Parhaat marketista ostettavat hiustuotteet
Mikä on teidän suosikki hiustuote minkä pystyy ostaan ihan marketista ?
Itse en ala laittaa useita kymmeniä näihin.
Mulla on ollu Hair food banaani ja vesimeloni käytössä. Kumpikin on ihan jees mutta hiukset rasvottuu nopeasti vaikka pesen kahdesti shampoolla. Ja hiukset on pörröset. Mulla värjäämätrömät suorat lasimaiset hiukset
Kommentit (16)
Sitäkin olen kokeillut, ainakin talviaikaan oli kovin sähköiset hiukset
Vierailija kirjoitti:
Mjuuk volume shampoo ja hoitoaine.
Kiitos tiedosta. Itse ostin muutama viikko sitten Mjuukin Volume Mousse -muotovaahdon. Se on käsittämättömän hyvä hinta-laatusuhteeltaan ainakin minun hiuksiini. Voittaa moninkertaisesti kalliimmat tuotteet.
Täytyy seuravaksi kokeilla Mjuukin shmapoota ja hoitoainetta.
Vierailija kirjoitti:
Suhauta hieman hiuslakkaa niin sähköisyys talttuu.
Lorealin vaaleanliila shampoo ja hoitoaine, oisko ollut joku hydration plump tms.
Vierailija kirjoitti:
Lorealin vaaleanliila shampoo ja hoitoaine, oisko ollut joku hydration plump tms.
Toi shampoo ainakin oli ihan yllättävän hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jos vaan hankkii sellaiset pesuaineet, jotka eivät tee hiuksia sähköisiksi, niin ei tarvitse erikseen ostaa hiuslakkaa tai suhautella mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jos vaan hankkii sellaiset pesuaineet, jotka eivät tee hiuksia sähköisiksi, niin ei tarvitse erikseen ostaa hiuslakkaa tai suhautella mitään muutakaan.
Itsellä tosi pitkät hiukset, uusia kasvaa jatkuvasti ja ohimolla pörräävät lyhyet taltutan hiuslakalla. On varaa ostaa hiuslakkapullo. Normalin hinnoilla Gliss shampoo ja suihkutettava hoitoaine. Jatkuva shampoiden kokeilu ostaminen se vasta kalliiksi tulee.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hieno suomalainen shampoo. Se perus, sininen. Millään muulla en saa niin ilmavia hiuksia.
No ei varmaan saa ja lyhyisiin hiuksiin voi ihan toimiakin. On äärimmäisen pesevä, eli todella paljon sulfaattia. Monen päänahka alkaa kutista näistä hyvin sulfaattipitoisista, ja pitkät hiukset menevät usein todella takkuiseksi ja sähköiseksi kun on niin kuivattava. Kun suosittelette hiustuotteita kannattaa mainita millaiset hiukset itsellä on, muuten suositus on aika turha. Itse käytän tuota "syväpuhdistavana" vain todella likaisiin (pitkiin) hiuksiin ja/tai jos tuntuu että on jotain muotoilutuotekerrostumaa.
Joo mulla tekee tuo erittäin hieno suomalainen hiukset oikein natisevaks pesun jälkeen. Mut tämä nyt käyttämäni hair food sen sijaan ei jätä. Siinä mielessä hyvä.
Aussiee oon miettinyt kokeilla. Onko joku tietty sarja mikä hyvä kuivalle ?
Erittäin hieno suomalainen shampoo. Se perus, sininen. Millään muulla en saa niin ilmavia hiuksia.