Tunnetko yhtään akateemista 40+ miestä jolla yli 5k tulot pituus yli 180cm joka olisi nyt sinkkuna?
Kommentit (186)
Tunne, mutta on se jo täyttänyt 50. Vasta eronnut, alaikäisiä lapsiakin. Itsekäs se kyllä on.
ei sitä 5tonnin tuloihin tarvi akateeminen olla, mutta tiedänhän minäkin semmosia.
Mä olen kans, mutta tuloni eivät ole noin suuret.
En. Rahattomia, lapsettomia luusereita kyllä.
Naiset eivät ole pinnallisia eivätkä varsinkaan rahan perään.
Tuttu oli vuosikausia sinkkuna, mutta nyt on viihtynyt jonkin aikaa uuden naisystävänsä kanssa. Tai nähdään vain muutamaan kertaan vuodessa, niin edelliskerralla ainakin vielä viihtyivät yhdessä. Toivottavasti edelleen. Mutta siis tahtoi sanoa että hän oli kyllä yli nelikymppisenäkin pitkään sinkku, ja täyttää nuo muut speksit.
Mulle tulee mieleen yksi, mutten ole varma, onko hän 40+ vaiko vähän alle 40. Tuloista en tiedä, mutta työpaikan perusteella tienannee ihan kohtuullisesti, eli aika varmasti yli 4000. Pituus on jotakin 180:n tienoilla, eli siitäkään en ole varma, meneekö juuri sen yli vaiko ei.
Miellyttää omaa silmääni, mutta olen varattu, joten ei tarvi miettiä sen kummemmin.
Ihmisillä on pakkomielle pituudesta. Ihan sama minkälainen naama 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ole pinnallisia eivätkä varsinkaan rahan perään.
Niin, näissä keskusteluissa usein toistuu miehen pituus, vaikka enemmän ainakin itseäni kiinnostaa se, miten mies katsoo minua. Jos katsoo hyväksyvästi ja jopa ilahtuen, niin pääsee jatkoon.
Mistä sen tietää mitä ihmiset tienaa? Ei meidän piireissä ainakaan siitä puhuta.
Yhden tiedän mutta hän haluaa myös pysyä sinkkuna.
Kyllä. Erosi äskettäin miehestään.
Meinasitko, että kaltaisesi mummo kelpaa?
Meiltä on juuri vapautumassa kiinnostuneille. On pitkä, komea ja hyvätuloinen 43 v. mies. Toki myös raivoava, itsekäs ja anteeksipyytämiseen kykenemätön, mutta ehkä tämä ei seuraavaa ottajaa samalla tavalla häiritse :)
Kyllä noilla tuloilla jo saa jonottain elätettäväksi haluavia naisia
Tunnen mutten sinkkuja, ne jotka ovat sinkkuja ja yli 40 eivät ole mitään noista vaikka töissä käyvät
Tunnen montakin.