Se uusi Ihmesieni-tyyppinen joku Mr. Scrubbs (tjsp.) - kukaan käyttänyt, mihin, oletteko olleet tyytyväisiä
En nyt mitenkään saa mieleen tuotteen nimeä. Mutta siis se Ihmesienen tyyppinen pesusieni jonka ulkonäkö on kuin hymyilevä naama.
Muistaako kukaan nimeä?
Ja ennenkaikkea, onko kukaan käyttänyt? Jos kyllä, niin mihin ja oletteko olleet tyytyväisiä?
Kysyn kun lähikaupasta ei enää saa Ihmesieniä vaan noita joten olen pariinkin kertaan miettinyt kannattaako ostaa.
Kommentit (24)
Olen käyttänyt jo pitkään eikä ole vahingoittanut mitään. Toimii minkä tahansa pinnan kanssa jos on hankalampia tahtoja. Myös tiskien kanssa tosi hyvä, säilyy käyttökelpoisena pidempään kuin tavalliset pesusienet.
Eniten mietityttää, että voiko sillä esimerkiksi putsata uunista sellaista palanutta rasvaa joka ei lähde pesuaineilla ja tavallisilla puhdistusvälineillä vai naarmuttaako kelvottomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt jo pitkään eikä ole vahingoittanut mitään. Toimii minkä tahansa pinnan kanssa jos on hankalampia tahtoja. Myös tiskien kanssa tosi hyvä, säilyy käyttökelpoisena pidempään kuin tavalliset pesusienet.
Hyvä juttu, hyödyllistä tietää. Kiitos.
On hyvä. Altaat, takan lasit, grilli, uuni, kaakelit, hanat.. kasteltuna muuttuu pehmeämmäksi.
Uusi? Vuosikausia ollut markkinoilla. Kiven allako olet elänyt?
Vierailija kirjoitti:
Eniten mietityttää, että voiko sillä esimerkiksi putsata uunista sellaista palanutta rasvaa joka ei lähde pesuaineilla ja tavallisilla puhdistusvälineillä vai naarmuttaako kelvottomaksi.
Ei naarmuta. Se pehmenee kun kastat sen veteen.
Vierailija kirjoitti:
Tuli markkinoille siinä 2020. Ja ei, kaikki eivät elä siivotakseen ja Ihmesieni on toiminut mainiosti.
Ja miksi kommentoida jotain täysin epärelevantin typerää. Ostatko sinä heti jokaisen tuotteen joka vain tuodaan markkinoille? Huonoa taloudenpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli markkinoille siinä 2020. Ja ei, kaikki eivät elä siivotakseen ja Ihmesieni on toiminut mainiosti.
Ja miksi kommentoida jotain täysin epärelevantin typerää. Ostatko sinä heti jokaisen tuotteen joka vain tuodaan markkinoille? Huonoa taloudenpitoa.
Älä välitä, noita typeriä wannabe-pätijöitä riittää. Kun ei elämässä ole muuta niin pitää keksiä muka-pätemistä täysin epärelevanteista asioista. Sillähän nolaavat vain itsensä mutta se on heidän häpeänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, sehän tuli Leijonan luola -ohjelman kautta joskus 2020-luvulla ja sitten markkinoille. Jos jonkun mielestä reilu 3 vuotta on ikuisuus niin voihan sitä niinkin kuvitella.
Niitä on ainakin Tokmannilla sellaisina söpöinä, hymyilevinä kissannaamoina. Olen ostanut joskus kissaihmisille tuliaisiksi 😺🐱💙💚
Niissä kissanaamoissa on toinen puoli pinkki ja toinen valkoinen 🤍💕😺
Vierailija kirjoitti:
Niitä on ainakin Tokmannilla sellaisina söpöinä, hymyilevinä kissannaamoina. Olen ostanut joskus kissaihmisille tuliaisiksi 😺🐱💙💚
Niissä kissanaamoissa on toinen puoli pinkki ja toinen valkoinen 🤍💕😺
Ai on? Täytyypä käydä hakemassa. Siivouksesta hauskempaa kivan näköisillä välineillä 😁
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut laittaa vaahtomaista uuninpesuainetta elmukelmun alle hautumaan uuniin 12-24 tunniksi? Rasvatahrat lähtevät hyvin sillä tavalla. Käsittelyn voi tarvittaessa toistaa. Vaahtoa vaan uuniin ja päälle kelmua ettei vaahto pääse kuivumaan ja antaa vaikuttaa
Silmien ja suun aukot ovat käteviä esim. hanojen puhdistuksessa. Työnnän suuosan vesihanaan ja hinkutan edestakaisin muutaman kerran. Puhdistuu samanaikaisesti alta ja päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut laittaa vaahtomaista uuninpesuainetta elmukelmun alle hautumaan uuniin 12-24 tunniksi? Rasvatahrat lähtevät hyvin sillä tavalla. Käsittelyn voi tarvittaessa toistaa. Vaahtoa vaan uuniin ja päälle kelmua ettei vaahto pääse kuivumaan ja antaa vaikuttaa
Tuota en ole tehnyt, olen kyllä lukenut vinkistä mutta en ole kokeillut. Pitää kokeilla.
Uuni ei siis mitenkään varsinaisesti likainen mutta harmittaa kun niitä kaikkia kiinnipalaneita laikkuja seinistä ja pohjasta ei saa pois.
Kiitos muistutuksesta! Olettaisin että tuo toimii parhaiten mäntysuovan kanssa (?) kun itse olen tuon mäntysuopakikan Martoilta huomannut toimivaksi. Vai mitä ainetta itse käytät tuon kelmun kanssa?
Olen tykännyt. Toinen jo menossa sitäkin. Luottosieni.
Ihmesieni naarmuttaa. Scrubb mommy ja scrubb daddy ei naarmuta.
Eikö nuo ole mikromuovia? Harmillista miten parhaat siivousvälineet tuntuvat olevan aika epekologisia
Vierailija kirjoitti:
Ihmesieni naarmuttaa. Scrubb mommy ja scrubb daddy ei naarmuta.
Scrub
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota en ole tehnyt, olen kyllä lukenut vinkistä mutta en ole kokeillut. Pitää kokeilla.
Uuni ei siis mitenkään varsinaisesti likainen mutta harmittaa kun niitä kaikkia kiinnipalaneita laikkuja seinistä ja pohjasta ei saa pois.
Kiitos muistutuksesta! Olettaisin että tuo toimii parhaiten mäntysuovan kanssa (?) kun itse olen tuon mäntys
K2r merkkistä uunin ja grillin puhdistusvaahtoa. Lähtee kiinni palanut lika hyvin.
Aa, nyt osasinkin laittaa oikeat hakusanat googleen, eli tuo Scrubb Daddy (https://www.puuilo.fi/scrub-daddy-puhdistussieni).
Edelleen tärkeintä olisi tietää, toimiiko, mihin ja vahingoittaako pintojen. Kokemukset tervetulleita!