Millainen olo sulle tulee kun joku nainen tuijottaa miestäsi vaikka olet vierellä
Alkanut harmittaa kun naiset katsoo miestä niin pitkään et mieskin toki huomaa ja varmaan katsoo takaisin. Mies jo aika vanha eikä ole ennen saanut tällaista huomiota osakseen. Kaiken ikäiset katsoo ihan nuorista lähtien. Siis niin pistävän pitkään että itsellä ei olisi pokkaa
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä nuoretkin naiset katselee komeita keski-ikäisiä, niitä on niin vähän. Hot daddy-ilmiö.
No todellakin katselevat ihan viiskymppisiäkin, ja siis tosi nuoretkin.
Ei katsele, ellei nyt oikeasti ole todella komea ja treenattu.
Ei tarvitse olla edes komea tai treenattu, riittää et siisti eikä hirveen lihava niin ihan nuoretkin katsoo vihjailevasti ja pitkään.
Taas joku mies luulee säälivää katsetta vihjailevaksi katseeksi. Niitä tyttöjä ällöttää sun tuijotus ja ne nauraa sulle, eikä se todellakaan ole ihastusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä vähän naureskellaan et melkosen helpon oloinen nainen/tyttö.
Ohhoh, taidatte olla melkoisen vanhollisia jos pelkkä katse saa aikaan tuollaisen mielleyhtymän.
Ei pelkkö katse vaan sellainen todella pitkä vihjaileva katse joka kestää koko tilanteen ajan.
No mikä on sitten teidän mielestänne naiselle riittävän siveä tapa ilmaista kiinnostusta jos katse tekee helpon?
On vähän ristiriitaista etsiä siveää tapaa ilmaista kiinnostusta varattuun.
No, mä rupeen seuraamaan miehen ilmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä nuoretkin naiset katselee komeita keski-ikäisiä, niitä on niin vähän. Hot daddy-ilmiö.
No todellakin katselevat ihan viiskymppisiäkin, ja siis tosi nuoretkin.
Ei katsele, ellei nyt oikeasti ole todella komea ja treenattu.
Ei tarvitse olla edes komea tai treenattu, riittää et siisti eikä hirveen lihava niin ihan nuoretkin katsoo vihjailevasti ja pitkään.
No, ei riitä. Kyllä nimenomaan pitää olla komea ja siihen ei riitä se, ettei ole hirveän lihava.
Kyllä minua parikymppisenä kiinnosti ihan tavallisen näköiset keski-ikäiset miehet.
Joo, mutta nyt puhuttiinkin nuorista naisista, ei teistä inkkeleistä voimafantasioineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, taidatte olla melkoisen vanhollisia jos pelkkä katse saa aikaan tuollaisen mielleyhtymän.
Ei pelkkö katse vaan sellainen todella pitkä vihjaileva katse joka kestää koko tilanteen ajan.
No mikä on sitten teidän mielestänne naiselle riittävän siveä tapa ilmaista kiinnostusta jos katse tekee helpon?
Kyse on pelkästä päivää piristävästä flirtistä eikä iskemisestä.
Tämä keskustelu on kuvottava ja onnellinen kun olen sinkku. Ja en tuijottele varattuja miehiä
Mua alkaa silloin naurattaa kun joku nainen tuijottaa miestäni. Ja jos huomaan että mieheni mielestä joku nainen on viehättävän näköinen, niin hän menee jotenkin vaikeaksi, niin silloin mua alkaa myös naurattaa... Vähän kuin näkisi oman lapsensa ihastuneena, tulee sellanen olo että voi raukkaa kuin melkein punastelee kun nätti tyttö on edessä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kuitenkin helpoksi haukkuminen ja nauraminen vähän ylimitoitettu reaktio siihen, että toinen katsoo vähän pidempään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua piristää pahoittaa toisen puolison mieli? Yhtä hyvin voit flirttailla miehille joilla ei ole seuralaista mukana jos kaipaat viatonta flirttiä. Itse en siis mieltäni pahoita, mutta moni pahoittaa. Itse pidän vain yksinkertaisesti huonosti käyttäytyvänä idioottina ihmistä joka flirttailee pariskunnan toiselle osapuolelle molempien edessä.
Riippuu miehen reaktiosta ja erektiosta
Mjaah, on minunkin miestä tuijotettu, kuvittelivat kaiketi että hänellä on rahaa. Pettyvät varmaan karvaasti kun selviää että se omaisuus onkin minun.
Onko mielessäsi jotain outoa? Tuskin naiset alkavat yhtäkkiä vanhaa miestä katsoa silmät kiiluen.
Vierailija kirjoitti:
Mua alkaa silloin naurattaa kun joku nainen tuijottaa miestäni. Ja jos huomaan että mieheni mielestä joku nainen on viehättävän näköinen, niin hän menee jotenkin vaikeaksi, niin silloin mua alkaa myös naurattaa... Vähän kuin näkisi oman lapsensa ihastuneena, tulee sellanen olo että voi raukkaa kuin melkein punastelee kun nätti tyttö on edessä 😅
Nauraako miehesi myös asialle vai nauratko vain hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Onko mielessäsi jotain outoa? Tuskin naiset alkavat yhtäkkiä vanhaa miestä katsoa silmät kiiluen.
*miehessäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä oletus on että se vaimoke ei huomaa katseidenvaihtoa (pelkkä yksipuolinen katselu tuskin loukkaisi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on pelkästä päivää pi
Miksi ottaa riski? Niin, jännityksen takia, huomaako vaimo vai ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ex oli sellainen laatikkoleukakirurgi, vielä varakas ja entinen kehonrakentaja, eli kroppa oli aina timmissä kunnossa. Ja kyllä, näitä tapauksia oli paljon, mm. alkon myyjä ehdotti itseään punaviinin maisteluseuraksi, vaikka olin juuri miehen kanssa viinejä valinnut ja menin lasta käyttämään vessassa. Toinen lapsista kuuli tämän. Ja iltariennoissa näitä oli paljon. Oikeastaan mua vaan nauratti, en jaksanut stressata asiasta ja joskus kiusakinkin miestä noista. Mies ei aina edes älynnyt tilannetta
Miksi ex-mies?
Oltiin yhdessä 20v ja jossain kohtaa ei ollut oikein enää mitään yhteistä jne. Suhdetta yritettiin paikata terapiassa, lopulta erottiin. Edelleen ollaan hyvissä väleissä
Ollaan miehen kanssa todettu että kumpikaan ei ole kovin mustis. Olen itse asiassa vähän ylpeä siitä mies kerää muidenkin katseita.Hän ei ole bodattu komistus mutta miellyttävän näköinen. Myös hänen ystävällisen hillitty käytöksensä vaikuttaa. Se on sellaista hiljaista myönteistä vaikuttamista, hänen mielipiteensä kuullaan aina
Se on outoa ja ihailen sitä, koska kotona näen aivan toisenlaisen ukon, pieruverkkarissaan kattoo telkkaria ja kännykkää yhtä aikaa ja puhuu liikaakin.
Kivalta 🤗 ylpeältä. Joku muukin tykkää..