Tunnetko yhtään akateemista 40+ miestä jolla yli 5k tulot pituus yli 180cm joka olisi nyt sinkkuna?
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noilla tuloilla jo saa jonottain elätettäväksi haluavia naisia
Ei viiden tonnin tuloilla pysty ainakaan mitään high maintenance -vaimoa elättämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun työpaikalla on pilvin pimein näitä 40+ diplomi-insinöörejä, joiden palkka on yli 5k (on itsellänikin) ja pituus yli 180 cm, mutta sinkkuja heidän joukossaan riittää. Missä niistä on pääkaupunkiseudulla muka pulaa?
Deittiapeissa. Insinöörit on aina vaan kotona ja sitten kun ne uskaltautuu viihteelle, he ei uskalla puhua naisille.
Kyllä näitä välillä näkyy toimistolla mun työpöydän kulmalla notkumassa, mutta ehkä uskaltavat puhua sitten vain tutuille naisille ja kammoavat tinderiä.
Täällä pks 47v fil.yo, 180/78 ~140k€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei viiden tonnin tuloilla pysty ainakaan mitään high maintenance -vaimoa elättämään.
No ei tosiaankaan. Hädin tuskin sain sohvamiehen ja lapset noilla tuloilla elätettyä ennen kuin pistin turhakemiehen pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun työpaikalla on pilvin pimein näitä 40+ diplomi-insinöörejä, joiden palkka on yli 5k (on itsellänikin) ja pituus yli 180 cm, mutta sinkkuja heidän joukossaan riittää. Missä niistä on pääkaupunkiseudulla muka pulaa?
Deittiapeissa. Insinöörit on aina vaan kotona ja sitten kun ne uskaltautuu viihteelle, he ei uskalla puhua naisille.
Diplomi-insinöörit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei niitä Suomessa olekaan, tavallisia pirkkoja vaan.
Kolme tunnen:
- Eka, tohtori, it-alalla, kivan näköinen "pitkä, tumma ja komea". Mutta myös erakkoluonne, joka ei varmaan ole edes koskaan yrittänyt löytää mitään naisia.
- Toinen jolla bipolaarihäiriö. Hän kyllä onnistuu aina välillä hurmaamaan jonkun naisen hypomaniavaiheessa, kun on energiaa mutta ei vielä maanisen paljon. Minä itsekin seurustelin sen kanssa aikanaan vuoden verran, ja oli se romanttista pyöritystä alkuun. Paitsi että hypomania kääntyi maniaan ja sitten se olikin juomista, huumeiden vetämistä, pettämistä, ja lopulta mielisairaalakeikka. Siitä sitten masennuksen alhoon, ja sitten sama kierros alusta.
- Eräs noin nelikymppinen, joka kaipaisi kovin naista, mutta vaikuttaa jotenkin kovin autistiselta. Ei sillä mitään virallisia diagnooseja ole, mutta on juuri semmoinen vähän outo ettei osaa lukea toisten eleitä, pitää pitkiä monologeja ketään kiinnostamattomista aiheista, ei osaa huomioida toisten tunteita yhtään. DI ja koodari.
Tässään tätä ollaan. En tunne kyllä ketään akateemistamiestä, joka tienaisi alle 5k. Kaiken lisäksi olen liikunnallinen, komea, enkä pelaa videopelejä, ihan itse kokkaankin ja siivoan sekä pesen vaatteet.
Varmaan silti onnistun ärsyttämään naisia, koska en käyttäydy kuten elokuvien miehet tai satukirojen (sic) prinssit. Kuuntelen progea ja taidemuaa, rämpytän kitaraa, polen pyörällä jne. Nehän on hunsvotin harrastuksia.
Naiset "ihan tavallista etsin" ja etsivät tuollaista yksisarvista LOL
En tunne yhtään noin köyhää ja lyhyttä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä epätavallista on keskimittaisessa miehessä, joka tienaa hieman päälle mediaanipalkan?
Tunnen itseni. En ole komea, ja luonnekin on paska. Ei siinä tulot ja akateemisuus auta. Ei edes 190cm pituus.
Oletko ap koskaan kuullut sellaisesta miehestä kuin Alexander Stubb?
Vierailija kirjoitti:
Onko Stubb sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä epätavallista on keskimittaisessa miehessä, joka tienaa hieman päälle mediaanipalkan?
Ikäluokasta akateemisia on alle 20%.
ohis
Ex sopii kriteereihin, mutta vaikea luonne on, en suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Stubb sinkku?
Sori. En lukenut paska-aloitusta kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Stubb sinkku?
Se on vain järjestelykysymys :)
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ovat ylimielisiä paskoja, vihoviimeinen miestyyppi. Jotkut Aallon kylteritkin ovat miellyttävämpää seuraa.
Dämn! Aina menee ohi. 191 3800 enkä akateeminen. Olen väliinputoaja. 😢