Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan mun mahaa!!

Vierailija
25.04.2024 |

Olen 160/58 nainen. Muuten ihan sopusuhtainen ja normaali kooltani mut vatsassa on löllö mikä ei vaa lähde! Kun seison, olen ok, mutta kun istun niin vatsa tursuaa housuista enkä pysty pitämään muuta kuin isoja telttapaitoja ettei ne näy. Millasia vaatteita esim. housuja ym pidätte että sais tän ongelman piiloon? 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko käyt plastiikkakirurgilla leikkkauttamassa ylimääräiset pois, tai sitten opit hyväksymään mahasi.

Vierailija
2/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vatsassa rasvaa vai onko löllö siis nahkaa? Noilla mitoilla tuskin on mikään kovin paha ongelma, itse olen saman mittainen mutta paljon painavampi enkä koe vatsaani kovin suureksi ongelmaksi. Sain vatsaani timmimmäksi jo muutamassa viikossa treenaamalla ja vähentämällä hiilareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tukivyö tai vatsan alueen korsetti. Jumppa on tietty paras apu. 

Vierailija
4/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vatsassa rasvaa vai onko löllö siis nahkaa? Noilla mitoilla tuskin on mikään kovin paha ongelma, itse olen saman mittainen mutta paljon painavampi enkä koe vatsaani kovin suureksi ongelmaksi. Sain vatsaani timmimmäksi jo muutamassa viikossa treenaamalla ja vähentämällä hiilareita.

Maha on sellainen pehmeä löllö mikä menee istuessa järkyttäville poimuille. Liikun ja olen jättänyt sokerin pois mutta ei se pienene mihinkään. Ap 

Vierailija
5/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhoan omaa vatsaani. Onhan siinä ylimääräistä, mutta eniten ärsyttää järkyttävä turvotus vatsalihakset on jääneet synnärille ja vatsalihasten erkaumaakin on. Ärtyvän suolen vuoksi ilmavaivat ovat ihan jäätävät ja vatsa turpoaa päivän aikana. Näytän joka päivä siltä, kun olisin raskaana. 

Vierailija
6/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsan kuuluu olla tuollainen. Pidä vatsastasi hyvä huoli myös sisäisesti, ja silittele sitä ja kerro että hyväksyt sen sellaisena kuin se on

Vierailija
7/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se kirjaimellinen omaan napaan tuijottelu ja tee elämälläsi jotain fiksumpaa.

Vierailija
9/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Vierailija
10/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsassa on löllöä 😩

Vierailija
11/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki pitempi paita ja neule. Hanki housut jotka eivät purista. 

Vierailija
12/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia.

Vierailija
13/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsalihakset on heikot eikä jaksa pitää korsettia kuosissa ja ruokavaliossa on liikaa hiilihydraatteja.

Vierailija
14/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samoilla mitoilla, mutta edes seisoessa vatsa ei ole ok, vaan läskipallo. Takapuolta ei ole juurikaan, kaikki rasva on vatsassa. Jos pudotan painoa, viimeisetkin tissin rippeet katoaa, maha pysyy. Lisäksi turpoan syönnin jälkeen. Vaatteet on ihan mahdottomia, kun vatsan takia joudun ottamaan liian osia kokoa. Mulla on myös kapeat hartiat, joten kaikki huomio on vatsassa. Leveät hartiat saa pullukatkin näyttämään ryhdikkäiltä ja hoikemmilta kuin mitä ovat, koska vaatteet asettuu nätisti päälle. 

Vierailija
15/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki pitempi paita ja neule. Hanki housut jotka eivät purista. 

Tässä on se ongelma että kun ostaa housut mitkä ei vyötäröltä purista niin ne eivät istu takamuksesta vaan ovat liian löysät. 

Vierailija
16/17 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/17 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin! Mun vatsa on ihan ok iltapäivään asti ja sit tapahtuu joku ihme löllähdys! Ei mikään pinkeä pieretys turvotus, vaan kunnon lössähdys. Yhtäkkiä sitä löllöä vatsaa tursuaa ympäriinsä, en vaan tajua! Nytkin sovittelin housuja viikonlopun menoa varten ja en saanut mitään istumaan vyötäröltä. Kevyet löysät housut saa vatsan näyttämään kuin olisin raskaana. Napakammat housut saa taas kaiken tursahtamaan kauluksen yli. En vain ymmärrä, miten vatsa voi käyttäytyä näin, ihan kuin vatsanahan alle kertyisi yhtäkkiä pari litraa vettä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi