Tunnetko yhtään akateemista 40+ miestä jolla yli 5k tulot pituus yli 180cm joka olisi nyt sinkkuna?
Kommentit (186)
Tunnen muutaman yli 5k miehen, mutta eivät ole akateemisia.
"Sattumalta" juuri tähän ketjuun pesytynyt 5k tienaavia akateemisia miehiä oikein ruuhkaksi asti :D Enpä tiennytkään, että mammapalsta on näin suosittu tuossa ryhmässä :D
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni. En ole komea, ja luonnekin on paska. Ei siinä tulot ja akateemisuus auta. Ei edes 190cm pituus.
Moi T
Onhan niitä. Ne mun tietämät on varmaan homoja tai aseksuaaleja. Masentuneita ainakin. Ei lainkaan miehistä energiaa. Osa on varmaan sellaisia toisessa ketjussa kuvailtuja seksuaalisuutensa tukahduttaneita vässyköitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset "ihan tavallista etsin" ja etsivät tuollaista yksisarvista LOL
Mitä epätavallista on keskimittaisessa miehessä, joka tienaa hieman päälle mediaanipalkan?
Ikäluokasta akateemisia on alle 20%.
ohis
Niin? Onko 20% mielestäsi sama asia kuin harvinainen yksisarvinen?
Näistä alle 20 % alle puolet yltää 5k palkkatasoon ja pituuskriteeri karsii vielä puolet. Ollaan siellä alle 5% osuudessa.
Vierailija kirjoitti:
"Sattumalta" juuri tähän ketjuun pesytynyt 5k tienaavia akateemisia miehiä oikein ruuhkaksi asti :D Enpä tiennytkään, että mammapalsta on näin suosittu tuossa ryhmässä :D
Miksipä jokin persaukinen hobitti tähän ketjuun eksyisi :D
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ole pinnallisia eivätkä varsinkaan rahan perään.
Joo, eikä miehet. Niille ei tartte naisen olla ku nuori ja kaunis, niin sitten kelpaa. Se ei ole yhtään pinnallista se.
Miksi tätä pitää jankata? Miehissä ja naisissa on ihan yhtä pinnallista sakkia, se pinnallisuus kohdistuu vain eri asioihin.
Akateeminen, tulot n. 10k/kk, mutta vain 171 cm. Eikö kelpaisi?
Tiedän. Ex-mieheni. Paperilla hyvä, mutta vaikea ja itsekäs ihminen. Uusikin nainen jätti puolen vuoden jälkeen, en ihmettele.
Ehkä. En siis tunne, mutta olin sellaisen lääkärin vastaanotolla. Ei sormusta ja vibat oli jotenkin tosi ujot. Hämmästyttävä tapaus, komea ja älykäs, luonteessa pientä hankaluutta (ehkä aspergeriutta tms) aistin että on nuoruudessa ollut epäonninen, aidon lämpimät silmät.
Ihastuin vähän ja mietin unessa hänestä ja minusta hmm juu. En ihastu kuin varmaan 1 kerran 5 vuodessa mieheen. Siinä tarvii olla jotain erikoista ilmassa, tai siis semmoista että yhtäkkiä voi kuvitella teidän olevan hmm juups. Ja se kuva tulee harvoin.
Mutta hänen puolelta ihastumista tuskin tapahtui, mulla oli hirveä ihottuma ja muutenkin olin ihan pohjamudista vedetyn otuksen näköinen, tosiaan kipeänä kun vastaanotolle mennään jne.
Vierailija kirjoitti:
Se olen minä.
Meinasin kirjoittaa saman! :D
Pitääkö olla myös yli 20 cm meisseli?
Harvassa nuo ovat. Ovat fiksusti panostaneet asioihin, jotka viehättävät vastakkaisrssa sukupuolessa ja siten saaneet hyvät parisuhteet 👍
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ole pinnallisia eivätkä varsinkaan rahan perään.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun työpaikalla on pilvin pimein näitä 40+ diplomi-insinöörejä, joiden palkka on yli 5k (on itsellänikin) ja pituus yli 180 cm, mutta sinkkuja heidän joukossaan riittää. Missä niistä on pääkaupunkiseudulla muka pulaa?
Deittiapeissa. Insinöörit on aina vaan kotona ja sitten kun ne uskaltautuu viihteelle, he ei uskalla puhua naisille.
Eli ihan parhaita miehiä, joista saa kiltin ja uskollisen kumppanin. Toksistako olet etsimässä? Vähän jännämiestä elämään?
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on pakkomielle pituudesta. Ihan sama minkälainen naama 🤣🤣
Tietyissä ammateissa ei pituudella ole väliä, naisia riittää.
Niin? Onko 20% mielestäsi sama asia kuin harvinainen yksisarvinen?