Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhempi nainen kiinnostaa nuoria miehiä?

Vierailija
25.04.2024 |

Ja puhun nyt myös seurustelumielessä, en pelkästään mitään seksuaalista. On miehiä, jotka seurustelevat jopa 30 vuotta vanhemman naisen kanssa. Onko vanhemman kanssa rennompaa?

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku nainen kirjoittikin, että on ihan yllättynyt kun nuoret miehet ovat kiinnostuneita. Mulla on sama homma. Olen pian viiskybänen ja tiedän olevani kaunis ja hyvässä kunnossa ikäisekseni. Ja minustakin on nuoret miehet kiinnostuneita. Kun tämä ensimmäisen kerran tapahtui, luulin et kyse jostain poikien välisestä vedosta "kuka iskee ekaks milfin", mutta kun nuoremman miehen kiinnostus mua kohtaan olikin aitoa, olin oikeasti tosi yllättynyt! Tämä ihana nuorempi mies kertoikin sitten, että kiinnostui minusta juurikin siksi, että olen rento, itsevarma ja meidän väliltä puuttuu turha draama. Edelleenkin esim.ravintolassa kun joku nuorempi mies lähestyy mua, saatan vilkuilla ympärille et missä ne piilokameran kamerat on tai onko joku poikajoukko taustalla kyttäämässä käykö iskijällä flaksi :D

Mun miesmaku on laaja...tykkään nuoremmista mutta myös vähän vanhemmat kelpaa...kunhan vaan kemia välillä on kohdillaan...

Jeps. Helppo on helppo. Nuori nainen ei ole helppo, koska tuntee HEDELMÄLLISEN PILLUNSA arvon.

Vierailija
102/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten miesten äitisuhde jäänyt kylmäksi ja etäiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo seksi, noin pääsääntöisesti.

Vierailija
104/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi nainen ja nuorempi mies pariskunnat ovat aivan äärimmäisen harvinaisia. Itse muistan elämäni aikana tavanneen yhden sellaisen, ikäeroa heillä oli 15 vuotta. 

Vierailija
105/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi 34-vuotiaana miehenä kiinnostua 50-vuotiaista naisista?

Moni 50-vuotias nainen olettaa automaattisesti, että nuoremmat miehet ovat kiinnostuneita heistä ja suuttuvat, jos eivät saa vastakaikua 

Hah, paljon tavallisempaa toisinpäin.  Moni 50-vuotias mies olettaa automaattisesti, että nuoremmat naiset ovat heistä kiinnostuneita ja suuttuvat jos eivät saa vastakaikua.

Minä olen jo eläkkeellä ja on siis jotain kokemusta minullakin.  Muistan vallan hyvin, kuinka yksi isän kavereista seuraili minua ja sitten kerran yritti väen vängällä saada minua lähtemään hänen kanssaan mökilleen "iltaa viettämään ja saunomaan jne.". Olin 13-vuotias ja se mies jotain viisikymppinen.

Ja tätä sai kyllä kuulla koko nuoruutensa ja sen jälkeenkin.  Aina oli joku minua huomattavasti vanhempi äijä yrittämässä ja ehdottelemassa kaikenlaista.  Kerran yksi linja-autokuski ei auton tyhjennettyä meinannut päästää minua autosta ulos vaan lähes väkisin yritti raahata minua johonkin takapenkille "juttelemaan.". Oli minun luokkakaverini isä.

Aika huonon kuvan sain silloin ns. vanhemmista miehistä.  Moni mies tekee itsensä ihan naurettavaksi.Jäin nuorena leskeksi, ja silloin sitä vasta huomasin, miten hölmöjä vanhenevat miehet voi olla.

En oikein jaksa uskoa, että ihan siinä määrin naiset olisivat nuorten miesten perään.  En tiedä yhtään tapausta, jossa aikuinen nainen olisi yrittänyt houkutella alaikäistä poikaa mökilleen.  Tai mitään vastaavaa.

Vierailija
106/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku nainen kirjoittikin, että on ihan yllättynyt kun nuoret miehet ovat kiinnostuneita. Mulla on sama homma. Olen pian viiskybänen ja tiedän olevani kaunis ja hyvässä kunnossa ikäisekseni. Ja minustakin on nuoret miehet kiinnostuneita. Kun tämä ensimmäisen kerran tapahtui, luulin et kyse jostain poikien välisestä vedosta "kuka iskee ekaks milfin", mutta kun nuoremman miehen kiinnostus mua kohtaan olikin aitoa, olin oikeasti tosi yllättynyt! Tämä ihana nuorempi mies kertoikin sitten, että kiinnostui minusta juurikin siksi, että olen rento, itsevarma ja meidän väliltä puuttuu turha draama. Edelleenkin esim.ravintolassa kun joku nuorempi mies lähestyy mua, saatan vilkuilla ympärille et missä ne piilokameran kamerat on tai onko joku poikajoukko taustalla kyttäämässä käykö iskijällä flaksi :D

Mun miesmaku on laaja...tykkään nuoremmista mutta myös vähän vanhemmat kelpaa...kunhan va

No tuota en ole tiennytkään, että miehellä on tarve hedelmöittämiseen.

Muukin tuossa höpinässä oli olettamusta. Ennen nuoret naiset nimenomaan varjelivat neitsyyttään.

Nykyään niillä on tarve päästä siitä eroon mahdollisimman pian.

Vierailija
107/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä ainakin rakastin sitä kun mun 16 vuotta nuorempi mieskaveri oli niin huomaavainen. Aina katsoi mua ihanasti vaikka mulla olisi ollut likaiset työhaalarit päällä. Minä tyhmä jarrutin vähän koko ajan, kun pelkäsin,  että pilaan hänen elämänsä (mokoma vanha nainen) (Ja mitä hänen sukulaisetkin sanovat köyhästä vanhasta naisesta..?)

Olin tyhmä pelkuri

Älkää te muut olko!

Vierailija
108/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmat naiset ei ole mitään muuta kuin miesten henkisiä ja taloudellisia hyväksikäyttäjiä jotka ei osaa ajatella mitään muuta kuin itseään ja omaa etuaan. Vanhemmat on mukavampia ja asiallisempia eikä lähellekkään niin vaativia kun ei enää kuvittele olevansa paras ja kaunein kaikista joka oikeuttaa muilta asioiden vaatimisen

T: Terttu 68V

Vierailija
109/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan halua mitään 30V vanhempaa naista, kuinka irti pitää olla todellisuudesta? Nämä samat mummot sitten valittavat että kukaan nuorempi nainen ei kiinnostu vanhemmasta miehestä. Olette tekopyhiä.

Vierailija
110/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut 15 vuotta vanhemman naisen kanssa s-suhteessa, mutta en kyllä seurustelemaan alkaisi. 

Vierailija
111/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on vaikeuksia ymmärtää lukemaasi tekstiä.

Vierailija
112/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu väite, noin pääsääntöisesti. 

Vierailija
113/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne montaa suuren ikäeron (yli 15v) tapausta, mutta ne muutama joita tunnen, niin niissä on kyse jostain ikäerot ylittävästä syvästä yhteensopivuudesta tai sielunkumppanuudesta. Nämä ihmiset on oikein tasapainoisia ja fiksuja, eikä ole historiaa ennen että olisi aina paljon eri ikäinen kumppani, eli en usko että on fetissikään. Joskus vaan se Amor ampuu nuolensa noinkin kai. Tai arkisemmin sanottuna, ainakin hieman erikoisempi persoonallisuustyyppi löytää sen harvinaisen vastinkappaleen paljon vanhemmasta tai nuoremmasta.

Vierailija
114/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ihan heti hyppäisi nuoremman miehen mukaan. Mutta joissain tapahtumissa tai ravintolassa on seuraan lyöttäytynyt nuorempaa seuraa. Hauskaa on ollut, mutta vain kaverimeiningillä. Tanssittu, juteltu ja naurettu. Ovat sanoneet, että olen nuorekas ikäisekseni (vaikka itse pidän itseäni vanhana sieluna). Ehkä pikku hiprakassa sitten vanhempikin näyttää hyvältä 😁.  Sitten tapasinkin 13 vuotta vanhemman miehen, ja onnellisesti yhdessä ollaan. 

Etkö ole vieläkään oppinut tuohon ikään mitään miehistä? 😄 Tottakai ne kehuu kun yrittävät päästä pukille.

Vierailija
115/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi vanhemman naisen kanssa mutta hauskaa voisin pitää. Voitaisiin tavata pelkän seksin merkeissä.

M35

Voi voi, hauskanpitoon olet jo 10 vuotta liian vanha, terveisin Täti <3

Sinun hauskanpitoon tällä hetkellä kuuluu vanhainkodin bingoilta 😆

Vierailija
116/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina seurustellut nuorempien miesten kanssa, enimmillään oli 25v eroa.  Yleensä 10-15v. Kuulemma sanon suoraan, en pelleile ja olen aito sekä luonteva turhan hyvällä mielikuvituksella ja positiivinen leikkisä luonne. Näytän myös n 10v nuoremmalta.. Miehet taas olleet ikäistään vanhempia, pysyvät työsuhteet, jne. Naimisiin en ole mennyt vaikka pyydetty on monestikin. Nyt kuuskympisenä elän, olen ja nautin ollessani yksin. 🤘

Ilmeisesti joku ongelma ollut jos et ole naimisiin mennyt kenenkään kanssa näistä

Vierailija
117/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma nainen on kaunis. Vanhemmilla nais ihmisillä tuppaa olemaan sitä iän tuomaa itsevarmuutta enemmän. Toivottavasti tämä auttoi.

Vierailija
118/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. 🤔

Mielenkiintoinen teema. 😎

Aloin 36-vuotiaana todella laittaa

merkille huomattavasti nuorempien 

osoittaman [jatkuvan] kiinnostuksen.

Ensin tyrmäsin ajatuksen täysin.

Mutta sitten päätin luopua

ennakkoasenteestani ja antaa upealle

tyypille mahdollisuuden. Ikäeromme ei ollut

tolkuton. Mies oli erittäin älykäs; syvällinen 

ajattelija. Komeutensa ja seksuaalisen

karismansa lisäksi. Olin aiemmin 

seurustellut 9 vuotta itseäni vanhemman

miehen kanssa. Ei kaikki sentään nuorempia,

vasta 36 vee jälkeen. 😀 

Vierailija
119/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. 🤔

Mielenkiintoinen teema. 😎

Aloin 36-vuotiaana todella laittaa

merkille huomattavasti nuorempien 

osoittaman [jatkuvan] kiinnostuksen.

Ensin tyrmäsin ajatuksen täysin.

Mutta sitten päätin luopua

ennakkoasenteestani ja antaa upealle

tyypille mahdollisuuden. Ikäeromme ei ollut

tolkuton. Mies oli erittäin älykäs; syvällinen 

ajattelija. Komeutensa ja seksuaalisen

karismansa lisäksi. Olin aiemmin 

seurustellut 9 vuotta itseäni vanhemman

miehen kanssa. Ei kaikki sentään nuorempia,

vasta 36 vee jälkeen. 😀 

😘😘

Vierailija
120/136 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50+ nainen käyttää jo aivojaan, ei stressaa joka asiasta ja osaa sanoa oman mielipiteensä ja perustella. Eniten pidän 50-60-vuotiaista hoikista pilluista.

M40

miten p i l l u voi olla hoikka?

Hoikalla naisella on tiukempi pillu ja keho.

Ei ole. Pillu on onkalo. Lihavan naisen massa painaa onkaloa ympäriltä pienemmäksi eli pillu on heillä tiukempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme