Tunnetko yhtään akateemista 40+ miestä jolla yli 5k tulot pituus yli 180cm joka olisi nyt sinkkuna?
Kommentit (186)
En tiedä tuntemieni akateemisten sinkkumiesten kuukausipalkkoja
Olen sellainen. Mutta jo aikaa sitten myös itse niin päättänyt, en jaksa enää katsella yhtään suominaista kiukuttelemassa ja pyörimässä nurkissa. Olen lisäksi kiinnostunut eksoottisemmista naisista ja niitä täällä nykymaassa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on pakkomielle pituudesta. Ihan sama minkälainen naama 🤣🤣
Näin. itseänikin naurattaa sama asia
Tunnen. Viinaanmenevä tohtorismies, eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä, varsinkin naisilla, on pakkomielle naamasta.
Mulla tiedossa viisikymppinen, hoikka, hyväkuntoinen, älykäs, 182 cm, tulot 15 000 €/kk.
Sinologi vastailee. Pituus 185cm paino 92kg täyttä kungfu lihasta, ei paljoa, mutta kivikovaa. Teen työtä jos huvittaa, tulot 0€/kk - 5200€/kk, tukia en työttömänä hae, ja annan lisäksi pianon opetusta edistyneemmälle poppoolle silloin kun huvittaa. Tavoitteeni on korkeammalla kuin työnteko ja oravanpyörään kuoleminen.
Vierailija kirjoitti:
Ole hiljaa pätkä.
Mun työpaikalla on pilvin pimein näitä 40+ diplomi-insinöörejä, joiden palkka on yli 5k (on itsellänikin) ja pituus yli 180 cm, mutta sinkkuja heidän joukossaan riittää. Missä niistä on pääkaupunkiseudulla muka pulaa?
Työpaikallani on yksi sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä, varsinkin naisilla, on pakkomielle naamasta.
Mitä väliä naisen naamasta, tärkeintä on hyvä Bärsse 🍑🤗
Joo, ex-mieheni. On tosin itsekäs, hyvin narsistisia piirteitä runsaasti omaava (psykologin arvio). Halutessaan osaa esittää hyvinkin hauskaa ja hurmaavaa.
On tosin kaksi alle kouluikäistä lasta, mutta ei hätää - hyvin harvoin heitä tapaa, eikä silloinkaan, jos ei ex-vaimo (=minä) järjestä asiaa. Bruttotuloista jää kyllä elareidenkin jälkeen tuo 5K, netosta ei välttämättä, kun rahaa uppoaa mm. kalliiseen autoon ja häneen itseensä aikalailla.
Vierailija kirjoitti:
Mun työpaikalla on pilvin pimein näitä 40+ diplomi-insinöörejä, joiden palkka on yli 5k (on itsellänikin) ja pituus yli 180 cm, mutta sinkkuja heidän joukossaan riittää. Missä niistä on pääkaupunkiseudulla muka pulaa?
Deittiapeissa. Insinöörit on aina vaan kotona ja sitten kun ne uskaltautuu viihteelle, he ei uskalla puhua naisille.
Ihana 😍