Mitä teen 20 vuotta nuoremmalla miehellä joka tyrkyttäytyy maailmaani? Ihan kiva jutella mutta siinä todellakin kaikki...
Mitä teen 20 vuotta nuoremmalla miehellä joka tyrkyttäytyy maailmaani? Ihan kiva jutella mutta siinä todellakin kaikki...
https://www.vauva.fi/keskustelu/5558405/miksi-vanhempi-nainen-kiinnosta…
Minä 'sain' itselleni 20 vuotta nuoremman 'orpopojan'... me olimme ja olemme kyllä sielunkumppaneita, mutta mitään oikeaa seksisuhdetta emme koskaan edes rakentaneet.
Suhdetta kesti noin 15 vuotta ja sitten tapahtui jotain... en tiedä oikein mitä... ehkä hän ei enää halunnut liikkua itseään 20 vuotta vanhemman kanssa, koska ihmiset ihan varmasti luulivat että olemme pari... mahdollisesti joku voinut ajatella että äiti ja poika=???
Nyt minua viestein pommittaa 20 vuotta nuorempi mies enkä tajua yhtään mitä hän haluaa... viestiä tulee jatkuvalla syötöllä... Kutsui jo itsensä kotiini mikä mielestäni oli mitä törkeintä... Tiedän että neljän seinän sisällä voi tapahtua aivan mitä vain enkä todellakaan halua vierasta kotiini. Heti kun tämä alkoi sanoin suoraa että en halua minkäänlaista juttua tai suhdetta... Nyt en tiedä mitä hänen kanssaan tekisin... olen päättänyt että enää en vastaa viesteihin... saa nähdä miten toimiii... Siis tämäkään ei ole mikään sometuttavuus - ei siis kumpikaan näistä vaan tosielämässä tapaaminen...
Kieltäydyt tietenkin, jos et häntä elämääsi halua.