Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoa jos ei 30 vuotta täyttäneellä ihmisellä ole jo omaa asuntoa tai säästöjä olemassa.

Vierailija
25.04.2024 |

Miten ihmeessä olette elämänne viettänyt? Ettekö oikeasti ole saanut elämässäsi mitään aikaan?

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vanhemmiltani rahaa saanut, enkä mitään muutakaan. Kerran vuodessa käyn pakollisella kyläilyllä heillä ja muuten en juuri yhteyttä pidä. Eivät ole lainojeni takaajia. Ostin ensimmäisen omistusrivarin (uudiskohde) 28-vuotiaana. Nyt kymmenen vuoden kuluttua asun jo uudessa itse rakennutetussa omakotitalossa jossa on iso piha. Ihan ite olen nämä hankkinut ja pankki rahoittanut. Ei siihen isiä tarvita.

Vierailija
42/105 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitat maahan tunkeutujia he kun kuvittelevat että taika seinästä saa asunnon ostoonkin rahat. kannattais kysyä sipilältä hän ehkä myy talonsa muutamalla satasella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla olikaan ikää?

Sama se. Kuten olet itsekin huomannut niin ei se työnteko, talo eikä raha tehnytkään sua onnelliseksi. 

Vierailija
44/105 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille ei vanhemmat kustanna elämistä, kuten sinulle.

Ihan itse olen säästänyt ja käynyt töissä 15 vuotiaasta lähtien, kesätöistä säästin ensimmäiset 50 000€ 20 vuotiaana.

Ap

Kerrohan nyt suoraan mitä kesätyötä teit kun oli 50 000e tilillä? 

Vierailija
45/105 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi, mitä marjoja poimimalla saa kasaan 50 000€ kolmessa kuukaudessa. Se on kuitenkin enemmän kuin esim. kansanedustajan peruspalkkio on vuodessa. 

Vierailija
46/105 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse olen säästänyt ja käynyt töissä 15 vuotiaasta lähtien, kesätöistä säästin ensimmäiset 50 000€ 20 vuotiaana.

Ap

Nii, "ihan itse", me jotka ollaan oikeasti tehty asiat ihan itse ollaan jouduttu kuluttaan noi samat varat elämiseen.

Kusiaivoinen ja kiitämätön nepovauva sinä olet.

Kuka 15-19 vuotias maksaa oman elämisen?

Ap

Vierailija
47/105 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerrohan nyt suoraan mitä kesätyötä teit kun oli 50 000e tilillä? 

Kaupoissa, jäätelömyyjänä ja marjoja keräämässä joka kesä

Ap

Vierailija
48/105 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas niin haudskaa että alanpa tienaamaan.

Karttojen tekeminen mihin on merkitty isotuloisten asunnot ja omaisuudet verotietoja, puhelinluetteloa ja googlen karttoja käyttäen on täysin laillista myytävää kun se on julkista tietoa, mitä se mulle kuuluu mihin niitä käytetään.

50e päälle niin mä jalkaudun tarkistaan onko vartiointi lafkan tarrat ovissa ja ikkunoissa.

Ihan noottina että tätä ideaa hyödyntää jo niin moni että tarkistakaa se lähikuppilan tilanne ennenkun astutte jonkun bisnesmiehen varpaille.

Me tiputellaan jatkossa lisää hienoja tienaamis ideoita tänne vauvalle jahka ollaan otettu omammd eka pois, toisin kun poliitikot niin me ei jätetä muita köyhiä pulaan sen varjolla että mitäs tulitte huijatuks.

T: se naapurin rotta

Vierailija
49/105 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista kuulla syytöksiä nepovauvana olemisesta. Olen aloituksen kohderyhmää iän puolesta, ja ostin ensimmäisen asunnon 23-vuotiaana. Säästöjä minulla on ollut ekoista kesätöistä alkaen, tosin olen joutunut elättämään itseäni enkä ole pystynyt sijoittamaan kuten olisin toivonut. Mikään hannuhanhi en kyllä ole, päinvastoin. Päihdeperheen lapsi. Kaikkien ei tarvitse ostaa asuntoa, se ei ole mikään hyvän ihmisyyden merkki, muttei tarvitse väheksyä niitä jotka tekivät sen nuorena. 

Vierailija
50/105 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nii, "ihan itse", me jotka ollaan oikeasti tehty asiat ihan itse ollaan jouduttu kuluttaan noi samat varat elämiseen.

Ap

Minä maksoin tuossa iässä. Oli pakko, kun isää kiinnosti Kossupullo enemmän kuin minä ja äiti kuoli kun olin 14v. 

Vierailija
51/105 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi, mitä marjoja poimimalla saa kasaan 50 000€ kolmessa kuukaudessa. Se on kuitenkin enemmän kuin esim. kansanedustajan peruspalkkio on vuodessa. 

Niinpä. Vaikka tekisi viisi vuotta noita kesätöitä sen kolme kuukautta, ei kyllä mitenkään kerry tuollaista summaa.

Vierailija
52/105 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, jos taloudellisesti menestyneen kolmekymppisen pitää tulla pönkittämään itsetuntoaan av-palstalle. Joku tässä ei nyt täsmää....

Näinpä. Ei sillä mitään taloa tai rahaa ole ja jos on niin ne keplotellen hankittu. 

Vierailija
53/105 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä ole outoa. Enemmän täällä maailmassa on ihmisiä, joilla ei ole paljoa mitään.

Maalliseen mammonaan ei kannata omaa elämäänsä turvata. 

Vierailija
54/105 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Esimerkiksi sellainen, joka on valmistunut noin 18-vuotiaana ammattiin ja mennyt oikeisiin töihin marjanpoiminnan sijaan. 

Vierailija
55/105 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No minä ainakin tein niin, ilman vanhempia teini-ikäisenä 90 luvun alussa oli vähän eri meno kun nykyään.

Ei hätää, sun lapset pääsee kokeen saman sun lapsellisen asennevamman takia.

Vierailija
56/105 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olitko isin firmassa kesätöissä?

Kaupoissa, jäätelömyyjänä ja marjoja keräämässä joka kesä

Ap

Tuosta ei saa 50 000 säästöön ainakaan jos omia kulujaan maksaa. Sulla on varsin vanhanaikainen ajatusmalli.

Vierailija
57/105 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoitko verot tuosta marjan poiminnasta?

Ja hei asunnon saa kyllä pienemmiltä paikkakunnilta helpommin, vrt. Yksiö 30 000 tai yksiö huonolta alueelta Helsingissä vähintään 100 000

Vierailija
58/105 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista kuulla syytöksiä nepovauvana olemisesta. Olen aloituksen kohderyhmää iän puolesta, ja ostin ensimmäisen asunnon 23-vuotiaana. Säästöjä minulla on ollut ekoista kesätöistä alkaen, tosin olen joutunut elättämään itseäni enkä ole pystynyt sijoittamaan kuten olisin toivonut. Mikään hannuhanhi en kyllä ole, päinvastoin. Päihdeperheen lapsi. Kaikkien ei tarvitse ostaa asuntoa, se ei ole mikään hyvän ihmisyyden merkki, muttei tarvitse väheksyä niitä jotka tekivät sen nuorena. 

Joo ei koske sua, sinä et ole haukkunut muita ylimielisyyttäs vaan teit töitä oikeasti omas eteen, kyllä me sitä kunnioitetaan vaikka tota kusiaivoista nepovauvaa ei sammutettais edes päälle kusemalla jos se ois tulessa.

Vierailija
59/105 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole vieläkään vaikka olen jo 65v.

Vierailija
60/105 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50.000€ neljän vuoden kesätöistä? Uskotaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi