Millainen olo sulle tulee kun joku nainen tuijottaa miestäsi vaikka olet vierellä
Alkanut harmittaa kun naiset katsoo miestä niin pitkään et mieskin toki huomaa ja varmaan katsoo takaisin. Mies jo aika vanha eikä ole ennen saanut tällaista huomiota osakseen. Kaiken ikäiset katsoo ihan nuorista lähtien. Siis niin pistävän pitkään että itsellä ei olisi pokkaa
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Sorry mutta aika delu naisia täällä kun kuvittelevat muiden naisten kuolaajan heidän ukkojaan. Oikeasti katsovat vain ihan normaalisti miten nyt ympäristöä havannoidaa, samalla tavalla kun katsotaan muita naisia, vanhuksia, lapsua jne. Ei kai voi kulkea laput silmillä autistinakaan.
Ei kukaan väittänyt että kaikki naiset kuolaa. Kyl sen huomaa, kun joku iskee silmänsä mieheen.
Tietenkin miehen suhtautuminen vaikuttaa. Hänen suhtatumisensa kertoo paljon arvostaako minua ja suhdetta vai ei. Mitä merkitystä on sillä yrittäisikö ventovieras nainen saada mieheni huomion ja katseen kaupungilla, jos ja kun luottamus parisuhteessa on kohdillaan? Energiaa voi tuhlata monella tavalla ja yksi niistä tavoista on epäillä, vahtia ja rakennella uhkakuvia siitä ihastuuko puoliso ohikulkijaan tai työkaveriin. Se taasen, jos puoliso yrittäisi herutella mustasukkaisuutta saamansa huomion perusteella, kertoo hänen epävarmuudestaan. Summa summarum: Minä voin vaikuttaa omiin reaktioihini ja ajatuksiini, mutten siihen kuka katsoisi puolisoani tai miten hän katseisiin tai iskuyrityksiin reagoisi. Hänen käytöksensä perusteella voin kuitenkin tehdä päätelmiä siitä arvostaako hän minua ja suhdettamme. Samoin omalla kohdalla, jos kokisin tarvetta flirttailla muille puolison läsnäollessa, kertoisi se minulle että jokin suhteessa hiertää. Siinä kohtaa on itsereflektion paikka. Arvostanko ja rakastanko häntä vai olenko niin tyytymätön suhteeseemme tai niin epävarma, että haen varmistusta ja validaatiota ventovieraiden katseista ja flirttailusta.