Tunnetko yhtään akateemista 40+ miestä jolla yli 5k tulot pituus yli 180cm joka olisi nyt sinkkuna?
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on pakkomielle pituudesta. Ihan sama minkälainen naama 🤣🤣
Minulle on aina komeat kasvot olleet pituutta tärkeämpiä. Ihannepituus miehelle olisi 170cm (+- 3cm ) jos kasvot ovat mieleeni.
Tässä akateeminen 41v, tulot 6500€/kk ja 2 pientä lasta vuoroviikoin. Voisin alkaa toiselle kierrokselle ja sopisi saada lisää lapsia jos löytyy sopiva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka noin köyhää edes kaipaa?
T: opistoinssi, 9000€/kk, 175cm, sinkku
Olet alle 180cm. Tässä onkin kyse miehestä jolla nuo kaikki ominaisuudet samassa paketissa. Löytyy varattua, löytyy alle 180cm tai alle 5k tienaavaa. Mutta samassa paketissa onkin vaikeampi löytää etenkin jos mukaan laitetaan vaatimus akateemisuudesta.
Minun työpaikalla näitä on lukuisia. Useimmat teknisen korkeakoulun käyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä akateeminen 41v, tulot 6500€/kk ja 2 pientä lasta vuoroviikoin. Voisin alkaa toiselle kierrokselle ja sopisi saada lisää lapsia jos löytyy sopiva nainen.
Jos et jo olemassaoleville lapsille pystynyt pitämään perhettä kasassa, älä ala uudelle kierrokselle lisälapset mielessä. Sopiva nainen kaltaisellesi on vuoroviikkoäiti, jonka kanssa tapailette lapsivapaalla viikolla.
Ei ihme, että erotilastot ovat rumaa luettavaa, jos tiollaisilla perusteilla aletaan seurusteleminen.
Tämä incelien pakkomielle tuosta 180 cm pituudesta on kyllä todella erikoinen. Se on ihan sama, mitä kaikki maailman naiset tästä yhdessä ja erikseen niille sanovat, asia on niiden mielestä varma, kun joku mutsinsa kellarista lähetyksiä tekevä brocast-guru on sen niille ilmoittanut. Jos puhtaasti ulkonäöstä puhutaan niin minulle mm. miellyttävät kasvot menevät tärkeysjärjestyksessä kirkkaasti ohi. En seurustelisi pitkän rumiluksen kanssa. Samoin normaalipainoisuus. Oikeastaan jos mies on lihava niin huomattava pituus lähinnä pahentaisi asiaa. Olen seurustellut myös itseäni lyhyemmän miehen kanssa, koska hän oli komea, älykäs ja hauska. Mutta tiedän toki, että inceliä mikään tästä ei kiinnosta, koska ilmeisesti vain miehet tietävät, mitä naiset "oikeasti" haluaa. Toki se on kätevää vakuutella itselleen, että syy yksin jäämiseen on alle 180 cm pituus eikä esim. totaalisen vastenmielinen luonne. Toisin kuin ensin mainitulle, jälkimmäiselle voi pyrkiä tekemään jotain, mutta sehän edellyttäisi itsetutkiskelua ja henkistä työtä.
Itse olen lyhyt ja olen ollut 20 v naimisissa lyhyen miehen kanssa. Itselleni komea naama, ihanat ruskeat silmät ja roteva lihaksikas kroppa olivat tärkeämmät kuin pituus. Ja todella kiltti luonne ja älykkyys/ akateemisuus toki. Ja mitä sain? Mitä parhaimman isän lapsille, ne reilut 5k tulot (tällä hetkellä 80k/ vuosi), luotettavan ja hyvän elämänkumppanin.
Tunnen yhden, nimittäin itseni.
Täytän nuo kriteerit, ja olen itse asiassa hakenut aktiivisesti kumppania jo useita vuosia, mutta ilman tulosta.
Tunnen, harrastaa irtosuhteita naisten ja miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva että kerrankin haussa pienituloinen mies.
Itse tienasin tuon viis tonnia kuussa ihan AMK pohjalta kaksvitosena vuonna 2015
Tämä! Ite DI-naisena tienaan kolme kertaa tuon jos ja kun bonarit osuu kohdalleen (=pääsen tavoitteisiin, ilmankin tuplasti tuo per kk) niin olis kyllä hassua jos olis akateeminen puoliso jolla 5000€ pintaan kk-palkka, toki jos työvuosia takana vasta vähän niin sitten toki ymmärtäisi. Itellä 20v työelämää takana ja ns. uran huipulla nyt.
Itellä on tuo ketjussa aikaisemmin mainittu köyhä vuorotyöläinen (palomies) aviopuolisona 😀 Toimii paremmin näin kun ei tarvitse edes vertailla!
N42
On vissiin kehut vähissä, kun pitää tulla pullistelemaan ja hakemaan hyväksyntää vauvapalstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et jo olemassaoleville lapsille pystynyt pitämään perhettä kasassa, älä ala uudelle kierrokselle lisälapset mielessä. Sopiva nainen kaltaisellesi on vuoroviikkoäiti, jonka kanssa tapailette lapsivapaalla viikolla.
Et voi tietää onko hylkäyksen syy naisessa, esim onko lopettanut täysin läheisyyden miehensä kanssa tms yhtä surullista.
Tunnen parikin, mutta tuskin ovat kiinnostuneet naisista, jotka ovat rahan perään. Heillä on laaja yleissivistys.
Joo, tunnen. Katsoo peilistä joka päivä. Kuinka niin?
Aina joku noista puuttuu, melko monen kohdalla sinkkuus
Olet alle 180cm. Tässä onkin kyse miehestä jolla nuo kaikki ominaisuudet samassa paketissa. Löytyy varattua, löytyy alle 180cm tai alle 5k tienaavaa. Mutta samassa paketissa onkin vaikeampi löytää etenkin jos mukaan laitetaan vaatimus akateemisuudesta.