Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen olo sulle tulee kun joku nainen tuijottaa miestäsi vaikka olet vierellä

Vierailija
25.04.2024 |

Alkanut harmittaa kun naiset katsoo miestä niin pitkään et mieskin toki huomaa ja varmaan katsoo takaisin. Mies jo aika vanha eikä ole ennen saanut tällaista huomiota osakseen. Kaiken ikäiset katsoo ihan nuorista lähtien. Siis niin pistävän pitkään että itsellä ei olisi pokkaa 

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson miestäni merkitsevästi niin että hänkin on tietoinen näkemästäni

Saatan ajoittain noissa tilanteissa myös pussata tai ottaa kädestä puolisoani niin ei jää toiselle naiselle epäselväksi onko varattu

Tuota varmaan tarkotti myös se bilettäjä. 

Vierailija
102/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatan ajoittain noissa tilanteissa myös pussata tai ottaa kädestä puolisoani niin ei jää toiselle naiselle epäselväksi onko varattu

Mulla mies tekee näin. Jos näkee jonkun yrittävän ottaa kontaktia niin pussaa minua tai laittaa käden ympärille. Yleensä en edes huomaa noita tilanteita ja ihmettelen yhtäkkisiä hellyyden osoituksia. Kertoo sitten kotona miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi pitkälti miehen suhtautumisesta tuijottamiseen. Jos olisi kuin ei huomaakaan tai näyttäisi, että on jo haluamassaan seurassa, niin toteaisin että minulla on komea mies, jonka moni muukin tahtoisi. Jos hän suhtautuisi flirttailen tai herutellen mustasukkaisuutta paikalla olemisestani huolimatta niin miettisin miehen vaihtoon laittamista. (Teoreettisesti, koska olen tällä hetkellä sinkku).

Vierailija
104/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa muistaa se edelläkin mainittu vaihtoehto, että ihmiset yrittävät tunnistaa vanhan työ- . koulu- tai opiskelukaverin menneiltä vuosilta ja vuosikymmeniltä, Jotain tuttua, mutta kun ei heti osaa yhdistää eikä vielä ennätä myöskään kysymään. Mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän on muututtu ja ilman laseja näkökin on heikompi kuin aiemmin.

Aina varmaan kannattaa ottaa huumorilla, maltilla ja rauhallisesti ja vaikka kysäistä, oletteko tuttuja tms. tilanteeseen sopivaa. Pahinta on jäädä pyörittämään mielessään turhia kauhukuvia, kun asia saattaa ihan oikeasti olla ihan arkinen ja monelle jokapäiväinen.

Vierailija
105/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuisi pitkälti miehen suhtautumisesta tuijottamiseen. Jos olisi kuin ei huomaakaan tai näyttäisi, että on jo haluamassaan seurassa, niin toteaisin että minulla on komea mies, jonka moni muukin tahtoisi. Jos hän suhtautuisi flirttailen tai herutellen mustasukkaisuutta paikalla olemisestani huolimatta niin miettisin miehen vaihtoon laittamista. (Teoreettisesti, koska olen tällä hetkellä sinkku).

Vain tällä on väliä, eli miten mies suhtautuu.

Vierailija
106/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin aina välttämättä katsota. Pari vuosikymmentä aiemmin olin ystävienkanssa baarissa ja katsoin baaritiskin yläpuolella olevaa televisiota.

Jossakin vaiheessa iltaa vastapäätä istuva nainen kumartui minua kohta ja totesi miehestään, etä tiedän on komea. En ollut katsellut hänen siippaansa vaan tv-ohjelmaa hänen päänsä ohi.  En vieläkään tiedä oliko nainen pettynyt, koska en kuolannut hänen puolisoaan vai nolona väärintulkinnastaan.

Vierailija
107/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla mies tekee näin. Jos näkee jonkun yrittävän ottaa kontaktia niin pussaa minua tai laittaa käden ympärille. Yleensä en edes huomaa noita tilanteita ja ihmettelen yhtäkkisiä hellyyden osoituksia. Kertoo sitten kotona miksi.

Minusta jotenkin ällöttävää, että mies ei anna sinun itse päättää kenelle puhut.

Vierailija
108/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon salaa vähän ylpeä.

Vierailija
109/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa että pahalta tuntuu ja sattuu kun kävelemme mieheni kanssa ja hänellä katse kohtaa vastaantulevan naisen kanssa. 

Jostainhan se kertoo. Siinä kaksi toisilleen vierasta luovat jonkun yhteyden missä minä olen ulkopuolinen. 

Voihan näihin asioihin kevyen huvittuneestikin yrittää suhtautua mutta kyllähän se oikeasti aika raadollista on. 

Vierailija
110/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän on siitä katseleeko mies takaisin jos joku nainen katsoo. Usein kyllä varatut miehet vilkuilevat ihan härskisti muitakin naisia vaikka oma nainen olisi vieressä. 

Vierailija
111/122 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta jotenkin ällöttävää, että mies ei anna sinun itse päättää kenelle puhut.

Täh? Jos miehelle joku nainen yrittää flirttailla niin hän osoittaa noin että turha yrittää. Enhän minä ole tuossa puhumassa kellekään.

Vierailija
112/122 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teilläkin luulot. Että joku ihan sitä "omaa" miestä katsoisi sillä silmällä. Ps. Sä et omista häntä

Vierailija
113/122 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt muista onko tällasia kovin tapahtunut että joku katselee mun miestä kun oon vieressä. Mies taas on sellainen, joka oikeasti tuijottaa muita. En tiedä tajuaako se itse että tuijottaa.

Kerran oltiin baarissa kaveriporukalla ja istuin miehen vieressä. Huomasin että mies välillä vilkuilee taakseni, no siellä olikin joku nainen joka myös vilkuili miestäni. Huomasin mieheni ilmeestä sellaisen vienon hymyn. Sanoin tästä jälkeenpöin ettei tuntunut kivalta. Väitti kiven kovaan ettei mitään tällaista silmäpeliä ole tapahtunut. Joo, on mulla silmät kuitenkin päässä.

Vierailija
114/122 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekkaan huolestuneena, ettei olis jotain hassusti vaatetuksessa. On niin hajamielinen mies, että suunnilleen pukee takin henkareineen päivineen, jos ei vähän katso perään.

Ihanasti sanottu ja täällä sama juttu! Ei hän nyt sentään mikään resupekka ole, mutta ei kauheasti välitä vaatteistaan.

Vierailija
115/122 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu sitä ja varattu tätä. Ei ketään voi varata itselleen ja omistaa. 

Vierailija
116/122 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyylään välillä ihmisiä ihan vahingossa. Ihan hirveän noloa kun ajatuksissaan jää katsellaan möllöttämään jotain ihmistä eikä edes huomaa. Aika erilaisia reaktioita olen saanut joskus havahdun siihen kun se toinen lähtee pois tai alkaa kyylätä takaisin sellaisella mikä sun ongelma on ilmeellä. 

Tuo joka kertoin, että alkaa halia ja pussailla miestään jos joku tuijottaa on mielestäni aika lapsellista ja noloa. 

Vierailija
117/122 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyvästi alakulttuurin edustajina sitä on totuttu kaikenlaiseen, siinähän katsovat. Miehestä yleensä tukkaa, harvalla keski-ikäisellä on palmikko vyötärölle.

Vierailija
118/122 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää koska poikkeuksetta mies vastaa katseeseen. Viimeksi joku parikymppinen muija katseli ja mies hymyili sellaista flirttihymyä jota en itse koskaan saa. Oli loppupäivän niin onnellinen mies ja kovasti minussa kiinni. Kai tuo hempukka sai tuntemuksia niin kovasti alapäähän. Eikä ole ainoa kerta. Ero mietinnässä.

Ällöttäviä ukkoja!

Vierailija
119/122 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en nyt muista onko tällasia kovin tapahtunut että joku katselee mun miestä kun oon vieressä. Mies taas on sellainen, joka oikeasti tuijottaa muita. En tiedä tajuaako se itse että tuijottaa.

Kerran oltiin baarissa kaveriporukalla ja istuin miehen vieressä. Huomasin että mies välillä vilkuilee taakseni, no siellä olikin joku nainen joka myös vilkuili miestäni. Huomasin mieheni ilmeestä sellaisen vienon hymyn. Sanoin tästä jälkeenpöin ettei tuntunut kivalta. Väitti kiven kovaan ettei mitään tällaista silmäpeliä ole tapahtunut. Joo, on mulla silmät kuitenkin päässä.

Voi elämä, eikö saa edes hymyillä ihmisille? 

Vierailija
120/122 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa. Mutta tässä oli selvä flirtti ja silmäpeli kyseessä, niin ei tuntunut kivalta