Apua!!! Tää on jotain aivan järkyttävän noloa, olen poikani asunnolla ja minulla on alkoholiongelma.
Eli poika on reissussa ja minä kastelen ihan luvalla kukkia ja hoidan asuntoa. Tulin tänne tänään iltapäiväksi, vierailuni vähän venähti ja olin nukkunut täällä melkein 5h, olin alkoholin vaikutuksen alaisena ja poikani ei pidä siitä.
No kauhistuksekseni huomasin, että olin jättänyt ulko-oven rakosilleen ja ilmeisesti nukkuessani, asunnossa käynyt ulkopuolisia ihmisiä. Selvästi arvotavaraa on viety. En edes ole varma kaikesta, mitä on hävinnyt.
Siis ihan karseeta. Ajatelkaa, että minullekin olisi voinut sattua jotain. No onneksi varkaat antoivat ja veivät tavarat, mutta kuinka selittää tämä pojalle, joka on katkera jo valmiiksi?
Jos vetoa siihen, että onneksi minulle ei käynnyt mitään. Ihmiset ovat kuitenkin tärkeämpiä, kuin tavarat. Mitenkäs korvaako mikään vakuutus tällaista?
Kommentit (55)
Edesmenneen alkkiksen jälkeläisenä olen kyllä sitä mieltä, että tämä oli pojalle parasta, mitä voi tapahtua.
Nyt hänellä on pätevä syy ottaa aloituksen tekijään tooosi pitkä etäisyys.
(Provo tai ei, mutta ei teitä alkoholisteja jäädä kaipauksella muistelemaan.)
Vierailija kirjoitti:
Edesmenneen alkkiksen jälkeläisenä olen kyllä sitä mieltä, että tämä oli pojalle parasta, mitä voi tapahtua.
Nyt hänellä on pätevä syy ottaa aloituksen tekijään tooosi pitkä etäisyys.
(Provo tai ei, mutta ei teitä alkoholisteja jäädä kaipauksella muistelemaan.)
Itsekkäitä ovat ensisijassa. Samaa mieltä kanssasi.
Oliko joku tempaissut sinua etupyllyyn nukkuessasi?
Onko joku antanut sulle lupaa mennä nukkumaan sinne???! Etkä viitsi edes ovea sulkea.
Vierailija kirjoitti:
Oliko joku tempaissut sinua etupyllyyn nukkuessasi?
Ap on yllättynyt, kun hänen kurttuinen pipari ei kelvannut
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että vanha juoppo akka kiinostaisi varkaita?
No ei sitä tiedä . Ties, vaikka olisin herännyt jostain ihan muualta ja minutkin olisi kidnapattu tavaroiden mukana?!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sitä tiedä . Ties, vaikka olisin herännyt jostain ihan muualta ja minutkin olisi kidnapattu tavaroiden mukana?!
Ap
No, mutta loppu hyvin kaikki hyvin, et kelvannut niille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No, mutta loppu hyvin kaikki hyvin, et kelvannut niille :D
Olisin ollut ikinonnelinen jos ainut viety asia olisi ollut äiti muorikka.
-ap:n poika.
Hyvin hoidit työsi, nyt voit siirtyä seuraavaan tehtävää. Kadonneille tavaroille ei voi enää mitään. Onneksi olit paikalla, ties mitä olisi tapahtunut jos et olisi ollut valvomassa.
Ei sentään jäänyt nyt sauna päälle?
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään jäänyt nyt sauna päälle?
Meillä sattui aikoinaan kauhea juttu kun jäi sauna kivijalan päälle. Pirtti puolestaan paloi ettei jäänyt kuin kivijalka. Saunassa sitten asuttiin seuraavat viisi vuotta ja ottiatuata.
Vihervasemmistolaisen aatteen mukaan varastaminen on sallittua, jos tavara ei ole lukittu
*Ap