Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vanhempi nainen kiinnostaa nuoria miehiä?

Vierailija
25.04.2024 |

Ja puhun nyt myös seurustelumielessä, en pelkästään mitään seksuaalista. On miehiä, jotka seurustelevat jopa 30 vuotta vanhemman naisen kanssa. Onko vanhemman kanssa rennompaa?

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut työkaveriin, minua kaksikymmentä vuotta vanhempi... Miten kannattaisi lähestyä? Nyt jo heitetään läppää, jutellaan... Seurataan toisiamme somessa. Hän on niin upea, mutta pitääköhän mua ihan pikku poikana :( Antakaa vinkkejä, miten lähestyn häntä!

Riippuu minkä ikäsiä ootte, mutta hyvin mahdollista että pitää sua vaan hauskana työkaverina.

Vierailija
82/136 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin iän myötä muuttunut sellaiseksi vaarattomaksi tädiksi, jolle jopa nuoret miehet uskaltavat jutella. Kauniille nuorille naisille taas ei oikein kukaan uskalla puhua (paitsi itseluottamusta pursuavat sekä setämiehet) eivätkä he tee myöskään aloitetta puhuakseen miehille. Vanhempi nainen on siis helpommin lähestyttävä ja turvallisempi kohde. Vai olenko väärässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ainakin iän myötä muuttunut sellaiseksi vaarattomaksi tädiksi, jolle jopa nuoret miehet uskaltavat jutella. Kauniille nuorille naisille taas ei oikein kukaan uskalla puhua (paitsi itseluottamusta pursuavat sekä setämiehet) eivätkä he tee myöskään aloitetta puhuakseen miehille. Vanhempi nainen on siis helpommin lähestyttävä ja turvallisempi kohde. Vai olenko väärässä?

Taidat olla oikeassa.

Itse nuorena naisena koen, että rennointa on jutella just vanhempien miesten kanssa. Se on nimenomaan semmoista hauskaa läpän heittoa ilman taka-ajatuksia kummankaan puolelta.

Vierailija
84/136 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi valita vaikka 30v tai 50v naisen väliltä, niin valitsisin aina sen kokeneemman vaihtoehdon. Ja näin toki olen tehnytkin, joten jätän nämä "tytönhupakot" mielelläni muille vaivoiksi.

M48

Vierailija
85/136 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoisia ja kypsän kauniita.

Vierailija
86/136 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehdottomasti rennompaa. Vaikka kroppa ei olekaan enää sama kuin nuoremmilla niin moni muu asia tekee seksistä vanhemman naisen kanssa ihanaa. Itsellä kokemusta 68v naisesta kun olin itse 37v. Otti suihin ja antoi nuolla pillua ja panna eri asennoissa ja lopuksi laskea mällit sisään. Ei ujostelua vaan ihanaa kiihkeää seksiä joka tuntui tuoksui ja kuului

Vierailija
87/136 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä kokemuksilla mitä itselle on kertynyt on seksi vanhemman naisen kanssa huomattavasti rennompaa ja vapautuneempaa

Vierailija
88/136 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivinen, treenaava, omalla tavallaan rento mutta itsevarma, vanhempi nainen > nuori, prinsessakompleksia poteva, itsensä kanssa hukassa oleva. 

Vierailija
89/136 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Tietty KAIKKI eivät kiinnosta.

Vierailija
90/136 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, eri ikäisten miehen ja naisen suhteissa, ei välttämättä ole kyse pelkästään puhtaassti seksistä.

Vaikka toki suhteeseen tarvitaan / kuuluu myös voimakas seksuaalinen vetovoima.

Se kemia!

Vaan pääasiasissa on kysmys on personiista.  Siitä että myös henkinen ja älyllinen vetovoima natsaa.

Suhdetta ei synny, ellei vetovoima ole monipuolista!

Erikseen tietenkin jotkut ns. harhat, kuten yhden yön sessiot puoli humalassa.

Vierailija
91/136 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisissa ei ole mitään merkittystä toisen osapuolen iällä.

Joskus vaan kohtaa ihmisen, joka kolahtaa niin helvetisti sieluun.

Se on täysin tiedostamatonta.  Niin vain käy.

Toimin asikaspalvelu päällikkönä suureesa firmassa.  Olen avioliitossa ja meillä yksi lapsi.

Mutta niin vain kävi, että yllättäen ihastuin loputtomasti, syvästi erääseen naisasiakkaaseen.

Hän oli minua 19 vuotta vanhempi.

Kysymys ei ollut mistään flirttaulusta, kaikki oli asiallista.   

Kysymys oli naisen persoonasta, olemuksesta, käytöksestä.  Ja jostain käsittämätöstä kemiasta.

No tietenkään ei se mihinkään edennyt, molemmat olimme varattuja.

Tää vain esimerkkinä siitä, jotta ihmismieli on arvaamaton ja tuntematon.  Kaikkia tunteitamme emme voi säädellä.  Ihastuminen on yksi niistä.

Mutta tietenkin vahvat ihmiset pystyvät tukahduttamaan tunteensa, etenkin jos ne ns. luvattomia.

Varokaa ihastumista varattuun naiseen / mieheen

M 58

Vierailija
92/136 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, kun en ole ikinä eläissäni rakastellut itseäni vanhempaa naista, jo eka tyttöystävä 19 vuotiaana oli 6 vuotta nuorempi, sen jälkeen 6, 7, 11 vuotta nuorempia, vaimo oli 16 vuotta nuorempi, ja nykyinen naisystävä 23v nuorempi.

Vierailija
93/136 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset tuntuvat enemmän sellaiselta miltä naisen tulisi oikeasti tuntua. Vanhemmat naiset ovat myös lämpemämpiä ja nöyrempiä. Se on naisellista.

Ensimmäinen vanhempi nainen johon ihastuin oli Julianne Moore kun olin 10v kun näin Hannibal elokuvan. Seuraava vanhempi nainen johon ihastuin oli ranskankielen opettajani kun olin 15v. Opettajani oli iältään ehkä 35v tuolloin.

Nyt päälle kolmekymppisenä katselen +40v naisia. Joku kypsyys siellä viehättää en osaa selittää sitä. Myös vanhemmat naiset ovat aina katsoneet minua enemmän. Olen aina ollut näkymättömämpi oman ikäisten silmissä.

Videokuvaa Juliannesta:

Vierailija
94/136 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni pommitti epäsäännöllisesti 19.v nuorempi mies 4kk, kunnes suostuin kahville.

Nyt ollaan vuodenpäivät oltu parisuhteessa. Muutamat kaverit ei hyväksynyt asiaa ja ne on entisiä kavereita nykyään 

Vierailija
95/136 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole ollut itselläni sellaisia tuntemuksia. Kaikki naisystävät/vaimot on olleet nuorempia kuin minä. Ei luultavasti tietoinen valinta että pitäisi olla nuorempi, mutta näin se vaan on ollut.

Vierailija
96/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku nainen kirjoittikin, että on ihan yllättynyt kun nuoret miehet ovat kiinnostuneita. Mulla on sama homma. Olen pian viiskybänen ja tiedän olevani kaunis ja hyvässä kunnossa ikäisekseni. Ja minustakin on nuoret miehet kiinnostuneita. Kun tämä ensimmäisen kerran tapahtui, luulin et kyse jostain poikien välisestä vedosta "kuka iskee ekaks milfin", mutta kun nuoremman miehen kiinnostus mua kohtaan olikin aitoa, olin oikeasti tosi yllättynyt! Tämä ihana nuorempi mies kertoikin sitten, että kiinnostui minusta juurikin siksi, että olen rento, itsevarma ja meidän väliltä puuttuu turha draama. Edelleenkin esim.ravintolassa kun joku nuorempi mies lähestyy mua, saatan vilkuilla ympärille et missä ne piilokameran kamerat on tai onko joku poikajoukko taustalla kyttäämässä käykö iskijällä flaksi :D

Mun miesmaku on laaja...tykkään nuoremmista mutta myös vähän vanhemmat kelpaa...kunhan vaan kemia välillä on kohdillaan...

Vierailija
97/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ei tuu raskaaks ja elättä toyboynsa

Vierailija
98/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmat naiset ei ole mitään muuta kuin miesten henkisiä ja taloudellisia hyväksikäyttäjiä jotka ei osaa ajatella mitään muuta kuin itseään ja omaa etuaan. Vanhemmat on mukavampia ja asiallisempia eikä lähellekkään niin vaativia kun ei enää kuvittele olevansa paras ja kaunein kaikista joka oikeuttaa muilta asioiden vaatimisen

Niin. Nuoret naiset haluavat mihen joka pystyy elättämään heidät ja perheen, kun alkavat synnyttelemään. Vanhempi nainen ei enää synnyttele joten nuori mies on hänelle vain lelu. Samoin vanha mies suhtautuu nuoreen mieheen samalla tavalla. Seksileluna.

Vierailija
99/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ehdottomasti rennompaa. Vaikka kroppa ei olekaan enää sama kuin nuoremmilla niin moni muu asia tekee seksistä vanhemman naisen kanssa ihanaa. Itsellä kokemusta 68v naisesta kun olin itse 37v. Otti suihin ja antoi nuolla pillua ja panna eri asennoissa ja lopuksi laskea mällit sisään. Ei ujostelua vaan ihanaa kiihkeää seksiä joka tuntui tuoksui ja kuului

Hedelmättömät ovat yleensä huomattavasti "rennompia" ihan siksi, että heille ei lankea sitä vauvaongelmaa kun toinen haluaa vaan pervoilua. 

Hedelmällisen naisenkin saa rentoutumaan jos omaa siihen tarvittavat resurssit. Jos ei omaa, niin tämän kuuluukin olla kireä kuin viulun kieli, jotta rottamies luikkii takaisin koloonsa panemaan mummoja :D

Vierailija
100/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä seutustelin kymmenen minuttia yli 70-vuotiaan naisen kanssa, t vanhapoika 40