Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vanhempi nainen kiinnostaa nuoria miehiä?

Vierailija
25.04.2024 |

Ja puhun nyt myös seurustelumielessä, en pelkästään mitään seksuaalista. On miehiä, jotka seurustelevat jopa 30 vuotta vanhemman naisen kanssa. Onko vanhemman kanssa rennompaa?

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itsellä oli s-suhde 16 vuotta vanhempaan. Hauskaa oli kun oli kokeneempi kuin nuoremmat, mutta en rupeaisi mihinkään vakavaan suhteeseen.

Tiesikö nainenkin että olitte vain seksisuhteessa?

Vierailija
42/136 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha akka on vanha akka ja todellakin henkisesti epäkypsä, jos jahtaa nuoria äitiongelmaisia äitihahmoa etsiviä. Yäk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itsellä oli s-suhde 16 vuotta vanhempaan. Hauskaa oli kun oli kokeneempi kuin nuoremmat, mutta en rupeaisi mihinkään vakavaan suhteeseen.

Sanotko että naiset ovat typeriä eivätkä tajua asiaa?

Vierailija
44/136 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vaan tuntuu et naisista huomattava osa on vähän yksinkertaisia 🤷 Noi on just niitä, joilta joku nuori meikkonen ottaa rahat

Vierailija
45/136 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kuvittelevat, että miehet oikein odottavat pääsevänsä omaishoitajaksi tuollaisille vanhoille mummeleille. 

Vierailija
46/136 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi 34-vuotiaana miehenä kiinnostua 50-vuotiaista naisista?

Moni 50-vuotias nainen olettaa automaattisesti, että nuoremmat miehet ovat kiinnostuneita heistä ja suuttuvat, jos eivät saa vastakaikua 

Tuskin olettaa eikä täydy. Ellet sitten itse näytä 50-vuotiaalta, se voi aiheuttaa tuollaista. 

Vierailija
47/136 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni 50-vuotias nainen olettaa automaattisesti, että nuoremmat miehet ovat kiinnostuneita heistä ja suuttuvat, jos eivät saa vastakaikua 

Olettaako? Itselleni lähes viisikymppisenä naisena tosi vieras ajatus olisi olettaa noin. Mulle on aina yllätys kun joku nuorempi mies kiinnostuu. En ymmärrä sitä ja lähinnä luulen olevani piilokamerassa. Varmaan siksi etten itse ole ikinä osannut ajatella kovin paljon vanhempaa miestä seksuaalisesti, joten tuntuu oudolta että joku nuori ihminen näkee vanhemman sillä tavalla.

Vierailija
48/136 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen on sentään selvänäkijä tai ajatustenlukija. 

Vierailija
49/136 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta vaan tuntuu et naisista huomattava osa on vähän yksinkertaisia 🤷 Noi on just niitä, joilta joku nuori meikkonen ottaa rahat

Kuten miehistäkin. Kyllähän älykkyys on harvinaisempaa kuin tyhmyys. Sinänsä ei se mistään suuresta älystä kerro jos joutuu elättämään itsensä huijaamalla mummoja suhteisiin. Ei kovin hyvältä näytä cv:ssä.

Vierailija
50/136 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan helpompi kokeilla moloa, kun on reilumman kokoinen kolo.

Ei tartte ahtaa niihin tiukkoihin.

Vierailija
51/136 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun ruumiinlämpö on lähes sama.

Vierailija
52/136 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään työntää karamelleja sieraimiini. T:  Nainen, 44v

Vierailija
53/136 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50+ nainen käyttää jo aivojaan, ei stressaa joka asiasta ja osaa sanoa oman mielipiteensä ja perustella. Eniten pidän 50-60-vuotiaista hoikista pilluista.

M40

miten p i l l u voi olla hoikka?

Se pillun kantoteline on hoikka, mikä on vain oikein ja luonnollista.

Huuletkin voi olla olla hoikat eikä löydy sellaista pulleaa kumpua ja muhkua.

Niin voi. Eikä normaalipainoisilla naisilla ole sellaisia paahtopaisti-outie pilluhuulia, jotka roikkuvat ja tursottavat ärsyttävästi.

Vierailija
54/136 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatan niillä vanhoilla sutturoilla oman elämiseni, elokuvat, konsertit ja ulkomaanmatkat. Heillä on aina enemmän rahaa kuin minulla käytettävissä. Auliisti ovat maksaneet.

Seuramies 27

Vierailija
55/136 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi vanhemman naisen kanssa mutta hauskaa voisin pitää. Voitaisiin tavata pelkän seksin merkeissä.

M35

Voi voi, hauskanpitoon olet jo 10 vuotta liian vanha, terveisin Täti <3

Vierailija
56/136 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksatan niillä vanhoilla sutturoilla oman elämiseni, elokuvat, konsertit ja ulkomaanmatkat. Heillä on aina enemmän rahaa kuin minulla käytettävissä. Auliisti ovat maksaneet.

Seuramies 27

Niin?

Vierailija
57/136 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole sanonut, että pitäisi, mutta tässä keskustelussa puhutaan miehistä, jotka ovat kiinnostuneita vanhemmista naisista.

Vierailija
58/136 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen on sentään selvänäkijä tai ajatustenlukija. 

Mitä muuta niillä muka olisi antaa miehille?

Vierailija
59/136 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettaako? Itselleni lähes viisikymppisenä naisena tosi vieras ajatus olisi olettaa noin. Mulle on aina yllätys kun joku nuorempi mies kiinnostuu. En ymmärrä sitä ja lähinnä luulen olevani piilokamerassa. Varmaan siksi etten itse ole ikinä osannut ajatella kovin paljon vanhempaa miestä seksuaalisesti, joten tuntuu oudolta että joku nuori ihminen näkee vanhemman sillä tavalla.

Hupsu, ei sinusta kukaan ole kiinnostunut. Taidat olla niitä jotka ottaa ystävällisen mutta vaivautuneen hymyn pyyntönä parittelemaan.

Vierailija
60/136 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15v ikäero ei ole nykypäivänä mitään. Miehet elävät lyhyemmän aikaa, joten loogista ottaa suht saman aikaa elävä pariksi.

Suomaiset 45+ miehet ovat huonokuntoisia, rumia, köyhiä, huono tapaisia, huono hygienia, eikä sei*o. Miksi ottaisin sellaisen kun saan ajattelevan, minut huomioivan, rakastavan, tyylikkään, hygieniastaan ja kunnostaan huolehtivan 5-10v nuoremman miehen?

Ihan mielelläni maksan hänen kulujaan, jos tilanne vaatii, elättäjäksi en ala. Tällainen mies myös pitää huolen jatkossa kunnostaan ja hygieniastaan kun hän on siihen jo itse tottunut.

Pidän huolta itsestäni, terveydestäni, olen tyylikäs ja hyvin toimeen tuleva. Tottakai kelpaan tuollaiselle fiksulle nuoremmalle miehelle.

Ja sitten täti heräsi omaan pieruunsa, totesi ääneen, että johan oli taas uni ja päästi kissan pihalle.