelleen olla pesää sulle. Et voi pakottaa miehen rakastumista suhun, mutta jos ette sekstaile usein niin eihän mies silloin ainakaan tule rakastumaan.

Pro tip: anna sille planeetan paras suíkkari, ja miehen todennäköisyys rakastua suhun kohenee eksponentiaalisesti.

-mies

Vierailija
79/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Amatöörin puuhastelua. Tosimies saa pillua valehtelemattakin. Kaikki naiset eivät halua yhteistä kotia ja perhettä kun niitä panee.

Niin ja voi myös sanoa kauniita asioita ja ihan myös tarkoittaa sitä mitä on sanonut. Jotain toista voi sitten kehua vaikka viikon päästä ja seistä niidenkin sanojen takana. Kai hyvää voi jakaa, ilman että sitoutuu?

Vierailija
80/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin ja voi myös sanoa kauniita asioita ja ihan myös tarkoittaa sitä mitä on sanonut. Jotain toista voi sitten kehua vaikka viikon päästä ja seistä niidenkin sanojen takana. Kai hyvää voi jakaa, ilman että sitoutuu?

Mutta vain säälittävä pelle lupailee suhdetta ja rakkautta jos muuta ei ole tiedossa kuin seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi