Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen olo sulle tulee kun joku nainen tuijottaa miestäsi vaikka olet vierellä

Vierailija
25.04.2024 |

Alkanut harmittaa kun naiset katsoo miestä niin pitkään et mieskin toki huomaa ja varmaan katsoo takaisin. Mies jo aika vanha eikä ole ennen saanut tällaista huomiota osakseen. Kaiken ikäiset katsoo ihan nuorista lähtien. Siis niin pistävän pitkään että itsellä ei olisi pokkaa 

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varuillani ja tarkkailen, mitähän se syöjätär aikoo ja miten mies siihen reagoi. 

Vierailija
42/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä vähän naureskellaan et melkosen helpon oloinen nainen/tyttö.

Ohhoh, taidatte olla melkoisen vanhollisia jos pelkkä katse saa aikaan tuollaisen mielleyhtymän.

Ei pelkkö katse vaan sellainen todella pitkä vihjaileva katse joka kestää koko tilanteen ajan. 

No mikä on sitten teidän mielestänne naiselle riittävän siveä tapa ilmaista kiinnostusta jos katse tekee helpon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä nuoretkin naiset katselee komeita keski-ikäisiä, niitä on niin vähän. Hot daddy-ilmiö. 

No todellakin katselevat ihan viiskymppisiäkin, ja siis tosi nuoretkin. 

Vierailija
44/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on yksiä mielenterveys tapauksia.  Ei kiinnostas niiden sekoilu.

Ja silti täällä uteliaana luet ja kommentoit. Päivästä toiseen :D

Vierailija
45/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, taidatte olla melkoisen vanhollisia jos pelkkä katse saa aikaan tuollaisen mielleyhtymän.

Ei pelkkö katse vaan sellainen todella pitkä vihjaileva katse joka kestää koko tilanteen ajan. 

No mikä on sitten teidän mielestänne naiselle riittävän siveä tapa ilmaista kiinnostusta jos katse tekee helpon?

Miksi ilmaiset varatulle kiinnostusta? Mitä saat siitä?

Vierailija
46/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää koska poikkeuksetta mies vastaa katseeseen. Viimeksi joku parikymppinen muija katseli ja mies hymyili sellaista flirttihymyä jota en itse koskaan saa. Oli loppupäivän niin onnellinen mies ja kovasti minussa kiinni. Kai tuo hempukka sai tuntemuksia niin kovasti alapäähän. Eikä ole ainoa kerta. Ero mietinnässä.

Ikävä mies.

Normaali mies. Ikävän tuosta tekee se ettei osannut peitellä kiinnostustaan tuohon parikymppiseen jolloin vaimo tajunnut että panetus johtuu siitä. Naiset ovat yllättävän tarkkasilmäisiä.

Vierailija
47/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen itse paljon ihmisiä, sukupuolesta riipumatta. En yleensä ole heistä kiinnostunut liiemmin enkä kyllä katsellessani jää parisuhdestatusta selvittämään kenestäkään. Kiinnostaa vaan katsella kanssaihmisiä silloin kun ihmisten ilmoille vaivautuu. Ei kai se väärin ole? Parempi pysyä ihan kotona vaan jos ei ihmisten päälle katsomista kestä.

Vierailija
48/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä nuoretkin naiset katselee komeita keski-ikäisiä, niitä on niin vähän. Hot daddy-ilmiö. 

Ei katsele, ellei nyt oikeasti ole todella komea ja treenattu. 

Vierailija
49/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurahdan sisäisesti. Siinähän tuijottaa. Ei se sitä saa multa vietyä.

Mistäs tiedät  vaikka  salarakas  katsoo?  Täällä  ei  liene  ihminen  toisen  omistuksessa  ole.

Vierailija
50/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla edes komea tai treenattu, riittää et siisti eikä hirveen lihava niin ihan nuoretkin katsoo vihjailevasti ja pitkään.

Vierailija
51/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin erästä miestä tosi pitkään kun mietin että tunnenko hänet. Sitten lopetin katsomisen kun vaimo vierellä huomasi.

Vierailija
52/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli sellainen laatikkoleukakirurgi, vielä varakas ja entinen kehonrakentaja, eli kroppa oli aina timmissä kunnossa. Ja kyllä, näitä tapauksia oli paljon, mm. alkon myyjä ehdotti itseään punaviinin maisteluseuraksi, vaikka olin juuri miehen kanssa viinejä valinnut ja menin lasta käyttämään vessassa. Toinen lapsista kuuli tämän. Ja iltariennoissa näitä oli paljon. Oikeastaan mua vaan nauratti, en jaksanut stressata asiasta ja joskus kiusakinkin miestä noista. Mies ei aina edes älynnyt tilannetta

Vierailija
53/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin myöntää että katsoin paljon viisikymppisiä miehiä nuorena, mutta vain siksi koska he muistuttivat edesmennyttä isääni jonka menetin ihan liian aikaisin. Siinä ei ollut kyse mistään flirtistä. Tuli vain haikea fiilis ja joskus saatoin hymyillä jos oli kovin isäni näköinen mies.

Vierailija
54/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sano ettei joku viisikymppinen voi olla komea mutta yleensä katson onko kyseessä joku työkaveri tai naapuri. Minun on ainakin vaikeampaa erottaa vanhempia miehiä toisistaan kun tukka on lähtenyt tai muuttunut harmaaksi ja tyylikin on monesti saman lainen. 

Vierailija
55/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö katselevat varattua? Pitävät hyvännäköisenä ja haluavat flirttailla. Ei ne ole sitä kotiinsa viemässä. Oletus tietty on ettei se vaimo huomaa. 

Vierailija
56/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla edes komea tai treenattu, riittää et siisti eikä hirveen lihava niin ihan nuoretkin katsoo vihjailevasti ja pitkään.

No, ei riitä. Kyllä nimenomaan pitää olla komea ja siihen ei riitä se, ettei ole hirveän lihava.

Vierailija
57/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli sellainen laatikkoleukakirurgi, vielä varakas ja entinen kehonrakentaja, eli kroppa oli aina timmissä kunnossa. Ja kyllä, näitä tapauksia oli paljon, mm. alkon myyjä ehdotti itseään punaviinin maisteluseuraksi, vaikka olin juuri miehen kanssa viinejä valinnut ja menin lasta käyttämään vessassa. Toinen lapsista kuuli tämän. Ja iltariennoissa näitä oli paljon. Oikeastaan mua vaan nauratti, en jaksanut stressata asiasta ja joskus kiusakinkin miestä noista. Mies ei aina edes älynnyt tilannetta

Miksi ex-mies? 

Vierailija
58/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ilmaiset varatulle kiinnostusta? Mitä saat siitä?

Tuo ei ollut vastaus kysymykseeni, vaan hyökkäys joka johtui ilmeisesti siitä ettet osaa kertoa miksi helpottelet muita naisia noin pienestä.

Vierailija
59/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei riitä. Kyllä nimenomaan pitää olla komea ja siihen ei riitä se, ettei ole hirveän lihava.

Kyllä minua parikymppisenä kiinnosti ihan tavallisen näköiset keski-ikäiset miehet. 

Vierailija
60/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet mustasukkainen ja siksi tuntuu että kaikilla on jotain mielessä miehesi suhteen. Minulla on tosi komea ja pitkä viisikymppinen mies, mutta ei häntä kyllä nuoret huomaakaan. Vanhemmat naiset selvästi huomaavat, mutta osaavat yleensä käyttäytyä niin että ei haittaa vaikka katsovatkin. Kerran yksi ikäisemme nainen jäi aivan haltioituneena tuijottamaan miestäni pitkään. Mies ei tällaisia koskaan itse huomaa mutta minä katsoin sivusta naista hymyillen. Hän taisi minut huomatessaan vähän vaivautua. Ei olisi tarvinnut.

Kerran menimme oikein romanttiseen hotelliin mieheni kanssa ja ikäiseni nainen näytti minulle peukkua mieheni selän takana, aivan kuin sanoakseen että vitsi mikä saalis sulla. Hymyiltiin vain toisillemme.