Apua!!! Tää on jotain aivan järkyttävän noloa, olen poikani asunnolla ja minulla on alkoholiongelma.
Eli poika on reissussa ja minä kastelen ihan luvalla kukkia ja hoidan asuntoa. Tulin tänne tänään iltapäiväksi, vierailuni vähän venähti ja olin nukkunut täällä melkein 5h, olin alkoholin vaikutuksen alaisena ja poikani ei pidä siitä.
No kauhistuksekseni huomasin, että olin jättänyt ulko-oven rakosilleen ja ilmeisesti nukkuessani, asunnossa käynyt ulkopuolisia ihmisiä. Selvästi arvotavaraa on viety. En edes ole varma kaikesta, mitä on hävinnyt.
Siis ihan karseeta. Ajatelkaa, että minullekin olisi voinut sattua jotain. No onneksi varkaat antoivat ja veivät tavarat, mutta kuinka selittää tämä pojalle, joka on katkera jo valmiiksi?
Jos vetoa siihen, että onneksi minulle ei käynnyt mitään. Ihmiset ovat kuitenkin tärkeämpiä, kuin tavarat. Mitenkäs korvaako mikään vakuutus tällaista?
Kommentit (55)
Tarina tulkattuna juoppo=suomi: Poika pyysi huolehtimaan asunnosta ja kastelemaan kukkia, päädyin kuitenkin menemään asuntoon kaatokännissä epämääräisen ryyppyporukan kanssa, sillä viinaa piti saada ja pojalla tavaroita joista voisi pari euroa pyytää, ehkä viinaakin unohtunut kaappiin. Sammuin ja kusin alleni, ja herättyäni huomasin että bileet olivat ohi ja kaverit häipyneet kamojen kanssa.
Et ole varmaa ainoa, jolla ovi jäänyt auki ja nukahtanut, oli alkoholia otettu tai ei.
Mä ihmettelen sitä, et kuka on uskaltanut ottaa tollasen riskin ja piipahtaa sisälle, ku oisithan sä voinut herätä. Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään jäänyt nyt sauna päälle?
Meillä sattui aikoinaan kauhea juttu kun jäi sauna kivijalan päälle. Pirtti puolestaan paloi ettei jäänyt kuin kivijalka. Saunassa sitten asuttiin seuraavat viisi vuotta ja ottiatuata.
Kyllä saunassa mainiosti voi asua isompikin perhe, kuten Joel Lehtosen Putkinotko-romaanissa havainnollisesti osoitetaan.
Jäikö ulko-ovi auki tupakalla käydessä?
Vierailija kirjoitti:
Et ole varmaa ainoa, jolla ovi jäänyt auki ja nukahtanut, oli alkoholia otettu tai ei.
Mä ihmettelen sitä, et kuka on uskaltanut ottaa tollasen riskin ja piipahtaa sisälle, ku oisithan sä voinut herätä. Outoa.
Soitithan poliisille?
Vierailija kirjoitti:
Jaha. Uusi näkökulma, kun se poikaystävän asunnolla juoputtelu ei enää iskenut tulta.
Huono oli sekin.
Mitä hauskaa on vitsailla ap:lle raisk******ta tai kenellekään ylipäätänsä
uskomatonta porukkaa