Millainen olo sulle tulee kun joku nainen tuijottaa miestäsi vaikka olet vierellä
Alkanut harmittaa kun naiset katsoo miestä niin pitkään et mieskin toki huomaa ja varmaan katsoo takaisin. Mies jo aika vanha eikä ole ennen saanut tällaista huomiota osakseen. Kaiken ikäiset katsoo ihan nuorista lähtien. Siis niin pistävän pitkään että itsellä ei olisi pokkaa
Kommentit (122)
Mua vaan naurattaa, että siinähän yrität leperrellä. Mun mies ei ymmärrä flirttiä.
Tsekkaan huolestuneena, ettei olis jotain hassusti vaatetuksessa. On niin hajamielinen mies, että suunnilleen pukee takin henkareineen päivineen, jos ei vähän katso perään.
Ylpeä olen ja itsekseni naureskelen, kotona nauretaan ja vitsaillaan yhdessä. 😄
Onko tuo naiselle tapa saada itsevarmuutta ja hyvää oloa kun saa varatun miehen katsomaan itseään? Itse en koskaan katso miestä vahingossakaan jos sillä nainen. Kertokaa te kyylääjät et mikä tässä takana?
Mitä väliä? Tuo käy keikoilla joten varmasti tuijotellaan ja eiköhän sieltä aina kauniitakin seasta löydy. En koe uhaksi itselleni. Menköön jos on mennäkseen mutta tuskin on.
Ei kiinnosta pätkääkään jos sitä joku tuijottaa.
Tuntuu kivalta. Miestäni katsovat, koska hän on niin komea. Hyvä, kun muutkin huomaa 🙂.
Osaako istua ja antaa tassua, vaikka muuten tyhmä onkin?
Naurahdan sisäisesti. Siinähän tuijottaa. Ei se sitä saa multa vietyä.
Ei haittaa, mieheni on komea ja muutenkin hurmaava. Jo tavatessamme hänellä olisi ollut muitakin ottajia, kirjaimellisesti vieressä istuva kaverini ihastui myös. Kunhan mies katselee minua, meillä on kaikki hyvin.
Luulen että omaa vaimoani haittaa enemmän se, että minussa ei ole oikein mitään katsottavaa. Kyllä hän varmasti mieluummin ottaisi päitä kääntävän miehen.
Ei mikään fiilis siitä tule. Hauska on ollu seurata vierestä kun festareillakin känniset naiset tulee juttelemaan miehelleni.
En mitään. Mieheni ei vastaa katseisiin, ei edes omiini. Siis silmiin meneviä katseita ei harrasta. Itse taas tarvitsen sitä, joten saatan tuijotella ihmisiä silmäkontaktin toivossa...
Yhdessä vähän naureskellaan et melkosen helpon oloinen nainen/tyttö.
Eilenkin joku meikkipossu kyyläs pitkään, hetkeksi laski katseen ja jatkoi taas. Kyllä mietin et mikä mielessä, ens kerralla annan lentosuukkoja naisille jotka miestäni pitkään katselee.
Jos miestä katsotaan siksi, että mies itse katsoo muita, niin olisi kyllä jatkuva riidan aihe , en siedä tollasta nimittäin yhtään. Jos taas miestä katsottaisiin muusta syystä, niin ihan sama. Sillon mies ei muita tuijottelisi.
Sorry mutta aika delu naisia täällä kun kuvittelevat muiden naisten kuolaajan heidän ukkojaan. Oikeasti katsovat vain ihan normaalisti miten nyt ympäristöä havannoidaa, samalla tavalla kun katsotaan muita naisia, vanhuksia, lapsua jne. Ei kai voi kulkea laput silmillä autistinakaan.
No v*tuttaahan se välillä, myönnän. 🤪