Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen olo sulle tulee kun joku nainen tuijottaa miestäsi vaikka olet vierellä

Vierailija
25.04.2024 |

Alkanut harmittaa kun naiset katsoo miestä niin pitkään et mieskin toki huomaa ja varmaan katsoo takaisin. Mies jo aika vanha eikä ole ennen saanut tällaista huomiota osakseen. Kaiken ikäiset katsoo ihan nuorista lähtien. Siis niin pistävän pitkään että itsellä ei olisi pokkaa 

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miestä katsotaan siksi, että mies itse katsoo muita, niin olisi kyllä jatkuva riidan aihe , en siedä tollasta nimittäin yhtään. Jos taas miestä katsottaisiin muusta syystä, niin ihan sama. Sillon mies ei muita tuijottelisi.

No totahan ei varmaksi tiedä kumoi katsepelin aloittaa. Sitäkin miettinyt et jaksaako tollasta ukkoa katsella. Tuskin kukaan nainen kovin pitkään katsoo jos ei vastakaikua tule.

Vierailija
22/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry mutta aika delu naisia täällä kun kuvittelevat muiden naisten kuolaajan heidän ukkojaan. Oikeasti katsovat vain ihan normaalisti miten nyt ympäristöä havannoidaa, samalla tavalla kun katsotaan muita naisia, vanhuksia, lapsua jne. Ei kai voi  kulkea laput silmillä autistinakaan.

Sun miestä ei vissiin katsota. Liikennevaloissakin joku nuori katteli niin pitkään, tuijotti koko suojatien ylityksen ajan suoraan miestä vihjailevin katsein et onneksi ei ollut tiellä mitä mihin kompastua. Ei ollut mitään nopeaa katsomista mikä normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tyyppiä joka ei katseita kerää. En ole mikään kedon kukka itsekään.

Vierailija
24/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää koska poikkeuksetta mies vastaa katseeseen. Viimeksi joku parikymppinen muija katseli ja mies hymyili sellaista flirttihymyä jota en itse koskaan saa. Oli loppupäivän niin onnellinen mies ja kovasti minussa kiinni. Kai tuo hempukka sai tuntemuksia niin kovasti alapäähän. Eikä ole ainoa kerta. Ero mietinnässä.

Vierailija
25/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap kenties tyyppiä jota itseäänkin kaikki katsovat aina ja kaikkialla? Tuntuuko että sinua seurataan ja puheitasi kuunnellaan?

Vierailija
26/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kivalta. Miestäni katsovat, koska hän on niin komea. Hyvä, kun muutkin huomaa 🙂.

Sama. Joskus vaistomaisesti tekisi mieli nyökätä katsojalle, että "joo, eikö olekin hyvännäköinen".

Vierailija
27/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap kenties tyyppiä jota itseäänkin kaikki katsovat aina ja kaikkialla? Tuntuuko että sinua seurataan ja puheitasi kuunnellaan?

Puheita ei kuunnella (?) mutta kyllä vieläkin tällaista vanhaakin neitoa katsellaan ja tullaan ehdottelemaan ja antamaan puhelinnumeroa vaikka kävelylenkillä, ihan nuoresta vanhaan. Itse vaan en pysty flirttailemaan tai pitämään katsetta vaikka sekin käynyt mielessä et pitäiskö vaan itsekin avoimemmin katsella oman mieleisiä miehiä vaikka pidempäänkin. Ehkä harjoittelen sitä 😊 ottaa ilo irti loppuelämästä

Vierailija
28/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä vähän naureskellaan et melkosen helpon oloinen nainen/tyttö.

Ohhoh, taidatte olla melkoisen vanhollisia jos pelkkä katse saa aikaan tuollaisen mielleyhtymän.

Vierailija
29/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää koska poikkeuksetta mies vastaa katseeseen. Viimeksi joku parikymppinen muija katseli ja mies hymyili sellaista flirttihymyä jota en itse koskaan saa. Oli loppupäivän niin onnellinen mies ja kovasti minussa kiinni. Kai tuo hempukka sai tuntemuksia niin kovasti alapäähän. Eikä ole ainoa kerta. Ero mietinnässä.

Minulla eksä aina tuijotteli naisten takapuolia ja näkyvästi. Kun mainitsin tästä niin sanoi minua mustasukkaiseksi hulluksi. Naapuriin muutti nainen joka oli eksän mielestä hyvinkin kiehtova. Kuvaili aina tämän naisen vaatetusta kun oli jäänyt juttelemaan ja puhui muutenkin tästä paljon. Kun siitäkin mainitsin että oletko ihastunut niin hän sanoi eihän se nainen hänestä ole kiinnostunut, turha huolestua. Hänen mielialansa vaihteli tämän mukaan oliko naapuri häntä moikannut ja joskus oli hyvin surullinen kun ei saanut tervehdystä. 

Vierailija
30/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry mutta aika delu naisia täällä kun kuvittelevat muiden naisten kuolaajan heidän ukkojaan. Oikeasti katsovat vain ihan normaalisti miten nyt ympäristöä havannoidaa, samalla tavalla kun katsotaan muita naisia, vanhuksia, lapsua jne. Ei kai voi  kulkea laput silmillä autistinakaan.

Ei kun joillain meillä on ihan oikeasti hyvännäköiset miehet.

Vierailija
31/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo niin kovasti häiritsee kommentoijia? Kivoja, kohteliaita ja hyvännäköisiä miehiä on niin vähän, etten ihmettele jos tuijottaa

Vierailija
32/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä vähän naureskellaan et melkosen helpon oloinen nainen/tyttö.

Ohhoh, taidatte olla melkoisen vanhollisia jos pelkkä katse saa aikaan tuollaisen mielleyhtymän.

Ei pelkkö katse vaan sellainen todella pitkä vihjaileva katse joka kestää koko tilanteen ajan. 

Vierailija
33/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo naiselle tapa saada itsevarmuutta ja hyvää oloa kun saa varatun miehen katsomaan itseään? Itse en koskaan katso miestä vahingossakaan jos sillä nainen. Kertokaa te kyylääjät et mikä tässä takana?

Älä vaan ja mua häiritsee, jos huomaan varatun miehen katsovan minua.

Vierailija
34/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä nuoretkin naiset katselee komeita keski-ikäisiä, niitä on niin vähän. Hot daddy-ilmiö. 

Vierailija
35/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo niin kovasti häiritsee kommentoijia? Kivoja, kohteliaita ja hyvännäköisiä miehiä on niin vähän, etten ihmettele jos tuijottaa

Tuo ajattelinkin, Suomessa on niin vähän komeita miehiä että miten ovatkin kaikki av-mammojen miehiä.

Vierailija
36/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuisin, koska tiedän että mies lähtisi toisen matkaan jos mahdollista. Olen hänen kanssaan siitä huolimatta koska viihdyn hänen seurassaan ja valitettavasti rakastan.

Vierailija
37/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä mies.

Vierailija
38/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottakoot mun puolesta niin paljon kuin sielu sietää.

Vierailija
39/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on yksiä mielenterveys tapauksia.  Ei kiinnostas niiden sekoilu.

Vierailija
40/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mun miestä katsella 😂 ei ole mikään erityisen komea...