Tunnetko yhtään akateemista 40+ miestä jolla yli 5k tulot pituus yli 180cm joka olisi nyt sinkkuna?
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva että kerrankin haussa pienituloinen mies.
Itse tienasin tuon viis tonnia kuussa ihan AMK pohjalta kaksvitosena vuonna 2015
Tämä! Ite DI-naisena tienaan kolme kertaa tuon jos ja kun bonarit osuu kohdalleen (=pääsen tavoitteisiin, ilmankin tuplasti tuo per kk) niin olis kyllä hassua jos olis akateeminen puoliso jolla 5000€ pintaan kk-palkka, toki jos työvuosia takana vasta vähän niin sitten toki ymmärtäisi. Itellä 20v työelämää takana ja ns. uran huipulla nyt.
Itellä on tuo ketjussa aikaisemmin mainittu köyhä vuorotyöläinen (palomies) aviopuolisona 😀 Toimii paremmin näin kun ei tarvitse edes vertailla!
N42
Sulla on tulospalkka joka kk?
Hienoa, että meillä on vielä ihmisiä, jotka jaksaa iloisina ahkeroida 10'000 euron kk-palkan eteen. Jäähän siitä itsellekin käytettäväksi vaikka perheen juokseviin kuluihin 5000 euroa kuukautta kohti :)
Täytän kyllä nuo kriteerit. Akateeminen, ikä vielä 4:lla alkava, pituutta muutama sentti yli 180, tulot moninkertaiset tuohon nähden.
Naamassa ei kehumista, kroppa kovin keskinkertainen. Toki rahalla voisi muokata naamaa (silmälasit pois ja tukkaa korjata nyt ainakin), mutta ei ole jaksanut. Elämässä luulisi olevan muutakin kuin ulkonäön perässä juoksemista, eikä kukaan pysy nuorena ikuisesti.
Ei sitä seuraa kyllä jonoksi asti ole. Ei edes jonon alkua. Maailma on monimutkaisempi kuin nuo aloituksessa mainitut kriteerit.
Fuuuuk.. läheltä liippas, 2/3 tuli, muuten oisin ollu osuma. Mulla tulot ehkä joku 6000-7000€/kk ja 180 just pitkä. Harmi ku ei oo mitään koulutusta 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset "ihan tavallista etsin" ja etsivät tuollaista yksisarvista LOL
Mitä epätavallista on keskimittaisessa miehessä, joka tienaa hieman päälle mediaanipalkan?
Nimenomaan. Tämän pitäisi olla miehille se minimivaatimus, eikä mikään ihmeellisyys, kuten miehet itse luulevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä epätavallista on keskimittaisessa miehessä, joka tienaa hieman päälle mediaanipalkan?
Nimenomaan. Tämän pitäisi olla miehille se minimivaatimus, eikä mikään ihmeellisyys, kuten miehet itse luulevat.
Tai mennä mediaani ja minimi sekaisi.
No, mitäs teette viikonloppuna?
Ei ole rahaa lähteä mihinkään, ajattelin siivoilla koko viikonlopun ja lukea palstaa.
Mun serkku on jo 60-v. Poikamies. Hyvin varakas ja 2 akateemista tutkintoa. Ansainnut itse rahansa.
Olisi hyvä ja uskollinen puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai mennä mediaani ja minimi sekaisi.
Tuollainen mies saa yleensä valita ja valitsee hoikan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Mun serkku on jo 60-v. Poikamies. Hyvin varakas ja 2 akateemista tutkintoa. Ansainnut itse rahansa.
Olisi hyvä ja uskollinen puoliso.
Toiselle miehelle ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jokaisen pitää olla yli mediaanin
Tuon ikäisiä tunnen kyllä, ovat yleensä toisella kierroksella. Valtaosa nuoremmista samat ominaisuudet täyttävistä onkin sitten varattuja, mutta poikkeuksia löytyy.
Muuten speksit täyttäviä miehiä tunnen useita kymmeniä, mutta yksikään ei ole sinkku.
En tunne mutta mitä väliä on miehen tuloilla ellei ole ilotyttö?
Tunnen mutta ei ole sinkkuja
Tunnen akateemisia sinkkuja muttei noin hyvät tulot
Tunnen pitkiä sinkkuja mutta pienet tulot
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisiä tunnen kyllä, ovat yleensä toisella kierroksella. Valtaosa nuoremmista samat ominaisuudet täyttävistä onkin sitten varattuja, mutta poikkeuksia löytyy.
Oletko varma, kaikki nuo kriteerit täyttyy samassa miehessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva että kerrankin haussa pienituloinen mies.
Itse tienasin tuon viis tonnia kuussa ihan AMK pohjalta kaksvitosena vuonna 2015
Tämä! Ite DI-naisena tienaan kolme kertaa tuon jos ja kun bonarit osuu kohdalleen (=pääsen tavoitteisiin, ilmankin tuplasti tuo per kk) niin olis kyllä hassua jos olis akateeminen puoliso jolla 5000€ pintaan kk-palkka, toki jos työvuosia takana vasta vähän niin sitten toki ymmärtäisi. Itellä 20v työelämää takana ja ns. uran huipulla nyt.
Itellä on tuo ketjussa aikaisemmin mainittu köyhä vuorotyöläinen (palomies) aviopuolisona 😀 Toimii paremmin näin kun ei tarvitse edes vertailla!
N42
Sulla on tulospalkka joka kk?
Hienoa, että meillä on vielä ihmisiä, jotka jaksaa iloisina ahkeroida 10'000 eu
Oli kyllä di-naisella hämmentävä kommentti. Voihan se 5k tienaavakin saada bonarit, yleensä niitä ei vain lasketa mukaan kun puhutaan palkasta. Lisäksi jännä että tällä palstalla on niin paljon noin hyvin tienaavia.
Tunnen, itseni. Olen jo 7 vuotta sinkkuna saanut elää ilman deittejä tai edes mätsejä tinderissä. Pituutta riittää, rahaa tulee yli 110k€ vuodessa ja komeakin olen. Ongelma vain on se että mulla on 2 lasta 50/50 ja sitä ei naiset kelpuuta.
Vierailija kirjoitti:
Palomiehillä ainakin naisia riittää paljon, on mistä valita.
Mutta ei tuloja yli 5k
Muuten kyllä, mutta lukion opettajan tuloni ovat vain 4950 e/kk. Vastineeksi puolet vuodesta on lomaa.
Palomiehillä on mukavan timmi kroppa. Katselin yhtenä kesänä ikkunasta, kun naapurin paidaton palomies teki ulkohommia pihassaan.